Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
35761/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koosteessa tänään Perttu ja Jerry. Tykkäsin siitä Pertusta. Oispa saanu jäädä taloon.Ihan omanlaisensa persoona.

Vierailija
35762/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Reeo ja Miikka just puhui kun Allu ei tee tuolla mitään..

Juuri jätti munankuoret pöydälle niin Milla sanoi että nuo kuuluu roskiin..

ei Allua kiinnosta kuin naisten hiplailu mitään tuolla ei tee..täytyy katsoa kun siivouspäivä mitä tuo siloin touhuu.

Mua ihmetyttää kun Miikka ja Reeo ei voi sanoa suoraan vaan supisevat selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35763/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura kun lähtee talosta , niin miten Merve pärjää ? Kuka sen kanssa makaa röhnöttää sängyssä ja hokee jatkuvasti , että Reeo pitää saada ulos. Tai toisten päin. 

Vierailija
35764/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa tänään Perttu ja Jerry. Tykkäsin siitä Pertusta. Oispa saanu jäädä taloon.Ihan omanlaisensa persoona.

Eikö Perttu ollut ekalla kaudella?

Vierailija
35765/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta Reeo ja Miikka just puhui kun Allu ei tee tuolla mitään..

Juuri jätti munankuoret pöydälle niin Milla sanoi että nuo kuuluu roskiin..

ei Allua kiinnosta kuin naisten hiplailu mitään tuolla ei tee..täytyy katsoa kun siivouspäivä mitä tuo siloin touhuu.

Mua ihmetyttää kun Miikka ja Reeo ei voi sanoa suoraan vaan supisevat selän takana.

Nyt on taas katsottu eri ohjelmaa. 

Vierailija
35766/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Perttu ollut ekalla kaudella?

Tarkoitti Pirkkaa

Vierailija
35767/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura kun lähtee talosta , niin miten Merve pärjää ? Kuka sen kanssa makaa röhnöttää sängyssä ja hokee jatkuvasti , että Reeo pitää saada ulos. Tai toisten päin. 

Merve lähtee kyllä ennen Lauraa. 

Laura liittoutuu Heidin kanssa. 

Vierailija
35768/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikasta en kyllä kans oikein tiedä mitä mieltä olis. Tykkään hirveesti Miikan huumorista ja asenteesta monessa asiassa.

Mutta sitten taas välillä ihmeen tosikko, eikä voi tietää onko hän tosissaan hermona vai huumorilla. Sitte varsinki Nabasin kanssa välillä yltyy sellaseen ihme raivoon, ruokkivat toinen toisiaan sellasella tuohtumuksella, joka menee vähän jo yli.

Välillä taas Miikalla näyttää olevan joku symppis-rooli(?) päällä, ihan ku keräis katsojien ja asukkaiden silmissä hyvis-pisteitä.

Sama tunne, esittelyvideonsa ja nyt tuo käyttäytyminen on ristiriidassa, toki on monella muullakin mutta itse jotenkin haistan että pelin takia leikkii empaattista.

Joo nyt on alkanut näkymään todelliset värinsä. Omahyväinen, ilkeä ja kettumainen. :(

Vierailija
35769/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

milennna.kitisee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitisevä ja ruikuttava ylilihava kunto-ohjaaja milenna heti ulos !

Ylilihava kunto-ohjaaja milenna. Nolo kitisijä! Todella ärsyttävä tyyppi. Ja tottahan sekin on mitä merve milennasta sanoi : "tunkee väkisin mukaan joka keskusteluun". Miten noin  lihava voi muka olla USKOTTAVA kunto-ohjaaja ? Sama kuin joku juoppo narkkari olisi AA kerhon vetäjä !! Ottais ite välillä pullosta ryypyn ja sanois muille :älkää juoko :o)

Opetelkaa nyt edes kirjoittamaan ihmisten nimet, kun kerran heistä paasaatte. Ei ole olemassa mitään mileNNaa!

itse väännän noita nimiä, Nappis, Nabbas jne, Miluna, Mileena jne. Hauskaa itselle. 

