Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt ihan pihalla. Voisiko joku ihana kertoa että miksi tehtävä jatkuu? Luulin että loppuu jo eilen.
tuollahan ollaan Pihalla. Kauppatehtävä , onko nyt tiistai vbai ke?
Onko Tuulalla varhaisdementia? Silmät jotakuinkin tyhjät, kun eilen illalla kuvattiin yksin istuessaan keittiössä.. Jutut outoja ja osaa vaan toistella muiden juttuja. Tai Ameeriikaan ihmemaailmaa..
Vierailija kirjoitti:
Välillä asukkaat ärsyttävät kuka milloinkin. Mutta nyt eniten Mia ja Allu. Etenkin Mia. Pieruistaan juttelevat tuntikausia. Mia kertoi että yksi ex poikaystävänsä kanssa äänitovät pierujaan ja antoivat niille jokaiselle nimet. Mitähän tuo Mia käyttää kun puhuu sekoja ja käy ylikierroksilla ja silmien aluset tummat. Muutenkin epäsiisti ja nukkuu pieruverkkareissaan ja nyhjää tunteja peiton alla Aleksin kanssa.
Mia on kuin palkattu näyttelijä, hänellä on jokin rooli päällä koko ajan. Sanoman kätyri suorastaan, heh.
Hän on kovin ja toistaiseksi menestyksekkäin juonittelija ja pelaaja tuolla. Pelasti toyboynsa, mutta toisaalta ei saanut Reeoa äänestykseen. Mutta hänhän antoi pisteensä Sallalle ja Mathiakselle muistaakseni, ei vissiin Reeon täydellisen huijaamisen jälkeen ilennyt antaa Reeolle häätöääniä.
Mia Millu muuntautuu noista asukkaista voimakkaimmin seuransa mukaan. Aleksin kanssa hän on piereskelevä ja lapsellinen teinipissis. Soffen kanssa hän on homokliseitä ja kulttisarjan repliikkejä hokeva, trendivaatteita käyttävä, mediaseksikkäässä ammatissa toimiva (melkein kuin Carrie!) nuori, urbaani nainen. Tuulan kanssa hän on humoristinen, itseironinen ja lupsakka jalat maassa oleva maalaisimmeinen. Reeon ja Miikan seurassa reteä, ronski, kyynisen huumorin ihankuyksjätkistä-mimmi. Nabben seurassa kehuva ja kannustava tunneihminen. Merven ja Lauran seurassa juonittelemisen vaikeudesta nyyhkivä Hyvä Ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Reeo ja Miikka just puhui kun Allu ei tee tuolla mitään..
Juuri jätti munankuoret pöydälle niin Milla sanoi että nuo kuuluu roskiin..
ei Allua kiinnosta kuin naisten hiplailu mitään tuolla ei tee..täytyy katsoa kun siivouspäivä mitä tuo siloin touhuu.Mua ihmetyttää kun Miikka ja Reeo ei voi sanoa suoraan vaan supisevat selän takana.
On ne kyllä suoraankin sanonut. Sekä huumorin varjolla kettuillen, ja ainakin Reeon oon kuullut pari kertaa isällisesti huomauttavat jostai jutusta keittiössä tms. Mutta ei Miikka ja reeo siitä koskaan mitään numeroa ole Aleksille tehneet.
takana puhuvat ja nimenomaan Reeo.
Kuka tuolla ei seläntakana puhuisi m,utta Merve on protyyppi työpaikan kytästä selän takana puhuja..jollain tavalla pirun itsekäs vailla yhtään huumoria..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo teuillä tunteisiin menee studion vieraatkin. Itse muodostan mielipiteen ihmisestä kun näen ja kuulen 24/7. Koosteet yhtä tyhjän kanssa, paljon jää sivuun.
Itse katson vain koosteet. Kyllä niistäkin voi muodostaa ihmisestä mielipiteen.
Miksi vierailta kysellään heidän suosikkejaan, kun juontajakaan ei saa suosikkiaan ilmoittaa.
Katsoja menee helposti mukaan studiossa olevan vieraan mielipiteeseen.
Mielestäni vieraat ovat täysin turhia BB-studiossa.
Heidän läsnä olonsa saa usein katsojan raivostumaan, se heidän näsä viisautensa.
Katsojat eivät tarvitse apureita siihen, keitä he äänestävät. Studio vieraat sekoittaa vaan katsojien ajatukset.
