Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nariseva ääni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, älkää sanoko et toi Olli Petra vai mikä se on. Mä en nyt oikein jaksais mitään tiäks liikka juttuja. Mun pitäs syyä noi spläässhitkin.
Tää on jo aika kulunut juttu. Kaikki tietää jo.
Sä oot jotenki, miten sen sanois, emmä tiä, niinku ärsyttävä.
Selvä :D Sä oot outo.
Olis pistänyt jonkun sekoittamaan pakkaa, eikä tuollaista rauhallista tapetti-Petraa. Ihan sama onko talossa ollenkaan. Tää on viihde ohjelma.
Läppämachine kirjoitti:
Mitä Tuula sanoi kun tippui?
Kyllä kansa tietää!
Maltan tuskin odottaa sitä hetkeä.
Miten asukkat reagoi siihen, a) että Petra on talossa vain pari päivää eikä jää asukkaaksi? ja b) että tulossa on fyysinen viikko ja fyysinen päällikkökilpailu, johon Petra heitä valmentaa? T. Vailla 24/7:aa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, älkää sanoko et toi Olli Petra vai mikä se on. Mä en nyt oikein jaksais mitään tiäks liikka juttuja. Mun pitäs syyä noi spläässhitkin.
Spläässheistä ei voi puhua liikaa. Eikä niitä voi syödä liikaa. Ainakin jos Merveltä kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi olla normaalit kengät jalassa?
Samaa kysyn mielessäni kaikilta korkkarimuijilta.
Heidillä niin surkeat sosiaaliset taidot jälleen. Petra sanoo että hänellä on huonoja uutisia, johon Heidi huutaen kysyy: oot jäämässä taloon asukkaaksi? Huoh, just näin vastaanotetaan.
Saako Petra kertoa talon ulkopuolisia asioita kuten uutisia maailmalta tai bb-juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää Mathias jotain sukua Sofia Oksaselle.
Tolta ne virolaiset näyttää, puikulapää isolla otsalla ja koukkunokka.
Puikulaperuna. Repesin
Vierailija kirjoitti:
Heidillä niin surkeat sosiaaliset taidot jälleen. Petra sanoo että hänellä on huonoja uutisia, johon Heidi huutaen kysyy: oot jäämässä taloon asukkaaksi? Huoh, just näin vastaanotetaan.
Mitä ne surkeat uutiset on? Kasvanut ydinsodan uhka?
Vierailija kirjoitti:
Tuula ei se Matias kuollut ole. Lopeta
Sureeko Tuula nyt sitä, vaikka itse pisti sen menemään?
Salla. Se on tollanen populisti pelle joka puhuu kun joku ostos-tv:n myyjä. Myy tyhmille ihmisille itteensä ja tyhmät ihmiset ostaa kaiken. Oksettavaa. Bb:ssä pitäs olla aito. Ja toi on niin rooli päällä jatkuvasti. Ihan kun kattois ostos-tv:tä. En ymmärrä miten te pällit jaksatte tollasta? Kertoo paljon äänestäjistä että toi saa ylipäätään yhtäkään ääntä. Huh, huh.
Vierailija kirjoitti:
Nariseva ääni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot jotenki, miten sen sanois, emmä tiä, niinku ärsyttävä.
Selvä :D Sä oot outo.
Ai miten niin? Mitä sä tarkotat? Kyl sä voit niinku sanoo suoraan et mikä mussa on vikana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottiko Reeo Matthiakselle "älyvapaata elämää" ?
Että vielä sellaista ilkeilyä😡
Tuohan oli läppä siitä Matiaksen älykodista, josta on heitetty läppää monena iltana. En mä ainakaan ajatellut että se olisi ilkeilyä laisinkaan.
Tätä(kään) ei ole taidettu koosteissa näyttää, joten koosteiden katsojat (kuten minä) ei voinut tuota tietää.
Osallistuiko läppämachine läpän heittoon?
Vierailija kirjoitti:
Salla. Se on tollanen populisti pelle joka puhuu kun joku ostos-tv:n myyjä. Myy tyhmille ihmisille itteensä ja tyhmät ihmiset ostaa kaiken. Oksettavaa. Bb:ssä pitäs olla aito. Ja toi on niin rooli päällä jatkuvasti. Ihan kun kattois ostos-tv:tä. En ymmärrä miten te pällit jaksatte tollasta? Kertoo paljon äänestäjistä että toi saa ylipäätään yhtäkään ääntä. Huh, huh.
Aidot voi olla myös tylsiä. Sallan olemus tuo kireyttä BB taloon.
Vierailija kirjoitti:
Pese korvat ja hanki lasit, se oli Milla!
Vierailija kirjoitti:
Saako Petra kertoa talon ulkopuolisia asioita kuten uutisia maailmalta tai bb-juttuja?
Tuskinpa BB sitä rankuttaa tai heittää tuolta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spläässheistä ei voi puhua liikaa. Eikä niitä voi syödä liikaa. Ainakin jos Merveltä kysytään.
Merdehän olisi itsekin splääshin näköinen, jos pukisi päälleen muutakin väriä kuin mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhu.
Auttakkee, mä oon täällä sohvan kuopassa!