Vierailija
35770/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.

Tiedoksi höpö höpölle!

Tämän löysin eilen illalta.

Eilisen illan lähetyksessä näytettiin tilanteesta vain murto-osa. 

Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.

Nyt on sitten Heidi kärsinyt koko eilisen päivän rajusta migreenistä, tuolla eilisellä pilkanteollahan ei ole tietenkään mitään tekemistä migreenin puhkeamisen kanssa?

Ja luuletteko Miikan puolustelijat että Heidin on jatkossa helppo mennä tilanteisiin joita Miikka eilen kuvasi joissa tuo tic-oire olisi mahdollisimman nolo?

Hävetkää kaikki Miikan ja muiden pilkkaajien puolustelijat!

Tämä!

Joko Heidin migreeni on helpottanut?

Vierailija
35771/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylilihava kunto-ohjaaja milenna. Nolo kitisijä! Todella ärsyttävä tyyppi. Ja tottahan sekin on mitä merve milennasta sanoi : "tunkee väkisin mukaan joka keskusteluun". Miten noin  lihava voi muka olla USKOTTAVA kunto-ohjaaja ? Sama kuin joku juoppo narkkari olisi AA kerhon vetäjä !! Ottais ite välillä pullosta ryypyn ja sanois muille :älkää juoko :o)

Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestari viime vuodelta, siellä ei mitkään kukkakepit pärjää.

No tuohon ei paljoa tarvita. Kyseistä lajia harrastetaan Suomessa niin vähän, että tuollaisella SM-tittelillä ei ole mitään arvoa. Milenalla ei ulkomuotonsa ja talossa esiintulleen huonon kuntonsa takia minkäänlaista uskottavuutta kuntovalmentajana. Kuten joku sanoi, sama asia kuin juoppo vetäsi AA-ryhmää tee niin kuten sanon, älä niinkuin itse teen.

Vierailija
35772/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka käyttäytyi niin idioottinaisesti eilen yöllä/illalla. Alkoi huutaa mölisemään ja apinoimaan ympäriinsä, kun toinen ryhmä oli kävelemässä. Kyllä katsoin vähän huuli pyöreänä, että mikä hänelle tuli.

Vierailija
35773/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisen jalkapallon Suomen mestari viime vuodelta, siellä ei mitkään kukkakepit pärjää.

No tuohon ei paljoa tarvita. Kyseistä lajia harrastetaan Suomessa niin vähän, että tuollaisella SM-tittelillä ei ole mitään arvoa. Milenalla ei ulkomuotonsa ja talossa esiintulleen huonon kuntonsa takia minkäänlaista uskottavuutta kuntovalmentajana. Kuten joku sanoi, sama asia kuin juoppo vetäsi AA-ryhmää tee niin kuten sanon, älä niinkuin itse teen.

Koulutus

Fysioterapeutti AMK 

Valmentajan ammattitutkinto 

Personal Trainer 

Urheiluhieroja

Ravitsemustieteen perusopinnot (UEF)

Liikunnanohjaajan perustutkinto 

Eri lajiliittojen valmentajakoulutukset

Liikunta-alan merkonomi

Valmentajan erikoisammattitutkinto VEAT (kesken)

Tossa hänen koulutustaustaa. 

Ja kisoissa on käynyt ympäri maailmaa. Mutta tottakai täällä aina keskitytään vain negaan. 

Vierailija
35774/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä siellä pilkkaa Heidin tic-oireita? Ja millä tavalla? Näitä ei tulla näkemään koosteissa (koska "good vibes only". Pirkankin kiusaamisesta vaiettiin), joten kertokaa mitä siellä tapahtuu. Kiitos.

Tiedoksi höpö höpölle!

