Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
M illu pelasti, juhlat alkoi sipseillä ja muulla roskalla. ja Aleksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ihan paniikissa :D
Huomisen kosteessa toivottavasti näkee mitä ihan paniikissa oikeasti tarkoittaa.
Olipa hauskaa , Aleksi ja Mia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.
Aleksin oli vaikeampi juosta pakoon vaanijaa kuin Milla Aleksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Ja vitsiä ette ymmärrä. Tai siis halua ymmärtää koska kaikki mitä Laura tekee on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bakteerit eivät kuole alle 60 asteessa. Ihana 30 asteessa pestä kaikkien pimppa- palli- ja tissihikisiä urheilutamineita. Muhiutuvat siellä yhdessä.
Niin, siksi ehkä alusvaatteet pestään siinä 60 asteessa. Mikä nyt on ongelma? Peseekö ne siellä 30 asteessa pikkareitaan? Ja ketä oikeasti kiinnostaa. Ziisus
tunkevat KAIKKI samaan, pikkarit, sukat, paidat,
Saako ne kertoo kenelle tonttu on puhunut ?
Vierailija kirjoitti:
Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.
Merven ja Lauran pärsse levinnyt kuukaudessa kiitettävästä. Syökää vaan lisää😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt Millu. Oikeesti. Mitä sä olit äsken tekemässä ? Runkausliikettä esittelit ?
Lauran kommentti tuohon Millun touhuun: ja me ollaan niin eliittijoukkue jotka valittu tänne. Todella ?
Laura elää jossain omassa todellisuudessaan,
Joo, Laura ylimielinen, vaikka muuta väitetään.
24/7 ss kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta bileet kirjoitti:
Kyllä Millu ottaa nyt tosi raskaasti tuon Aleksin karkuunjuoksemisen, oli aivan ymmällään, kysyi mistä oot suuttunut.
Millullakin salatehtävä yrittää sabotoida Aleksin tehtävä.
15 min myöhemmin tuli vasta instaan tuo tieto, Millu aivan itku silmässä pihalla jahtasi Aleksia. Taisi olla pelkkä jälkikirjoitus tuo "Millun salatehtävä", kun Millulla meni tunteisiin...
(Cam 2 klo 17.20)
Salatehtävä epäonnistui Tuula ja ketä siinä oli. Millulle lopussa annettiin tehtävä.
Milenan syömiset tänään: sämpylää ja lisää sämpylää juustolla ja kananmunalla ja viikunahillolla ja jotain suolakeksejä viikunahillolla ja juustoa. Spagettia iso kasa jauhelihakastikkeella, suolakeksejä tms näkkäriä, lisää spagua. Ranskankermapurkkien jämät ja dippien jämät lusikalla suoraan purkista, sipsiä ja naposteltavia, viiniä, siideriä ja pyytelee mummolta proteiinijuomaa näiden lisäksi. Ja yöllä varmaan taas vähän dippiä lusikalla ja viikunahilloa ja sämpylää, suolakeksejä, kananmunaa. Ellei taloon tuu foodoralähetys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.
No entäs eilen, entä BB-extra?
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Onhan se kaameaa sontaa jos on esim. vain puoliksi valkoisia eikä täysiä arjalaisia. Kyllä nyt lapset saa huonoa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voisi pestä itse omat pyykkinsä. Ei tarvitsisi arpoa omistajaa ja olisi hygieenisempää. Ällöttävää tuo kun samassa koneessa on vieraiden ihmisten likaisia alusvaatteita omien pyykkien kanssa.
ei kai ne pese alkkkareita, sukkia, paitoja kaikki ängetään samaan ja jos vielä muidenkin, hyi
No siis hyi iik omg. Puhtaitahan niistä siellä koneessa tulee, toope. Pesuaineet on juuri sitä varten.
too+pe, itse pesen erikseen kotona (asun yksin) alkkarit, erikseen sukat , en sekoita alkkareihin, sukat verkkareiden kanssa, valkoiset erikseenb, mustat perikseen, lakanat erikseen, jne, nykyiset koneet Säästävät vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Onhan se kaameaa sontaa jos on esim. vain puoliksi valkoisia eikä täysiä arjalaisia. Kyllä nyt lapset saa huonoa mallia.
koulut ei oo aikoihin olleet täysin arjalaisia
Muistatteko , kun BB-extrassa (?) oli psykologi, joka kertoi ajatuksistaa asukkaista ja heidän elämästään.
Sellainen olisi todella paljon mielenkiintoisempi, kuin nämä nykyiset puolueelliset mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.
Emppu Suhonen (Emilia, kitaristi) oli Puoli seiskassa. Kyllä hän on erittäin valkoinen ja käsittääkseni aika hetero.
Antti Kauppinen oli ylessä, vakoinen poikonenn se jakso jonka jakson katsoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskivuori Merve syö ja juo aina muittenki antimet kun isoveljeltä jotain sattuvat saamaan ! Pikaisesti talosta ulos mokoma nokkaansa honottaja.
Merven ja Lauran pärsse levinnyt kuukaudessa kiitettävästä. Syökää vaan lisää😋
yhtä muodokkaat on,
Vierailija kirjoitti:
Saako ne kertoo kenelle tonttu on puhunut ?
Eihän ne saa. Mut kun Tuula kysyi, että saako hän kertoa salatehtävästä, niin bb antoi luvan. Niin siinä samassa Tuula paljasti saaneensa salatehtävä Tontulta. Tuo nainen on hölmö. Yksiselitteisesti.
Uskoisin tuotannon lyöneen pari kertaa otsaansa pöydänkulmaan. Noh, olihan tuota jo hyödynnetty sen verran, että oli jo monen tiedossa. Nyt muut tontulta tehtävän saaneet yrittävät olla tietämättömiä (Miikka, Soffe).
Tämä BB-talo on aika kaamea laitos, minua surettaa että kaikki tämä leviää joka saralle. Ylen aamussakin näitä ylen erilaisia vierailjoita on yhä enemmän, samoin Puoliseiskassa. Valkoinen, hetero ihminen alkaa olla harvinaisuus.
Mikä malli tässä annetaan lapselle ja nuorille, jotka tätäkin sontaa kenties yksinään katsovat.