Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ja Heidin joukkopilkkaaminen hetki sitten paljussa. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ei malttanut olla läyhäämättä Merve, Milena ja Laura. Kohteena Heidi ja jotkut hedelmien piilottelijat. Lisäksi Laura mussutti, että huomenna nähdään pitikö ihmiset sanansa Reeon äänestämisestä.
Hirveitä käärmeitä nuo muijat, eivät yhtä iltaa osanneet olla läyhäämättä. Tiedoksi vaan niille, et Reeo ei ole mihinkään lähdössä.
Sunnuntaina ulos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O
Milena se mustamaalaamisen aloitti. Kiero tapa "pelata".
Miten voi olla noin katkera, kiero tyyppi tämä fysioterapeutti ja merve, näinhän muutkin arvuuttelee kannattaako voittaa. Väkisin mustamaalaavat, miettisivät omia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O
Ketkä siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Repalla vilahti pipelo suihkussa Kam 2! Saa olla tyytyväinen rouva kotona.
Miksi joku kyttää näitä pesulla käyviä miehiä, minulle riittää lutkaletkun kuvat, aina kun näen Sofian näen letkun ja sen ssyöksyn.
Vierailija kirjoitti:
Repalla vilahti pipelo suihkussa Kam 2! Saa olla tyytyväinen rouva kotona.
Joo jos tykkää katkaravusta
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O
Oon tullut siihen tulokseen, että oikeasti ovat aan katkeria Heidille, kun Heidi on päässyt tuohon poikien liittoon mukaan. Sen lisäksi Heidi on lojaalimpi Reeolle, kuin noille kärmeksille. Kyllähän se vähän saattaa ottaa päähän.
Kumman mielellään se Milenakin yrittää Reeon seuraan päästä, jos oikeasti haluais hänet vaan pelkästään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O
Ketkä siellä on?
Siellä oli Milena, Merve ja Laura.
Nyt sitten Milena jäi paljuun kahdestaan Heidin kanssa "kaveeraamaan"...
Lepokoko ei kerro paljoakaan siitä, mikä on koko toimintakunnossa...
Heidi oli isosena riparilla jättänyt riparilaiset keskenään ja lähtenyt äitinsä kanssa Jari Sillapään keikalle. Heidi ymmärtää hyvän musan päälle😁👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei malttanut olla läyhäämättä Merve, Milena ja Laura. Kohteena Heidi ja jotkut hedelmien piilottelijat. Lisäksi Laura mussutti, että huomenna nähdään pitikö ihmiset sanansa Reeon äänestämisestä.
Hirveitä käärmeitä nuo muijat, eivät yhtä iltaa osanneet olla läyhäämättä. Tiedoksi vaan niille, et Reeo ei ole mihinkään lähdössä.
Laura, Merve ja Milena ovat tyyppiesimerkkejä ihmisistä, jotka kierrän kaukaa. Vastenmielisiä negatiivisia paskanpuhujia.
Ei minkäänlaista positiivisuutta tai pyrkimystä hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.
Salatehtävä?
Milena on kyllä talon vastenmielisin hahmo. Lähti heti Kirsin kelkkaan ja nyt kumartelee ja supattelee kaikille ja luo eripuraa. Olisipa hän äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.
Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.
Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)
Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...
Herraisä, miten jollakin voi olla rajoittunut ja köyhä katsantokanta jopa musiikkiin! Kaikkea sitä oppii.
Itse olen vähän päälle parikymppinen ja lempimusaa on elektro, indiepop ja -rock, 60-luvun alun jazz ja klassisesta musiikista Stravinskysta Elgariin.
Jos joskus kuuntelen iskelmää, niin kuuntelen parhaita:
Laila Kinnunen, Eila Pellinen, Tamara Lund, Helena Siltala, Wiola Talvikki, Brita Koivunen, Carola, Simola, Iiris Rautio
tai
Tapio Rautavaara, Olavi Virta, Veikko Tuomi, Reijo Taipale, Taisto Tammi, Rauli Somerjoki (toki Raulilta voi kuunnella myös undergroundia, prnolauluja ja rockia ja countrya), Topi Sorsakoski.
Ja tunnen monta muutakin ikäistäni, jotka kuuntelee suomalaista klassista iskelmää ja ihailee erityisesti Laila Kinnusta, tämän monipuolisuutta . Ei kai se ole iästä kiinni?
Ei ole iästä, eikä varsinkaan asuinpaikasta kiinni. Mutta mitään tuon viisaampaa tuskin kannattaa noilta naisten painosta ja iästä öyhöttäviltä junteilta odottaakaan...
Älkää nyt Tuulaa savolaiseksi tunkeko, Pohjois-Karjalasta hän on. Tunnen jo kuopiolaisena myötähäpeää, kun on lähtöisin naapurimaakunnasta.
Sori, kun en muistanut mistä Tuula on kotoisin. Siksi laitoinkin kysymysmerkin Savon perään.
Minä tunnen myötähäpeää siitä, että hän on suomalainen.
Jos tunnet myötähäpeää Tuulasta niin miksi kiinostaa mikään hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repalla vilahti pipelo suihkussa Kam 2! Saa olla tyytyväinen rouva kotona.
Miksi joku kyttää näitä pesulla käyviä miehiä, minulle riittää lutkaletkun kuvat, aina kun näen Sofian näen letkun ja sen ssyöksyn.
Hyi helv.....
Ja taas Milena vei keskustelua nimettömään twiittiin. Ei luoja, eikö tuo tyyppi pääse koskaan yli siitä?!
Ja missä on Tuulan mikrofoni??
Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.
Onko ollut spläässiä bibiksissä tarjolla? Just aloin katsomaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.
Jep, ja siksi mä olen lopettanut äänestämisen.
Ei ole mitään järkeä laittaa yhtä euroakaan tällaseen. Voittakoon kuka tahansa. Saapahan BB teiltä tuloja, voittaja tietää ettei ole mikään oikea voittaja vaan maksettu juttu.
Reeo on p*rseestä eikä maksettu voittaja tee hänestä parempaa ihmistä, päinvastoin, idiootin kun on lähtenyt tällaseen ja kuvittelee että kaikille menee läpi. Tyhmien kunkku.
Me saamme osamme takaisin siis Reeon voiton tapahduttua! Budjettimme on 3500+ euroa kannattavuuden osalta.. Sen jälkeen saamme juhlat ja kaikki sovittiin jo etukäteen. Säästimme alun peleissä, kun Reeo selviytyi äänestyksistä. Plän A pelittää täydellisesti!
Tämä onkin hyvä tieto niille jotka olisivat äänestäneet Reeon turvaan. Nyt ei tarvitse ja he säästävät rahansa koska tietävät että teidän takia Reeo on jaka tapauksessa voittaja.
Että miltä nyt tuntuu kun kusi valuukin omille kintuille? BB on varmaan "kiitollinen" hihi
Miikalle tulee kohta taas koti-ikävä.