Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja Aleksi keskenkasvuisia apinoita.
Aleksi on.
Vaihtoon koko porukka. Katsojat saa äänestää kolmesta ryhmästä uuden porukan taloon. Vinkki bb.lle
Vierailija kirjoitti:
Hyi, että oli oksettava näky cristal snow illan koosteessa, kuin kauhu elokuvasta.
Yököttävä vaatetus ja meikki. Pakko oli piakkoin kääntää kanavaa.
Olisin niin halunnut nähdä ja kuulla Petra Ollin haastattelua, mutta en voinut, tuon iljettävän näyn Cristallin takia.
Kuronen istui mykkänä omalla paikallaan, cnow puhui koko ajan Petran kanssa.
Kuronen ei saanut suunvuoroa cristallilta.
Senkö cnownin piti suorittaa haastettelu Petran kanssa ja senkin huutamalla puhui.
Miksi cristal ei voi olla vain omassa työssään, miksi se tunkee vielä koosteisiin
ja on sellainen näky, että on kanavaa käännettävä.
En voi katsoa, koska sen hirveä vaatetus ja meikki ne saa voimaan pahoin. En pysty katsomaan.
Mistä sinä tiedät, että Christal puhui huutamalla koko ajan Petran kanssa, jos et katsonut ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyi, että oli oksettava näky cristal snow illan koosteessa, kuin kauhu elokuvasta.
Yököttävä vaatetus ja meikki. Pakko oli piakkoin kääntää kanavaa.
Olisin niin halunnut nähdä ja kuulla Petra Ollin haastattelua, mutta en voinut, tuon iljettävän näyn Cristallin takia.
Kuronen istui mykkänä omalla paikallaan, cnow puhui koko ajan Petran kanssa.
Kuronen ei saanut suunvuoroa cristallilta.
Senkö cnownin piti suorittaa haastettelu Petran kanssa ja senkin huutamalla puhui.
Miksi cristal ei voi olla vain omassa työssään, miksi se tunkee vielä koosteisiin
ja on sellainen näky, että on kanavaa käännettävä.
En voi katsoa, koska sen hirveä vaatetus ja meikki ne saa voimaan pahoin. En pysty katsomaan.
Kuten jo aikaisemmin tässä ketjussa totesin, sääliksi käy!!!!
Vierailija kirjoitti:
Milena pahin takana puhuja ihan hiilenä taas. Viime yönä kunnolla tajusin mikä tyyppi on, kun jäi Heidin ja Reeon kanssa juttelemaan. Heidi lähti nukkumaan ja jäi vaan Reeolle selittämään paljon myös asioita mitä oli luottamuksellisesti puhunut muiden kanssa. Reeo oli lähinnä vaan, että joo joo, mut sitä ei tuntunut huomaavan ollenkaan. Eikä kyllä kuulunut sitä Milenan "mä aina kysyn, että saanko tulla, kun menen toisten juttuihin mukaan" kun keskeytti Heidin ja Reeon. Heidi sen viestin kirjoitti, ja ihan aiheesta. Ilmeistä näki eilen.
Sen viestin kirjoitti Merve, tunnusti kivikasvo Lauralle sen päällikön huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mää en oikein ota selvää tuosta Karvanista.
Että heittääkö se vaan läppää vai onko se tosissaan ku heittelee jotain ihmeellisiä kommentteja. Sitte moralisoi Reeon ja Miikan kettuilevista vitseistä(jotka ei kohdistu häneen), mutta itse heittää kuitenkin vielä ilkeämpää/julmempaa settiä Heidin tic-äänistä, kävelutyylistä jne.
Ei pitäisi yleistää, mutta nämä tietyistä kulttuureista tulevat monesti uhriutuvat eivätkä näe omaa toimintaansa.
Kitisevä ja ruikuttava ylilihava kunto-ohjaaja milenna heti ulos !
Vierailija kirjoitti:
Petra ei maininnut ketään naispuolista, en ihmettele.
En kans ihmettele, muijat lähti kohta läyhäämään nurkkiin kun Petra oli tullut, miehet piti seuraa varsinkin Reeo, Miikka ja Aleksi. Ja taas oli niin järkyttävä kooste, helvetinmoista Reeon mustamaalaamista, kun Petra tuli studioon ja kertoi, ketkä oli kivoja mainitsi, et tykkäsi Reeosta niin tää Snow alkoi huutamaan jotain, et voi olla taas tms. Alkaa niin ärsyttää, jos tänäänkin noi Jerry&Pirkka (Jerry kyllä alkaa) alkaa mustamaalaamaan Reeoa, niin lopetan 247 heti, nuo naiset tuolla pääasiassa läyhää tunti tolkulla, joka on todella vastenmielistä.
Merve kermaperse haluaa pestä omat pyykit silleen että ei toisten pyykkejä samaan.
Illalla kun etsivät niitä kirjaimia olohuoneesta matolta, Napas, Miikka ja ketä muita kuuluukaan niin oli hauskaa, matolla kierittiin ja Miikka oli Napasin päällä ja naurettiin, itseänikin nauratti, oli hauskaa. Iloa enemmän BB taloon. Täytyy vähän tuolla lapsettaakin.
Jo teuillä tunteisiin menee studion vieraatkin. Itse muodostan mielipiteen ihmisestä kun näen ja kuulen 24/7. Koosteet yhtä tyhjän kanssa, paljon jää sivuun.
On aika lapsellista tuo Nabazin tekoitku minä luule minä mene, ja katsojatko menevät halpaan säälipisteiden kerääjän edessä.
Vierailija kirjoitti:
On aika lapsellista tuo Nabazin tekoitku minä luule minä mene, ja katsojatko menevät halpaan säälipisteiden kerääjän edessä.
siinähän se on että täytyy osata ITSE tehdä päätelmät ihmisestä, kukin kykyjensä mukaan
Jaksaakohan tuo Milena kaikkia kierroksia, näyttää jo aika väsyneeltä ja vielä on noin 2/3 jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Jo teuillä tunteisiin menee studion vieraatkin. Itse muodostan mielipiteen ihmisestä kun näen ja kuulen 24/7. Koosteet yhtä tyhjän kanssa, paljon jää sivuun.
Mä en oo katsonut yhtään koostetta juuri tästä syystä. Jotain pk-klippejä saatan katsoa, koska pk huoneen tapahtumia ei 24/7 näe ollenkaan.
Perustan mielipiteeni vain seuraamalla 24/7, enkä anna koosteiden,podcastien ym. Vaikuttaa mielipiteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuiko teill käsitys sisar hento valkoisista? Mulla ainakin joo! Rahanahneita valittajia.. onko Millakin hoitoalalla? Ei jaksa!
Apuhoitaja ei ole sairaanhoitaja, eikä sisar hento valkoinen. Hoitoalalla on monenlaista toimijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinähän se on että täytyy osata ITSE tehdä päätelmät ihmisestä, kukin kykyjensä mukaan
Päätelmä ei ole sama kuin totuus. Se on vain päätelmä. Eikä myöskään kerro ihmisen kyvyistä juuri muuta kuin kyvyn tehdä päätöksiä.
Miikka ja Aleksi keskenkasvuisia apinoita.