Itse en koskaan näissä bileissä äänestä, tykkään joistakin vieraista, Jassu ja Niko hauskoja laukojia. Hameheikkiä en siedä, vaikka hän johtaakin tätä systeemiä nyt. Lätsäherra taas puhuu johdon suulla, en ole samoilla linjoilla hänen kanssaan, edellisellä kaudella hän oli kriittisempi, tykkäsin.
Anteeksi en muista nimiä, pelkään myös että kirjoitan nimet väärin ja saan lemput täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt ihan pihalla. Voisiko joku ihana kertoa että miksi tehtävä jatkuu? Luulin että loppuu jo eilen.
Kauppatehtävä. Esim. häkkitehtävä oli kauppatehtävä ja kesti kaksi yötä. Tuo alkoi vasta eilen myöhään iltapäivästä.
Petra antoi vinkin että pitäkää kiirettä että kerkiätte kävellä. Miikkan joukkuehan halusi nukkua yöllä kävelynsä jälkeen ja herätä kävelemään vasta nyt.
Seurasko kukaan tuota mitä Sofia ja Allu touhus?
Oisko Sofialta kysytty antoiko kaikki karkit jonka jälkeen kuiski heti Allulle jotain..
sen jälkeen menivät Sofian kaapille ja Allu jemmas jotain kaappiinsa ja sen jälkeen vei roskiin pyyhkeen sisässä jotain..ja taas meni nysvää kaappiin...tulee sitten rannkkua se on varma...nuo tais unohtaa kamerat mikään sala tehtävä ei ollu koska kameranies oli kiinnostunut myös mitä nuo touhuaa..
Sofia on ain ylimielisen tuolla tulee vikana aina pitää kuuluttaa ei tottele..
Siiloin kun namit piti tuoda Sofia ei tuonnut kaikkea..
Heidiltä kova suoritus kun eilen oksenti vedetkin pihalle
Milenan kannattaisi kiinnittää huomiota kuntoonsa, painoonsa niin olisi uskottavampi kunto ohjaaja työssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milennna.kitisee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitisevä ja ruikuttava ylilihava kunto-ohjaaja milenna heti ulos !
Ylilihava kunto-ohjaaja milenna. Nolo kitisijä! Todella ärsyttävä tyyppi. Ja tottahan sekin on mitä merve milennasta sanoi : "tunkee väkisin mukaan joka keskusteluun". Miten noin lihava voi muka olla USKOTTAVA kunto-ohjaaja ? Sama kuin joku juoppo narkkari olisi AA kerhon vetäjä !! Ottais ite välillä pullosta ryypyn ja sanois muille :älkää juoko :o)
Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestari viime vuodelta, siellä ei mitkään kukkakepit pärjää.
No tuohon ei paljoa tarvita. Kyseistä lajia harrastetaan Suomessa niin vähän, että tuollaisella SM-tittelillä ei ole mitään arvoa. Milenalla ei ulkomuotonsa ja talossa esiintulleen huonon kuntonsa takia minkäänlaista uskottavuutta kuntovalmentajana. Kuten joku sanoi, sama asia kuin juoppo vetäsi AA-ryhmää tee niin kuten sanon, älä niinkuin itse teen.
Koulutus
Fysioterapeutti AMK
Valmentajan ammattitutkinto
Personal Trainer
Urheiluhieroja
Ravitsemustieteen perusopinnot (UEF)
Liikunnanohjaajan perustutkinto
Eri lajiliittojen valmentajakoulutukset
Liikunta-alan merkonomi
Valmentajan erikoisammattitutkinto VEAT (kesken)
Tossa hänen koulutustaustaa.
Ja kisoissa on käynyt ympäri maailmaa. Mutta tottakai täällä aina keskitytään vain negaan.
Kuka tahansa voi kutsua itseään personal traineriksi, sen takia näitä Milenan kaltaisia huijareita on kuntoilu- ja terveysalalla paljon. Minäkin olen suorittanut ravitsemustieteen perusopinnot Helsingin yliopistossa enkä koe, että se pätevöittäisi minua minkäänlaisiin valmennustehtäviin. (UEF on muuten tasoltaan ihan pelleyliopisto.) Liikunnanohjaajan tutkinnon pystyy suorittamaan jokainen omin jaloin kävelemään pystyvä peruspirkko, fysioterapeutin tutkintoon kai tarvitsee jotain kropasta ja liikunnasta tietääkin (tosin se on vain AMK-tutkinto).