Se oli oikeasti julmaa pilkkaa, harmi kun olin lähdössä ulos en pystynyt keskittymään mutta pojat naureskelivat jotain noloja tilanteita joissa Heidiltä saattaisi päästä tuo ääni, lähes kaikki siinä kuulijat nauroivat mukana... myös Heidi vaikka näki että olisi mieluummin itkenyt.

Nyt on sitten Heidi kärsinyt koko eilisen päivän rajusta migreenistä, tuolla eilisellä pilkanteollahan ei ole tietenkään mitään tekemistä migreenin puhkeamisen kanssa?

Ja luuletteko Miikan puolustelijat että Heidin on jatkossa helppo mennä tilanteisiin joita Miikka eilen kuvasi joissa tuo tic-oire olisi mahdollisimman nolo?

Tämä!

Nyt on mennyt ihan ohi. Mikä pilkanteko ja milloin?

Vierailija
35775/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppaako/ kuntoileeko  ne ohjaajat siis asiakkaansa kanssa ? vai enempi neuvovat ja tsemppaavat ?

Milenna EI ole uskottava kunto-ohjaaja. Ei selvästikään kuntoile ITSE. Eikä syö ITSE oikein. Eli, hänellä on uskottavuus ongelma.

Vierailija
35776/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokea.autokoulunopettaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumppaako/ kuntoileeko  ne ohjaajat siis asiakkaansa kanssa ? vai enempi neuvovat ja tsemppaavat ?

Milenna EI ole uskottava kunto-ohjaaja. Ei selvästikään kuntoile ITSE. Eikä syö ITSE oikein. Eli, hänellä on uskottavuus ongelma.

Minusta hänellä on talossakin ollut kiva tapa neuvoa toisia. VOisin helposti kuvitella meneväni hänen asiakkaaksi. 

Olisi paljon helpommin lähestyttävä mulle, kuin joku fitnessmimmi. 

Lisäksi hänellä on  yrityksessään monta muutakin työntekijää 

Vierailija
35777/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi höpö höpölle!

Tämä!

Kävelee jo reippaana, toissa iltana valitti poskia, puhuu tuolla tavallista enemmän mitä kotioloissa. 

Vierailija
35778/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika lapsellista tuo Nabazin tekoitku minä luule minä mene, ja katsojatko menevät halpaan säälipisteiden kerääjän edessä.

siinähän se on että täytyy osata ITSE tehdä päätelmät ihmisestä, kukin kykyjensä mukaan

Niin se on että yksikertainen pää löytää   yksinkertaisemmat toimivat  ratkaisut..

Vierailija
35779/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneeköhän merven kierroslaskut edes sinnepäin?

Vierailija
35780/100630 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miikasta en kyllä kans oikein tiedä mitä mieltä olis. Tykkään hirveesti Miikan huumorista ja asenteesta monessa asiassa.

Mutta sitten taas välillä ihmeen tosikko, eikä voi tietää onko hän tosissaan hermona vai huumorilla. Sitte varsinki Nabasin kanssa välillä yltyy sellaseen ihme raivoon, ruokkivat toinen toisiaan sellasella tuohtumuksella, joka menee vähän jo yli.

Välillä taas Miikalla näyttää olevan joku symppis-rooli(?) päällä, ihan ku keräis katsojien ja asukkaiden silmissä hyvis-pisteitä.

Sama tunne, esittelyvideonsa ja nyt tuo käyttäytyminen on ristiriidassa, toki on monella muullakin mutta itse jotenkin haistan että pelin takia leikkii empaattista.

Empaattinen ihminen ei käyttäydy kuin Miikka pilkatessaan ivallisesti Heidin tic-oireita, nauratti porukoita Heidin oireiden kustannuksella, ei lopettanut vaikka näki että Heidi kärsi tilanteesta, lopetti vasta kun joku toinen sanoi että nyt menee yli.

Ketju on lukittu.