Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mua pelottaa huominen. Mä en saa nukutuks! Mä nään varmaan painaijaista missä Petra piilottaa spläässhit ja pakottaa mut tekemään spagaatin!😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta huutamista kirjoitti:
Tuula rupes esittää ihan täysillä, miks?!
Koska se ei kestä, kun joku muu saa huomiota. Itsekeskeinen muumio kun on.
Ei, vaan koska se on luonnollista käyttäytyä eri tilanteissa eri tavalla. Ei mitään esitystä. Ettekö ole edes peruskoulun käyneet, tämä on ihan perusjuttuja. Ehkä jotkut psykopaatit menee tilanteesta toiseen, oli sitten kyse perheestä, ystävistä, uudesta tai vanhasta työpaikasta, harrastuksista, samalla ilmeellä ja käytöksellä.
Miksi ihmeessä hän valitsee rasittavan ja rajattoman sekopään roolin? Kyllä se on Tuula, jonka pitäisi mennä kouluun. Käytöskouluun.
Mitä sammakko sanoi nähdessään Aleksin?
Olen raajojani myötä ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Merve on ollut hiljaa pitkään, taitaa tuleva fyysinen viikko pelottaa sohvamakoilijaa :D
Huolissaan että Petra kajoaa spläässeihin
Vierailija kirjoitti:
Merve on ollut hiljaa pitkään, taitaa tuleva fyysinen viikko pelottaa sohvamakoilijaa :D
Tivottavasti hommavat sille tarpeeksi splääshejä ettei verensokeri tipu rasituksessa liian alas.
Vierailija kirjoitti:
Miten asukkat reagoi siihen, a) että Petra on talossa vain pari päivää eikä jää asukkaaksi? ja b) että tulossa on fyysinen viikko ja fyysinen päällikkökilpailu, johon Petra heitä valmentaa? T. Vailla 24/7:aa
Ottivat tiedon ehkä helpottuneina vastaan ja fyysisyys ok urheilullisille, penkkiurheilijat "vähän" kauhuissaan. Hyvin ottivat vastaan, kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Petra heittelee noita asukkaita huomenna tatamilla.
Jep ja Nabazin vois heittää vaikka seinään.
Mä haluun piilon! Ei täällä oo piiloja! Apua, Petra kattoo mua vakavalla ilmeellä. Mun peli on pelattu! Mä luovutan! Isoveli mä luovutan! Mä haluan kotiin mun spläässhien luo!😭
Karvan niin iloinen kun vanha tuttu tuli taloon. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Petra heittelee noita asukkaita huomenna tatamilla.
Jep ja Nabazin vois heittää vaikka seinään.
Kontenttia!
Tuo pehmolelu panda on niin lutuinen
Vierailija kirjoitti:
Aleksi ja Mia on molemmat kuin 16 vuotiaat tytöt tyttöjen kesken. Vähän väliä laittaa ihmetteleen että onko nuo tosissaan noin noloja. Kypsyys huipussaan kun päälle vielä puhutaan joka toinen sana v*ttua
Varsinki siellä leffaesityksessä ne oli kuin pikkutytöt konsanaan. Aleksi enemmän tyttö kuin poika
Äkkiä mureaa leipätaikinaa sängyn alle piiloon!
Epäreiluja nuo fyysiset kilpailut, kun eihän kaikki ole niin hyviä fyysiseltä kunnoltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi törkyturpa lähti.
Seuraavaksi toi lassienaama empatiseeraaja milla ulos tai puudelilta näyttävä turbohuulinen salla-täti.Kylläpäs sulla kiehuu yli parin asukkaan takia. :D
Toi saa välillä noita haukkumakohtauksia. :D
Kohta varmaan joku asukas tukehtuu lettuun,kun niin maireasti talosta lähtijää kehuivat
klo 3 jälkeen ihme räpätys
onko nuo reeo ja heidi
nyt kello on 7:14
no onhan se, Reeon ja Heidin kieroilutunti keskellä yötä kolmen molemmin puolin. Ai onkos ne noin hyviä kavereita !!??
Miikka ulos. Olen edelleen katkera siitä ylimielisyydestä kauppatehtävässä. Vieläkö herralle varaillaan juomia.