Lisäksi olettaisi, että neiti valmentaja olisi itse edes sellaisessa kunnossa, että pystyisi edes KÄVELEMÄÄN puuskuttamatta kuin hinkuyskäinen hevonen. Ilmeisesti se on liikaa vaadittu eikä noilla näytöillä hänestä mitään asiantuntevaa kuvaa saa. Pitäisi pystyä myös itse tekemään jotain eikä hyllyä ympäriinsä läskiensä kanssa ja esittää niin asiantuntevaa ja sporttista.
Nyt ne lääkkeet! Mytomaani siellä ihan houreissaan.
Vierailija kirjoitti:
feikki-miikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikasta en kyllä kans oikein tiedä mitä mieltä olis. Tykkään hirveesti Miikan huumorista ja asenteesta monessa asiassa.
Mutta sitten taas välillä ihmeen tosikko, eikä voi tietää onko hän tosissaan hermona vai huumorilla. Sitte varsinki Nabasin kanssa välillä yltyy sellaseen ihme raivoon, ruokkivat toinen toisiaan sellasella tuohtumuksella, joka menee vähän jo yli.
Välillä taas Miikalla näyttää olevan joku symppis-rooli(?) päällä, ihan ku keräis katsojien ja asukkaiden silmissä hyvis-pisteitä.Sama tunne, esittelyvideonsa ja nyt tuo käyttäytyminen on ristiriidassa, toki on monella muullakin mutta itse jotenkin haistan että pelin takia leikkii empaattista.
Empaattinen ihminen ei käyttäydy kuin Miikka pilkatessaan ivallisesti Heidin tic-oireita, nauratti porukoita Heidin oireiden kustannuksella, ei lopettanut vaikka näki että Heidi kärsi tilanteesta, lopetti vasta kun joku toinen sanoi että nyt menee yli.
Miikka on täys Sika.
en oo pitänyt fiksuna
Nabaz kettuilee Sofialle, aikoi lähteä OnlyFans alalle talosta päästyään. Aikamoinen kamu hänkin, feikeistä feikein itkuiikka.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Sofialta kysytty antoiko kaikki karkit jonka jälkeen kuiski heti Allulle jotain..
sen jälkeen menivät Sofian kaapille ja Allu jemmas jotain kaappiinsa ja sen jälkeen vei roskiin pyyhkeen sisässä jotain..ja taas meni nysvää kaappiin...tulee sitten rannkkua se on varma...nuo tais unohtaa kamerat mikään sala tehtävä ei ollu koska kameranies oli kiinnostunut myös mitä nuo touhuaa..
Siiloin kun namit piti tuoda Sofia ei tuonnut kaikkea..
Laita bb instassa viestiä. Paitsi jos näkyi kovin selkeesti niin varmaan joku laittanut jo tai bb itse huomannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
milennna.kitisee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitisevä ja ruikuttava ylilihava kunto-ohjaaja milenna heti ulos !
Ylilihava kunto-ohjaaja milenna. Nolo kitisijä! Todella ärsyttävä tyyppi. Ja tottahan sekin on mitä merve milennasta sanoi : "tunkee väkisin mukaan joka keskusteluun". Miten noin lihava voi muka olla USKOTTAVA kunto-ohjaaja ? Sama kuin joku juoppo narkkari olisi AA kerhon vetäjä !! Ottais ite välillä pullosta ryypyn ja sanois muille :älkää juoko :o)
Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestari viime vuodelta, siellä ei mitkään kukkakepit pärjää.
No tuohon ei paljoa tarvita. Kyseistä lajia harrastetaan Suomessa niin vähän, että tuollaisella SM-tittelillä ei ole mitään arvoa. Milenalla ei ulkomuotonsa ja talossa esiintulleen huonon kuntonsa takia minkäänlaista uskottavuutta kuntovalmentajana. Kuten joku sanoi, sama asia kuin juoppo vetäsi AA-ryhmää tee niin kuten sanon, älä niinkuin itse teen.
Koulutus
Fysioterapeutti AMK
Valmentajan ammattitutkinto
Personal Trainer
Urheiluhieroja
Ravitsemustieteen perusopinnot (UEF)
Liikunnanohjaajan perustutkinto
Eri lajiliittojen valmentajakoulutukset
Liikunta-alan merkonomi
Valmentajan erikoisammattitutkinto VEAT (kesken)
Tossa hänen koulutustaustaa.
Ja kisoissa on käynyt ympäri maailmaa. Mutta tottakai täällä aina keskitytään vain negaan.
