Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Milenan syömiset tänään: sämpylää ja lisää sämpylää juustolla ja kananmunalla ja viikunahillolla ja jotain suolakeksejä viikunahillolla ja juustoa. Spagettia iso kasa jauhelihakastikkeella, suolakeksejä tms näkkäriä, lisää spagua. Ranskankermapurkkien jämät ja dippien jämät lusikalla suoraan purkista, sipsiä ja naposteltavia, viiniä, siideriä ja pyytelee mummolta proteiinijuomaa näiden lisäksi. Ja yöllä varmaan taas vähän dippiä lusikalla ja viikunahilloa ja sämpylää, suolakeksejä, kananmunaa. Ellei taloon tuu foodoralähetys
Sille omat kymmenen kassia ruokaa ettei pääse talossa laihtumaan, ja sitten ilkikurinen, v..tumainen ilme päälle kun latelee "totuuksia" Katsokaa ilmettä kun se selittää viidennen käden "tietoja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Aika kylmästi Millu pystyy kyllä valehtelemaan päin naamaa vaikka huomaa että toinen on täysin paniikissa
Oisko saanut tarpeekseen tästä lapsukaisesta ja haluaa hajurakoa ihan kunnolla. Jos olisi oikea romanssi, tuskin BB:n lumihiutaleella olisi sydäntä erottaa sydänkäpyset näin raakalaismaisesti.
BB:n homma on kyllä nyt täydellisesti hukassa, ei järjen häivää.
paniikki on vähän muuta mitä näit, voi Luoja sentään
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko , kun BB-extrassa (?) oli psykologi, joka kertoi ajatuksistaa asukkaista ja heidän elämästään.
Sellainen olisi todella paljon mielenkiintoisempi, kuin nämä nykyiset puolueelliset mielipiteet.
Juu, Teemu Ryhänen analysoi asukkaiden käytöstä yms joka viikko👍
Ja Subin kausilla vieraana kävi myös mediatutkija Veijo Hietala.
Sofia taas niin tyylikkäänä, kiva ääni, huumoria löytyy
Älkää eläkö menneessä, vuosi 2022, uudet kujeet
Jakakaa lisää viinaa Nabazin puhettakin alkaa jo ymmärtää, siis mies vetää jotain saamarin sikaroolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.
Antti Kauppinen oli ylessä, vakoinen poikonenn se jakso jonka jakson katsoin.
hetero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko , kun BB-extrassa (?) oli psykologi, joka kertoi ajatuksistaa asukkaista ja heidän elämästään.
Sellainen olisi todella paljon mielenkiintoisempi, kuin nämä nykyiset puolueelliset mielipiteet.
Juu, Teemu Ryhänen analysoi asukkaiden käytöstä yms joka viikko👍
Ja Subin kausilla vieraana kävi myös mediatutkija Veijo Hietala.
Veijo Hietala oli kyllä ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.
Merven ja Lauran pärsse levinnyt kuukaudessa kiitettävästä. Syökää vaan lisää😋
Mitä sulle on lapsena tehty että tuli tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura tuhlasi 250€ ruokabudjetista henkilökohtaiseen reeo ulos agendaansa. Jestas
Älä jaksa valehdella. Laura osti yhteisellä päätöksellä kauppatehtävän vihjeen, jonka hinta oli 250 euroa + kahden kilpailijan poistaminen nimeämiskisasta.
Täällä on nyt Laura ja Merve otettu hampaisiin ja heistä keksitään milloin mitäkin valheita. Mikä lie heissä ärsyttää. Kauniita, nuoria ja fiksuja naisia, sitä mitä valtaosa täällä palstalla ei tule ikinä olemaan. Onneksi jodelissa ollaan aivan toista mieltä. 🥰
Älä valehtele internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Jakakaa lisää viinaa Nabazin puhettakin alkaa jo ymmärtää, siis mies vetää jotain saamarin sikaroolia.
Totta, puhui äsken pitkän lauseen virheettömästi. Eli pelkkä feikki.
Vierailija kirjoitti:
Älkää eläkö menneessä, vuosi 2022, uudet kujeet
Kun olisikin kujeet, mutta on vain tylsyyttä ja tympeyttä. Vuosi 2022, uusi pskamyrsky jostain yksittäisestä lauseesta tai sanasta. Vuosi 2022, uusi positiivisuuten rinki, jossa kiillotetaan omaa kilpeä, kehumalla vuolaasti ja valheellisesti kanssa-asukkia ja samlla ottamalla vastaan ylisuuria kehuja itsestään.
Mikä humalatilanne, onko sauna, palju?
Miksi toisella kameralla kuvataan koko ajan Aleksia?!
Ja toinen melkein yhtä paljon Sofiaa.
Jos Sofia voittaa,on se tuotannon ennakkopäätös
Siis tuo Tuula on uskomaton. Kunnanjohtaja järjestää bb kilpailijoille juhlat.
Kivaa keskustelua? Yhtään ei saa selvää.
Aleksi ja millu voi varmaan poistua talosta, jos parisuhde tärkein 👍😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi toisella kameralla kuvataan koko ajan Aleksia?!
Ja toinen melkein yhtä paljon Sofiaa.
Jos Sofia voittaa,on se tuotannon ennakkopäätös
Eikö tuo aleksi ole saanut kotona ruokaa, kun talossa aina syö?
Täällä on nyt Laura ja Merve otettu hampaisiin ja heistä keksitään milloin mitäkin valheita. Mikä lie heissä ärsyttää. Kauniita, nuoria ja fiksuja naisia, sitä mitä valtaosa täällä palstalla ei tule ikinä olemaan. Onneksi jodelissa ollaan aivan toista mieltä. 🥰