Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Joko Aleksi kävi suihkussa ja vaihtoiko vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Onhan se kaameaa sontaa jos on esim. vain puoliksi valkoisia eikä täysiä arjalaisia. Kyllä nyt lapset saa huonoa mallia.
En puhunut väristä. Olen sitäkin mieltä, että minä en todellakaan voi sille että joku ei ole valkoinen. Enka sillekkään voi mitään mitä Jani Toivola itkee, miä en saa mustaa valkoiskeksi enkä homoa heteroksi, turha itkeä. Minä en ole tästä vastuussa.
Tykkääks Millu tytöistä ja Aleksi pojista?🧐
Sofia ei tykkää jos baareissa ystävät juttelevat muiden kanssa . Vain häneen pitää keskittyä kun on ilmaiseksi viettämässä aikaansa eik saa maksua ko. ajalta...
Vierailija kirjoitti:
Joko Aleksi kävi suihkussa ja vaihtoiko vaatteet.
Tärkeä tieto
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko , kun BB-extrassa (?) oli psykologi, joka kertoi ajatuksistaa asukkaista ja heidän elämästään.
Sellainen olisi todella paljon mielenkiintoisempi, kuin nämä nykyiset puolueelliset mielipiteet.
Kyllä, nyt muistan kun sanot. Odotin aina sitä, se oli mielenkiintoista. Psykologi takasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää eläkö menneessä, vuosi 2022, uudet kujeet
Kun olisikin kujeet, mutta on vain tylsyyttä ja tympeyttä. Vuosi 2022, uusi pskamyrsky jostain yksittäisestä lauseesta tai sanasta. Vuosi 2022, uusi positiivisuuten rinki, jossa kiillotetaan omaa kilpeä, kehumalla vuolaasti ja valheellisesti kanssa-asukkia ja samlla ottamalla vastaan ylisuuria kehuja itsestään.
ei sitä menneisyydessä tarvitse velloa jos toteaa ettei tämän päivän pissikset olii pärjänneet siinä maailmassa, nyt vaan haukutaan boomereiksi vaikka omat taidot ja tiedot ovat olemattomia.
sehän on meille vanhemmille vain helpotus että kaikki on nykyisin niin helppoa että osa tarvitsee diagnoosin jotta tietäisi olevansa elossa, niin tylsäksi on mennyt.
Jollekin katsojalle voi tulla vaikutelma, että eräälle asukkaalle on luontevaa toimia erilaisissa jengeissä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei tykkää jos baareissa ystävät juttelevat muiden kanssa . Vain häneen pitää keskittyä kun on ilmaiseksi viettämässä aikaansa eik saa maksua ko. ajalta...
Sanoi ettei tykkää että baarissa puhutaan mistään parisuhdeongelmista tms vaan haluaa mieluummin tanssia
Ei malttanut olla läyhäämättä Merve, Milena ja Laura. Kohteena Heidi ja jotkut hedelmien piilottelijat. Lisäksi Laura mussutti, että huomenna nähdään pitikö ihmiset sanansa Reeon äänestämisestä.
Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.
Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa lisää viinaa Nabazin puhettakin alkaa jo ymmärtää, siis mies vetää jotain saamarin sikaroolia.
Totta, puhui äsken pitkän lauseen virheettömästi. Eli pelkkä feikki.[/quote
Minä olen ajat sitten kirjoittanut tänne että nappe osaa aivan hyvin suomea.
Feikki mikä feikki.
Ärsyttävä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tuhlasi 250€ ruokabudjetista henkilökohtaiseen reeo ulos agendaansa. Jestas
Älä jaksa valehdella. Laura osti yhteisellä päätöksellä kauppatehtävän vihjeen, jonka hinta oli 250 euroa + kahden kilpailijan poistaminen nimeämiskisasta.
Täällä on nyt Laura ja Merve otettu hampaisiin ja heistä keksitään milloin mitäkin valheita. Mikä lie heissä ärsyttää. Kauniita, nuoria ja fiksuja naisia, sitä mitä valtaosa täällä palstalla ei tule ikinä olemaan. Onneksi jodelissa ollaan aivan toista mieltä. 🥰
Joka kerta kun Laurasta tai Merevstä täällä totuutta kommentoidaan eli heidän psygoistaan Reeoa ja Miikaa kohtaan niin täällä joku selittelee ja puolustaa Lauraa ja Merveä. Ovat neitit jo 4 viikoa jauhaneet samaa lorua joka käänettessä viimeiset 2 viikoa nolon pomon Lauran huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa lisää viinaa Nabazin puhettakin alkaa jo ymmärtää, siis mies vetää jotain saamarin sikaroolia.
Totta, puhui äsken pitkän lauseen virheettömästi. Eli pelkkä feikki.[/quote
Minä olen ajat sitten kirjoittanut tänne että nappe osaa aivan hyvin suomea.
Feikki mikä feikki.
Ärsyttävä pelle.
Tuo on helppo tapa ansaita ääniä suomen maassa hyväuskoisilta. Todella viihdyttävä rooli on ajoittain ollutkin. Ulkomaalaiset lukevat parhaiten tuon näyttelyn hänen osaltaan ja se ei yllätä tietenkään.
Onkohan Miikalla taas paskaset kalsarit uikkareitten alla? Viimeksi sano et pesuun nää menee kuitenkin ja sinne meni paljuun ... Nam.
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.
Kyllä äänestetään reeo turvaan.
Miikka myös.
Ainoat kunnon miehet talossa.
Vierailija kirjoitti:
Reeon ja Miikkan big brother talossa helppo ja varma tie finaaliin jatkuu heidän osaltaan! Me Reeot ja taustat äänestämme hänet turvaan säästämämme rahan mukaisesti helposti tämän viikon äänestyksessä. Ette saa häntä talosta vaikka mitä tekisitte! Suunnitelma pitää.
Jep, ja siksi mä olen lopettanut äänestämisen.
Ei ole mitään järkeä laittaa yhtä euroakaan tällaseen. Voittakoon kuka tahansa. Saapahan BB teiltä tuloja, voittaja tietää ettei ole mikään oikea voittaja vaan maksettu juttu.
Reeo on p*rseestä eikä maksettu voittaja tee hänestä parempaa ihmistä, päinvastoin, idiootin kun on lähtenyt tällaseen ja kuvittelee että kaikille menee läpi. Tyhmien kunkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisella kameralla kuvataan koko ajan Aleksia?!
Ja toinen melkein yhtä paljon Sofiaa.
Jos Sofia voittaa,on se tuotannon ennakkopäätösEikö tuo aleksi ole saanut kotona ruokaa, kun talossa aina syö?
Aleksi kuluttaa paljon energiaa, tänäänkin monta tuntia ulkona, kuntoillee. Minusta tuolla on pieniä annoksia kun noin paljon asukkaita. Milenakin kauhoi spakettia jos kuinka ja paljon
Sauna palju ja Aleksin paljasta pintaa. Nam.