Kuka tahansa voi kutsua itseään personal traineriksi, sen takia näitä Milenan kaltaisia huijareita on kuntoilu- ja terveysalalla paljon. Minäkin olen suorittanut ravitsemustieteen perusopinnot Helsingin yliopistossa enkä koe, että se pätevöittäisi minua minkäänlaisiin valmennustehtäviin. (UEF on muuten tasoltaan ihan pelleyliopisto.) Liikunnanohjaajan tutkinnon pystyy suorittamaan jokainen omin jaloin kävelemään pystyvä peruspirkko, fysioterapeutin tutkintoon kai tarvitsee jotain kropasta ja liikunnasta tietääkin (tosin se on vain AMK-tutkinto).
Lisäksi olettaisi, että neiti valmentaja olisi itse edes sellaisessa kunnossa, että pystyisi edes KÄVELEMÄÄN puuskuttamatta kuin hinkuyskäinen hevonen. Ilmeisesti se on liikaa vaadittu eikä noilla näytöillä hänestä mitään asiantuntevaa kuvaa saa. Pitäisi pystyä myös itse tekemään jotain eikä hyllyä ympäriinsä läskiensä kanssa ja esittää niin asiantuntevaa ja sporttista.
Nyt ne lääkkeet! Mytomaani siellä ihan houreissaan.
Ainoa, jolla tässä on houreita olet sinä. Kaikki kirjoittamani on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiloin kun namit piti tuoda Sofia ei tuonnut kaikkea..Laita bb instassa viestiä. Paitsi jos näkyi kovin selkeesti niin varmaan joku laittanut jo tai bb itse huomannut
Kyllä tuotanto hyvin perillä oikeen kameramies zoomas Allun kaappin mitä se jemmaa..
Tuota Sofia ja Allu touhua seuras kamera mielenkiinnollq kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiloin kun namit piti tuoda Sofia ei tuonnut kaikkea..Laita bb instassa viestiä. Paitsi jos näkyi kovin selkeesti niin varmaan joku laittanut jo tai bb itse huomannut
Kyllä tuotanto hyvin perillä oikeen kameramies zoomas Allun kaappin mitä se jemmaa..
Haluatko kertoa monelta tämä tapahtui? mäkin voisin vilkasta
Vierailija kirjoitti:
Välillä asukkaat ärsyttävät kuka milloinkin. Mutta nyt eniten Mia ja Allu. Etenkin Mia. Pieruistaan juttelevat tuntikausia. Mia kertoi että yksi ex poikaystävänsä kanssa äänitovät pierujaan ja antoivat niille jokaiselle nimet. Mitähän tuo Mia käyttää kun puhuu sekoja ja käy ylikierroksilla ja silmien aluset tummat. Muutenkin epäsiisti ja nukkuu pieruverkkareissaan ja nyhjää tunteja peiton alla Aleksin kanssa.
Millu, eihän se nimi naista pahenna, on järkyttävä homsu nainen, Aleksilla jo tädin hattu päässä, nyt vaan Sofian vaatekaapille lainaamaan kunnon kostyymi ylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mia on kuin palkattu näyttelijä, hänellä on jokin rooli päällä koko ajan. Sanoman kätyri suorastaan, heh.
Hän on kovin ja toistaiseksi menestyksekkäin juonittelija ja pelaaja tuolla. Pelasti toyboynsa, mutta toisaalta ei saanut Reeoa äänestykseen. Mutta hänhän antoi pisteensä Sallalle ja Mathiakselle muistaakseni, ei vissiin Reeon täydellisen huijaamisen jälkeen ilennyt antaa Reeolle häätöääniä.
Mia Millu muuntautuu noista asukkaista voimakkaimmin seuransa mukaan. Aleksin kanssa hän on piereskelevä ja lapsellinen teinipissis. Soffen kanssa hän on homokliseitä ja kulttisarjan repliikkejä hokeva, trendivaatteita käyttävä, mediaseksikkäässä ammatissa toimiva (melkein kuin Carrie!) nuori, urbaani nainen. Tuulan kanssa hän on humoristinen, itseironinen ja lupsakka jalat maassa oleva maalaisimmeinen. Reeon ja Miikan seurassa reteä, ronski, kyynisen huumorin ihankuyksjätkistä-mimmi. Nabben seurassa kehuva ja kannustava tunneihminen. Merven ja Lauran seurassa juonittelemisen vaikeudesta nyyhkivä Hyvä Ihminen.
Feikki- Mia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainailee naisten stringejä.
Kauppatehtävä. Esim. häkkitehtävä oli kauppatehtävä ja kesti kaksi yötä. Tuo alkoi vasta eilen myöhään iltapäivästä.