Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Tuotanto vaihtui täksi vuodeksi ja mielestäni tänä vuonna käsikirjoitus on näkynyt ihan liikaa ohjelmassa. Se mitä 24/7 katselijat näkevät, poikkeaa tänä vuonna ihan liikaa siitä, mitä koostekatselijoille tarjotaan. Aina on ollut niitä, jotka valittavat - aiheetta tai aiheesta- että koosteet on prsiistä ja totuus löytyisi 24/7:stä - ja totta kai koosteisiin valitaan tietty linja ja dramaattisia leikkauksia saatetaan tehdäkin ja on pakkokin tehdä.
Mutta tänä vuonna narratiivit on kulkenut liian erillään. Koosteet menevät käsikirjoituksen mukaan, ja vaikka tapahtumia talossa ei ihan saataisi kulkemaan sen kässärin mukaan, niin sitten laitetaan studioväki hokemaan jotain mantraa, jota toistetaan, toistetaan, toistetaan niin kauan, että se uppoaa. 24/7:n katsojia on sen verran vähän, ettei haittaa vaikka he jotain älisevät, sen voi laittaa 'ne nyt aina vauhkoaa' -kategoriaan.
Samaten asukkaiden ohjaaminen pk-huoneesta käsin näkyy välillä liian selvästi. Ja en pidä siitä, että Sanoman palveluksessa oleva Mia tuntuu olevan eniten ns. pelin päällä.
Onneks edes osa kyseenalaistaa Lauran päällikkyyden.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Milenasta kuoriutus kunnon päällikkö. Jos sais mahdollisuuden.
Ne valitsee Lauran. Kukaan ei luota Milenaan joten eivät halua hänelle immuniteettiä.
Sekin on vähän Milenan oma syy kun hämmentää menemään jokaiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Sofia oli kilpailussa lähes viimeisä, otti huumorilla, aivan mahtavanainen.
Törkeää, epäasiallista käytöstä asuineen ja puheineen. Katsomossa haki huomiota koko ajan häiritsemällä. Itsekeskeistä, todella epäkypsää käytöstä. Joutaisi kotiin mainostamasta ällöttäviä bisneksiään.
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mä nauroin kun viimeyönä Milena mietti TAAS että kuka sen viestin kirjoitti, niin hän lipsautti että "ei se Aleksi ainakaan ole, ei hän keksisi noin pitkää lausetta" :D
Ja tästä tulee opettaja...
Ei se mikään lipsautus ollut, vaan fakta.
Kenestä muka opettaja tulee?
aleksi666 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.
Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.
Aleksi on kuin Michael Penttilä. Tajutkaa jo !!
Huomasihan sen heti, kun heppu taloon asteli. En vaan käsitä, kuinka tuotannossa ei toimita ja minkä roolin Millu on tässä tämän sairaan yksilön kanssa ottanut, selvästi hätkähtelee, anelee ja väliin tiuskaisee.
Jossakin vaiheessa sain niskaani arvostelua, miksi puhun pahaa ihanasta Aleksista. Piereskely, yökkäily, uhkailu ja käden laittaminen naisen kurkulle, tuosta ei hyvää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on nyt oikeasti alkanut huolestuttaa tuo Aleksi tuolla. Ei vaikuta ollenkaan ihan täysjärkiseltä. Ja ihan jatkuvasti tulee ihmisten iholle ja alkaa hiplailemaan ilman mitään tajua että kaikki ei ehkä pidä siitä.
Erään kerran kylppärissä oli myös häiritsevä tilanne Mian kanssa. Aleksi tuijotti itseään peilistä ja sanoi, että minä en tunne enää itseäni. Mia oli istumassa ja katsoi Aleksia hämmentyneenä ja kysyi, että mitä. Aleksi jatkoi peiliin tuijottamista ja toisti että, minä en tunne enää itseäni. Mia hiljeni vakavana ja mietteliäänä.
Reeo sanoi että Heidi laitetaan luiskaan kun sopiva tilanne tulee
Toivottavasti Reeo on siellä itse ensin.
Onko Aleksi muuttanut kotoa 15-vuotiaana? Herää väistämättäkin ajatus, että olisiko ollut hoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aksu99 kirjoitti:
Heittäkää jo se kovir Reeo karalahti ulos sieltä manipuloimasta nuorempiaan !!
Aleksin ottanut nyt hampaisiin.
Ihan syystä. Aleksihan tuolla eniten hakuaa Reeon ulos ja masinoi toisia häntä vastaan.
seuraan paljon 24/7 ja tiedän kyllä missä mennään
Vierailija kirjoitti:
Onko Aleksi muuttanut kotoa 15-vuotiaana? Herää väistämättäkin ajatus, että olisiko ollut hoidossa?
16 v , opiskelu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia oli kilpailussa lähes viimeisä, otti huumorilla, aivan mahtavanainen.
Törkeää, epäasiallista käytöstä asuineen ja puheineen. Katsomossa haki huomiota koko ajan häiritsemällä. Itsekeskeistä, todella epäkypsää käytöstä. Joutaisi kotiin mainostamasta ällöttäviä bisneksiään.
BB viihdeohjelma, Sofiahan pelaa noista suorastaan älykkäästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mä nauroin kun viimeyönä Milena mietti TAAS että kuka sen viestin kirjoitti, niin hän lipsautti että "ei se Aleksi ainakaan ole, ei hän keksisi noin pitkää lausetta" :D
Ja tästä tulee opettaja...
Ei se mikään lipsautus ollut, vaan fakta.
Kenestä muka opettaja tulee?
No Aleksista :D Kuulemma tekee jo sijaisuuksia. Ehkä vaan paskapuhetta.
Onkohan Aleksilla samanlaiset siniset nahkahanskat kuin Michael Penttilällä.. Ja Äiti mielessä..
Vierailija kirjoitti:
Laura ei tuu selviään päällikön roolista. Ei se miksikä muutu. Lässy mikä lässy.
Ei kai sitä taas valottu?, 😵
Tai tietenkin se valitaan, kun ei pidä mitään kuria. Muut voi vaikka maata sen huoneessa, ilman että on siellä.
Laura the läppämachine on kyllä päivä päivältä enemmän vastenmielinen. Jo pelkästään hänen ilme.
Milena on menettänyt luoton. Häsläs liikaa eri ryhmien välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin epäoikeudenmukainen rankku. Tähän kohtaan.
Ihan oikeudenmukainen, jatkuvasti kuiskivat pitkin yötä ja päivisinkin ei saa mitään selvää niiden puheesta! Voi että olen iloinen.
Parhaillaan kuiskinta ja hihitys kestää aamukahteen -kolmeen ja ovat todella kuin siamilaiset kaksoset eli kuin iilimadot kiinni toisissaan, varmaan muutkin 24/7-katsojat huomasivat, että vastasivat Annin kysymykseen eilen täysin totuudenvastaisesti.
Mielellään rangaistuksia muillekin kuiskijoille ja tuo kiroilutaulu on yksi vitsi kaikkiaan.
En yhtään ihmettele jos Laura voittaa. voittosumma naurettava miinus verot.
Kerran elämäs peuran nähny niin mitä odotit?