Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
bnmj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli oli aivan surkee hankinta ohjelmaan. Ei mitään annettavaa hänellä talon asukkaille.
Oletpa törkeä tai sitten olet järkeä vailla. Petra treenautti asukkaat fyysisiin tehtäviin ja nyt ohjaa tehtävää. Tähän formaattiin kuuluu julkkisvierailija.
Itse olet järkeä vailla. Petra Ollin vierailu on täysin turha. Ei anna mitään, ei tuo mitään kontenttia taloon. Yhtä tyhjän kanssa.
Eri
Ajattelen täysin toisin. Minusta Petra on ollut erinomainen valinta vierailijaksi. Hyvä, Petra!
Urheilijat ovat nykyään tosi- tv ohjelmissa tyrkkyinä ihme kun jäädään riippumaan uran jälkeen julkisuuteen ei vain osata luopua julkisuudesta!
toki on niitä sellaisiakin urheilijoita jotak ei enää kalasta julkisuutta.!
Petra ei todellakaan vaikuta julkisuustyrkyltä!
Ihan ensimmäisinä päivinä juttelivat selviytyjistä ja joku sanoi sofialle että sä olisit kyllä hyvä selviytyjissä niin Sofia vastas että itseasiassa hän ei voi kertoa yhtä juttua mut kertoo sit ulkomaailmassa. Muistaako joku muu tän? Varmaan on jo pyydetty selviytyjiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeri pitelee leveähköjä päällys housuja, että ei etumus pullottaisi, eikä havattaisi, mikä siellä housuissa pullottaa. .
Jos sillä on vähän tiukempi asu, sillä näkyy olevan se sininen leveä takki päällänsä.
Santerilla on ihan miehen näköiset kasvot, jos ei ole meikkiä naamassa.
eilen oli minimekko tehtäväalueella, kokkareilla näyttävä sisääntulo ja liike kädellä ja tehtävän aikana.... saatte ja toivottavasti näkyy koosteessa. huumorin omaava
Nämä on niiiiin nähty, nää on sitä yhtä ja samaa, kliseisiä drag queeneiltä opittuja elkeitä, jonkun älykkäämmän ja nokkelamman kirjoittamien kässäreiden toistamista moooonoootooonisella nokkaäänellä. Tylsä. Lauran ja Merven kanssa tylsimmät asukkaat. Ei mitään annettavaa.
Vitsi tuo oli hauska kohta kun Milena luuli että Karvan puhuu robottiäänellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Merve saavat rauhassa jatkaa loputonta läyhäämistään pomon huoneessa. Ei tuollaista jaksa katsoa. Koosteissa ei näytetä miten ilkeitä he ovat.Samoin kuin Aleksin ja Miian likainen toiminta sivuutetaan ja näytetäään viatonta hassuttelua.
Oikeita pahan ilman lintuja, eiköhän se jossain vaiheessa kostaudu.
Pitäisi vaihtaa joka viikko päällikkyys. Sama juoruilu jatkuu Lauran ja Merven välillä,
kun pääsevät kahdelleen jälleen sviittiin.
Mun mielestä eivät ole ilkeitä, lähinnä vähän tylsiä. Laura voi olla päällikkö, mutta voisivat Merven kanssa sitten myös bilettää ja tanssia bileissä ja pitää hauskaa (viimeksi eivät tehneet noin). Loppuu se makoilu.
He jauhavat lähinnä yhdestä ihmisestä 80% ajasta päivän aikaan. Syyttävät henkilöä kovasta pelaamisesta eivätkä itse tajua että he ovat talon kovimmat pelaajat ja valitettavasti heidän toimintansa näyttäytyy jo pahimman luokan koulukiusaamisena.
TJep, mun mielestä psykopaatiksi sanominen on jo aika ilkeää. Ja se että naaman edessä ovat niin kaveria Reeolle, sitte kun selkä kääntyy aloitetaan aivan älytön mustamaalaaminen ja läyhäys.
Kylläpä näin, ja senkin takia Reeolla on mennyt niin kauan tajuta, että Laura ja Merve on Aleksin ja Millan kanssa hänen pahimmat jahtaajansa. Koska edessä olla niin kaveria ja selvästi viihdytään seurassa, niin kyllä varmasti tulee Reeolle yllätyksenä, että hän on ollut 90%:sti läsnä näiden kahden naisen keskusteluissa, ei hyvässä mielessä.
