Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38341/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö Miikka ja Reeo suihkussa, no alan kyttään 24/7, 

Vierailija
38342/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.

Jep, ja siksi mä olen lopettanut äänestämisen.

Ei ole mitään järkeä laittaa yhtä euroakaan tällaseen. Voittakoon kuka tahansa. Saapahan BB teiltä tuloja, voittaja tietää ettei ole mikään oikea voittaja vaan maksettu juttu.

Reeo on p*rseestä eikä maksettu voittaja tee hänestä parempaa ihmistä, päinvastoin, idiootin kun on lähtenyt tällaseen ja kuvittelee että kaikille menee läpi. Tyhmien kunkku.

Me saamme osamme takaisin siis Reeon voiton tapahduttua! Budjettimme on 3500+ euroa kannattavuuden osalta.. Sen jälkeen saamme juhlat ja kaikki sovittiin jo etukäteen. Säästimme alun peleissä, kun Reeo selviytyi äänestyksistä. Plän A pelittää täydellisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38343/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreaalit, lorekännit. Voin vaan kuvitella miten hirvittävän hauska hän on humalassa.

Vierailija
38344/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repalla vilahti pipelo suihkussa Kam 2! Saa olla tyytyväinen rouva kotona.

Vierailija
38345/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O

Rasittavaa kun tuolla sakilla on pelaaminen mielessä koko ajan, heti kun tulee mahdollisuus läyhätä niin tilaisuus käytetään hyväksi. 

Vierailija
38346/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äänestämme Reeon tai Miikkan ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38347/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka pilas voittomahdollisuudet lyöttäytymällä Reijon kans kimppuun.

Vierailija
38348/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikasta tulikin vain Repan pikku apuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38349/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.

Jep, ja siksi mä olen lopettanut äänestämisen.

Ei ole mitään järkeä laittaa yhtä euroakaan tällaseen. Voittakoon kuka tahansa. Saapahan BB teiltä tuloja, voittaja tietää ettei ole mikään oikea voittaja vaan maksettu juttu.

Reeo on p*rseestä eikä maksettu voittaja tee hänestä parempaa ihmistä, päinvastoin, idiootin kun on lähtenyt tällaseen ja kuvittelee että kaikille menee läpi. Tyhmien kunkku.

Me saamme osamme takaisin siis Reeon voiton tapahduttua! Budjettimme on 3500+ euroa kannattavuuden osalta.. Sen jälkeen saamme juhlat ja kaikki sovittiin jo etukäteen. Säästimme alun peleissä, kun Reeo selviytyi äänestyksistä. Plän A pelittää täydellisesti!

Juu, ihan rauhassa, hyvä vaan. Tyhmät laittaa rahansa, itse en äänestä. Sitten voisin äänestää jos jokaisella olis mahdollista antaa vaan yksi ääni, muutenkin niin tehty juttu, mikään ei ole aitoa tänä päivänä.

Vierailija
38350/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Miikalla taas paskaset kalsarit uikkareitten alla? Viimeksi sano et pesuun nää menee kuitenkin ja sinne meni paljuun ... Nam.

Varastomies kun on niin hygieniataso on tommonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38351/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula paljastinlempikappaleikseen Pojat by Laila Kinnunen jne pari muuta vanhaa kappaletta, jotka viittaisi Tuulan olevan ainakin 10 v vanhempi kuin väittää. Katsokaa kaulaa ja käsiä. Puheita. Vain 59v ei näytä tuolta. Einpaljoakaan kerro itsestään.

Laila oli tähti pitkään. Hänen pitämisestään ei voi sanoa kenenkään ikää.

Antaa vihiä kyllä. Olen vanhempi kuin Tuula, enkä koskaan ole Laila Kinnusta kuunnellut. Taisi olla enemmän mun äidin musiikkimakuun ;)

Ehkä siellä Savon ? perähikiällä Laila on ollut suuri stara vielä 70 ja 80-luvuilla...

Herraisä, miten jollakin voi olla rajoittunut ja köyhä katsantokanta jopa musiikkiin! Kaikkea sitä oppii.

