Kuulin, että poikani vetää päänsä sekaisin butaanilla. Voiko siitä jäädä pysyviä haittoja?
Ainakin luulisi että aivosoluja tuolla saa tuhottua...voi perkele sentään.
Poika on 14-vuotias, myös alkoholia kuulemma käyttää joskus, mutta butaani on halpaa. Auttakaa!
Kommentit (27)
eeeeeeeiiiii styxstyxks bläähbuaaaöihöihmynmyn ainakaan mulle oo triiiissbsaiwekxtyttyybisbis mitään jääny tötttöröööikxfaifaimuskoreillaypäjäää.....
Imppaamalla saa hankittua nopeasti älyllisen kehitysvamman. Valtavan tuhoisaa aivoille, perustuuhan imppaaminen hapenpuutteeseen sen nuuskittavan liuottimen lisäksi.
Kaverin lapsi käy amista ja kuulemma "kaikki käyttää jotain", siis huumeita, imppaamista osalla, alkoholiakin tietty. Ollaan kyllä niin k**essa päihteiden kanssa tässä maassa, päättäjiä tämäkään asia ei kiinnosta paskan vertaa.
Ite oon impannu ainakin kymmeniä tunteja ja oon ihan kunnossa 100% kunnossa vaikka oon imppannu 100 tuntiakin impannu.
Siitä voi jäädä kuolema. Se on melko pysyvä
Toki myös pysyvä aivovamma, ja sekin on pysyvä
Liuotin se butaani on. Kaikki pidempään liuottimia haistelleet, vaikka eivät edes päätään sekaisin olisi vetäneet, saavat muistisairauden vanhemmiten. Alzheimer, tai dementia.
Tyhmentää lyhyemmälläkin käytöllä merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
eeeeeeeiiiii styxstyxks bläähbuaaaöihöihmynmyn ainakaan mulle oo triiiissbsaiwekxtyttyybisbis mitään jääny tötttöröööikxfaifaimuskoreillaypäjäää.....
Olemme saaneet linjoille näköjään asiantuntijan.
Kaikki ne on luonnontuotteita ja esiintyy luonnossa yleisinä niinkuin vesikin joten ei mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin lapsi käy amista ja kuulemma "kaikki käyttää jotain", siis huumeita, imppaamista osalla, alkoholiakin tietty. Ollaan kyllä niin k**essa päihteiden kanssa tässä maassa, päättäjiä tämäkään asia ei kiinnosta paskan vertaa.
Kyllä ne päättäjät eli kasvattajat löytyy sieltä kotoa.
Petteri Orpo tuskin voi estää teiniääliöiden toilailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme saaneet linjoille näköjään asiantuntijan.
kokemusasiantuntijan
Vierailija kirjoitti:
Menetetty tapaus, ala suunnittelemaan hautajaisia.
Puutu heti tai noin todellakin käy pian.
Uusi palstapersu tähön ilokseen joukkoon! Tänne mahtuu vielä kymmenenkin vuoden päästä mutkuSannattelemaan
Tietääkseni on hengenvaarallista sillä impata. Pitäkää ankara puhuttelu.