Hei kuka keltapipoinen mies tuolla pätkii menemään hurjaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ja Merve saavat rauhassa jatkaa loputonta läyhäämistään pomon huoneessa. Ei tuollaista jaksa katsoa. Koosteissa ei näytetä miten ilkeitä he ovat.Samoin kuin Aleksin ja Miian likainen toiminta sivuutetaan ja näytetäään viatonta hassuttelua.
Pitäisi vaihtaa joka viikko päällikkyys. Sama juoruilu jatkuu Lauran ja Merven välillä,
Mun mielestä eivät ole ilkeitä, lähinnä vähän tylsiä. Laura voi olla päällikkö, mutta voisivat Merven kanssa sitten myös bilettää ja tanssia bileissä ja pitää hauskaa (viimeksi eivät tehneet noin). Loppuu se makoilu.
He jauhavat lähinnä yhdestä ihmisestä 80% ajasta päivän aikaan. Syyttävät henkilöä kovasta pelaamisesta eivätkä itse tajua että he ovat talon kovimmat pelaajat ja valitettavasti heidän toimintansa näyttäytyy jo pahimman luokan koulukiusaamisena.
TJep, mun mielestä psykopaatiksi sanominen on jo aika ilkeää. Ja se että naaman edessä ovat niin kaveria Reeolle, sitte kun selkä kääntyy aloitetaan aivan älytön mustamaalaaminen ja läyhäys.
Laurakin tuumaili Kirsin lähdön jälkeen ja hiffasi että ehkä putos kun katsojat eivät pitäneet hänen kieroilusta. Nyt Laura on satavarma että jos Reeo vaan saataisiin häätöön niin tippuisi heti koska pelaa kuulemma likaista peliä.
Eikö Laura tajua ollenkaan katsoa peiliin ja nää sitä että hän on nyt yksi niistä pahimmista kieroilijoista joka jauhaa paskaa tuntitolkulla. Melkein pahempi kuin Kirsi oli.
Moni tuolla on ihan sokeita omasta käytöksestään. Kyllähän Reeo, Miikka ja Heidikin pelaa ja juonittelee, mutta eivät he uhriudu että "yhyy tuo on psykopaatti joka pelaa kovaa peliä" niin kuin jotku tuolla. Pelatahan tuolla pitää.
Jostain syystä Laura ja Merve kuvittelee että vain heillä on oikeus juonitella :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näin, ja senkin takia Reeolla on mennyt niin kauan tajuta, että Laura ja Merve on Aleksin ja Millan kanssa hänen pahimmat jahtaajansa. Koska edessä olla niin kaveria ja selvästi viihdytään seurassa, niin kyllä varmasti tulee Reeolle yllätyksenä, että hän on ollut 90%:sti läsnä näiden kahden naisen keskusteluissa, ei hyvässä mielessä.
Laura kyllä on ihan tykännytkin Reeosta, ja niillä on ollut hauskaa keskenään.
Mut sitten näiden kaikkien Millujen, tellujen, lillujen ja hellujen jutut siitä kuinka pahasusireeo dominoi, on saaneet Lauran näkemään mörköjä siellä missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisinä päivinä juttelivat selviytyjistä ja joku sanoi sofialle että sä olisit kyllä hyvä selviytyjissä niin Sofia vastas että itseasiassa hän ei voi kertoa yhtä juttua mut kertoo sit ulkomaailmassa. Muistaako joku muu tän? Varmaan on jo pyydetty selviytyjiinkin.
Joku muu juttu täytyy olla, olihan selviytyjissä äsken edellisen kauden neito, jolla pallit mukana. Santerin pallit ja letku on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sovittu, että jos tulet Brotheriin, pääset myös selviytyjiin ?
Miks Merve naama nutturalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi Lauran puolesta ja M ja R Milenan puolesta. Saiko Heidi "sapiskaa" pojilta?
No miksi ihmeessä olis saanut. Vaikka Heidi onkin Reeon kans liitossa, niin ihan itse hänkin saa tehdä päätökset. Sitä paitsi Heidi ja Laura on muutenkin läheisiä.