Itse olen vähän päälle parikymppinen ja lempimusaa on elektro, indiepop ja -rock, 60-luvun alun jazz ja klassisesta musiikista Stravinskysta Elgariin.

Jos joskus kuuntelen iskelmää, niin kuuntelen parhaita:

Laila Kinnunen, Eila Pellinen, Tamara Lund, Helena Siltala, Wiola Talvikki, Brita Koivunen, Carola,  Simola, Iiris Rautio

tai

Tapio Rautavaara, Olavi Virta, Veikko Tuomi, Reijo Taipale, Taisto Tammi, Rauli Somerjoki (toki Raulilta voi kuunnella myös undergroundia, prnolauluja ja rockia ja countrya), Topi Sorsakoski.

Ja tunnen monta muutakin ikäistäni, jotka kuuntelee suomalaista klassista iskelmää ja ihailee erityisesti Laila Kinnusta, tämän monipuolisuutta . Ei kai se ole iästä kiinni?

Ei ole iästä, eikä varsinkaan asuinpaikasta kiinni. Mutta mitään tuon viisaampaa tuskin kannattaa noilta  naisten painosta ja iästä öyhöttäviltä junteilta odottaakaan...  

Älkää nyt Tuulaa savolaiseksi tunkeko, Pohjois-Karjalasta hän on. Tunnen jo kuopiolaisena myötähäpeää,  kun on lähtöisin naapurimaakunnasta.

Sori, kun en muistanut mistä Tuula on kotoisin. Siksi laitoinkin kysymysmerkin Savon perään.

Minä tunnen myötähäpeää siitä, että hän on suomalainen.

Vierailija
38352/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O

Milena se mustamaalaamisen aloitti. Kiero tapa "pelata".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38353/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.

Jep, ja siksi mä olen lopettanut äänestämisen.

Ei ole mitään järkeä laittaa yhtä euroakaan tällaseen. Voittakoon kuka tahansa. Saapahan BB teiltä tuloja, voittaja tietää ettei ole mikään oikea voittaja vaan maksettu juttu.

Reeo on p*rseestä eikä maksettu voittaja tee hänestä parempaa ihmistä, päinvastoin, idiootin kun on lähtenyt tällaseen ja kuvittelee että kaikille menee läpi. Tyhmien kunkku.

Me saamme osamme takaisin siis Reeon voiton tapahduttua! Budjettimme on 3500+ euroa kannattavuuden osalta.. Sen jälkeen saamme juhlat ja kaikki sovittiin jo etukäteen. Säästimme alun peleissä, kun Reeo selviytyi äänestyksistä. Plän A pelittää täydellisesti!

Tämä onkin hyvä tieto niille jotka olisivat äänestäneet Reeon turvaan. Nyt ei tarvitse ja he säästävät rahansa koska tietävät että teidän takia Reeo on jaka tapauksessa voittaja.

Vierailija
38354/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikasta tulikin vain Repan pikku apuri.

Miikka vapaamatkustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38355/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tippuu ekana. Menee nukkumaan. Tai sitten alkaa läyhäys ja suuttuu.

Vierailija
38356/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää et Tuulakin p a l j o n hauskempi ku Loora

Vierailija
38357/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo tippuu ekana. Menee nukkumaan. Tai sitten alkaa läyhäys ja suuttuu.

Siis Tuula ei väsy. Jaksaa pidempään ku nuoremmat.

Vierailija
38358/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi muistuttaa teräsmiestä ( Reeveä) ja Tomi Markkolaa (nuorena).

Vierailija
38359/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.

Vierailija
38360/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo tippuu ekana. Menee nukkumaan. Tai sitten alkaa läyhäys ja suuttuu.

Siis Tuula ei väsy. Jaksaa pidempään ku nuoremmat.

Tuula jaksaa tarpoakin vaikka melk 60v. Jaksaakohan Milena, Merve, Mia 60 vuotiaana, epäilen.

Ketju on lukittu.