Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38281/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Vierailija
38282/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M illu pelasti, juhlat alkoi sipseillä ja muulla roskalla. ja Aleksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38283/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aleksi ihan paniikissa :D

Huomisen kosteessa toivottavasti näkee mitä ihan paniikissa oikeasti tarkoittaa.

  Olipa hauskaa , Aleksi ja Mia. 

Vierailija
38284/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.

Vierailija
38285/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin oli vaikeampi juosta pakoon vaanijaa kuin Milla Aleksia.

Vierailija
38286/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?

Ja vitsiä ette ymmärrä. Tai siis halua ymmärtää koska kaikki mitä Laura tekee on väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38287/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bakteerit eivät kuole alle 60 asteessa. Ihana 30 asteessa pestä kaikkien pimppa- palli- ja tissihikisiä urheilutamineita. Muhiutuvat siellä yhdessä.

Niin, siksi ehkä alusvaatteet pestään siinä 60 asteessa. Mikä nyt on ongelma? Peseekö ne siellä 30 asteessa pikkareitaan? Ja ketä oikeasti kiinnostaa. Ziisus

  tunkevat KAIKKI samaan, pikkarit, sukat, paidat, 

Vierailija
38288/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ne kertoo kenelle tonttu on puhunut ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38289/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.

Merven ja Lauran pärsse levinnyt kuukaudessa kiitettävästä. Syökää vaan lisää😋

Vierailija
38290/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?

Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?

Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,

Joo, Laura ylimielinen, vaikka muuta väitetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38291/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta bileet kirjoitti:

Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.

Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.

15 min myöhemmin tuli vasta instaan tuo tieto, Millu aivan itku silmässä pihalla jahtasi Aleksia. Taisi olla pelkkä jälkikirjoitus tuo "Millun salatehtävä", kun Millulla meni tunteisiin...

(Cam 2 klo 17.20)

  Salatehtävä epäonnistui Tuula ja ketä siinä oli. Millulle lopussa annettiin tehtävä. 

Vierailija
38292/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan syömiset tänään: sämpylää ja lisää sämpylää juustolla ja kananmunalla ja viikunahillolla ja jotain suolakeksejä viikunahillolla ja juustoa. Spagettia iso kasa jauhelihakastikkeella, suolakeksejä tms näkkäriä, lisää spagua. Ranskankermapurkkien jämät ja dippien jämät lusikalla suoraan purkista, sipsiä ja naposteltavia, viiniä, siideriä ja pyytelee mummolta proteiinijuomaa näiden lisäksi. Ja yöllä varmaan taas vähän dippiä lusikalla ja viikunahilloa ja sämpylää, suolakeksejä, kananmunaa. Ellei taloon tuu foodoralähetys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38293/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.

No entäs eilen, entä BB-extra?

Vierailija
38294/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Onhan se kaameaa sontaa jos on esim. vain puoliksi valkoisia eikä täysiä arjalaisia. Kyllä nyt lapset saa huonoa mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38295/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.

ei kai ne pese alkkkareita, sukkia, paitoja kaikki ängetään samaan ja jos vielä muidenkin, hyi

No siis hyi iik omg. Puhtaitahan niistä siellä koneessa tulee, toope. Pesuaineet on juuri sitä varten.

too+pe, itse pesen erikseen kotona (asun yksin) alkkarit, erikseen sukat , en sekoita alkkareihin, sukat verkkareiden kanssa, valkoiset erikseenb, mustat perikseen, lakanat erikseen, jne, nykyiset koneet Säästävät vettä. 

Vierailija
38296/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Onhan se kaameaa sontaa jos on esim. vain puoliksi valkoisia eikä täysiä arjalaisia. Kyllä nyt lapset saa huonoa mallia.

koulut ei oo aikoihin olleet täysin arjalaisia 

Vierailija
38297/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko , kun BB-extrassa (?) oli psykologi, joka kertoi ajatuksistaa asukkaista ja heidän elämästään. 

Sellainen olisi todella paljon mielenkiintoisempi, kuin nämä nykyiset puolueelliset mielipiteet.

Vierailija
38298/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä BB-talo on aika kaamea laitos,  minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa.  Valkoinen,  hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.

Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille,  jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.

Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.

Antti Kauppinen oli ylessä,  vakoinen poikonenn se jakso jonka jakson katsoin.

Vierailija
38299/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.

Merven ja Lauran pärsse levinnyt kuukaudessa kiitettävästä. Syökää vaan lisää😋

   yhtä muodokkaat on, 

Vierailija
38300/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ne kertoo kenelle tonttu on puhunut ?

Eihän ne saa. Mut kun Tuula kysyi, että saako hän kertoa salatehtävästä, niin bb antoi luvan. Niin siinä samassa Tuula paljasti saaneensa salatehtävä Tontulta. Tuo nainen on hölmö. Yksiselitteisesti. 

Uskoisin tuotannon lyöneen pari kertaa otsaansa pöydänkulmaan. Noh, olihan tuota jo hyödynnetty sen verran, että oli jo monen tiedossa. Nyt muut tontulta tehtävän saaneet yrittävät olla tietämättömiä (Miikka, Soffe).

Ketju on lukittu.