Koko hokeminen 'Heidi on Reeon pelinappula' on noiden kateellisten Merven&Lauran (ja osittain Soffen) selittelyä sille, miksi Heidi otettiin roomalaisiin ja heitä ei. Sekä Lauran että Merven itsetunto on tuntunut saaneet syvän kolauksen, kun he eivät olleetkaan niitä suosittuja mimmejä, vaan itse niitä poistettavia pelinappuloita ja/tai loisivia vapaamatkustajia. Nyt kostetaan ja jauhetaan Reeosta päivät pääskytysten silmät ja korvat täyteen. Ja säälitellään ja 'neuvotaan' Heidiä. 'Neuvominen' on tietenkin sitä, että älä kultapieni ole Reeon pelinappula, ole meidän pelinappula.
kyllä Reijo on moneen kertaan sanonut Miikalle että Heidi luiskaan (jossaijn vaiheessa)
Sehän oli enemmän Miikka joka halusi Heidin luiskaan sen älyttömän neuvotteluhuone keissin jälkeen. Siitä on jo aikaa, onhan nuo saanu sen jo sovittua. Reeohan on pyytäny Miikalta että annetaan Heidille toinen mahdollisuus.
Mä en tällä hetkellä pysty miettimään muuta kun että miten Milena voi olla kuntosaliohjaaja? En ala ulkonäköä enempiä arvioimaan, mutta en vain voi ymmärtää että tekee työkseen mitään liikunnan parissa.
Vierailija kirjoitti:
bnmj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli oli aivan surkee hankinta ohjelmaan. Ei mitään annettavaa hänellä talon asukkaille.
Oletpa törkeä tai sitten olet järkeä vailla. Petra treenautti asukkaat fyysisiin tehtäviin ja nyt ohjaa tehtävää. Tähän formaattiin kuuluu julkkisvierailija.
Itse olet järkeä vailla. Petra Ollin vierailu on täysin turha. Ei anna mitään, ei tuo mitään kontenttia taloon. Yhtä tyhjän kanssa.
Eri
Ajattelen täysin toisin. Minusta Petra on ollut erinomainen valinta vierailijaksi. Hyvä, Petra!
Urheilijat ovat nykyään tosi- tv ohjelmissa tyrkkyinä ihme kun jäädään riippumaan uran jälkeen julkisuuteen ei vain osata luopua julkisuudesta!
toki on niitä sellaisiakin urheilijoita jotak ei enää kalasta julkisuutta.!
Petra ei todellakaan vaikuta julkisuustyrkyltä!
Ei todellakaan, muutenhan tuonne olisi laitettu Sofia B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kyllä onnellinen, jos on muka ollut vain kerran elämässään migreenissä. Taisi tuokin olla lähinnä krapulan aiheuttamaa.
ei oo ikinä ollut migreeniä, mitä se on?
Se on sitä kun narsismipsykooseissa päätät jonkun olevan ärsyttävä ja siihen päälle feikkaat itkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kyllä onnellinen, jos on muka ollut vain kerran elämässään migreenissä. Taisi tuokin olla lähinnä krapulan aiheuttamaa.
ei oo ikinä ollut migreeniä, mitä se on?
Se on sitä kun narsismipsykooseissa päätät jonkun olevan ärsyttävä ja siihen päälle feikkaat itkut.
enpä tee tuollaista, eli päänsärkyä pahempi ja pitää olla pimeässä.
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka keltapipoinen mies tuolla pätkii menemään hurjaa vauhtia.
Sofia neito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura kyllä on ihan tykännytkin Reeosta, ja niillä on ollut hauskaa keskenään.
Mut sitten näiden kaikkien Millujen, tellujen, lillujen ja hellujen jutut siitä kuinka pahasusireeo dominoi, on saaneet Lauran näkemään mörköjä siellä missä niitä ei ole.
Laurallehan iski joku Reeotsykoosi sen siskon salaisen veistin jälkeen jossa luki jotain että älä luota aamupalajengiin (silloin kun reeo, kirsi ja nabbe aina juttelivat aamulla)
Tämän jälkeen Lauran päässä on hurissut vain reeositäreeotätäreeotota
Vierailija kirjoitti:
Mä en tällä hetkellä pysty miettimään muuta kun että miten Milena voi olla kuntosaliohjaaja? En ala ulkonäköä enempiä arvioimaan, mutta en vain voi ymmärtää että tekee työkseen mitään liikunnan parissa.
Milena on ylipainoinen, Ehkä suomen lihavin kunto-ohjaaja ?! Ei kyllä vakuuta !
Kysy Renneltä :D