Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Reeo ja Heidi jotain reagoi niihin Aleksin juttuihin ku autto sitä perhosta? Aleksille tietenkin tollaset möläytykset vääränä aikana annetaan heti anteeks, ei sitä edes pidetä pahana juttuna. Luuleeko että katsojat arvostaa?
Heidi sanoi että hänen elämän tehtävä on pelastaa eläimiä ja Reeo vaikutti aidosti hyvin hämmentyneeltä ja järkyttyneeltä
Reeo hämmentyi ja järkyttyi Heidin elämäntehtävästä vai Aleksin rääkkäysstooreista?
No mitäköhän luulet? Tottakai siitä eläinrääkkäyksestä. Klippejä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoitti:
Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.
-Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa,
Pari voi olla vaikka umpirakastunut, mutta toisen rajoja ei ylitetä koskaan.
Aleksihan sanoi tykkäävänsä rajummasta ja kuristajana olemisesta. Kuitenkin kysyttäessä tarkemmin vastasi, että ei kysele lupia, vaan jatkaa jos nainen ei vastustele. Erittäin vaarallinen mies, jota kannattaa vältellä. Juuri sellainen, joka ei kunnioita, eikä kuuntele rajoja, koska itse tietää parhaiten mistä toinen tykkää. Lamaantujat eivät voi ilmaista tahtoaan lopettaa, kuten eivät hekään, joita puristetaan pillistä. Kiertäisin kaukaa.
Mitä hittoa, mikä tyyppi tää on. Milloin puhui tästä? Milloin eläinrääkkäyksestä? Entä siitä aikuisviihteen katsomisesta... Jos se on totta. Pakko kuulla ja nähdä nää itse, en voi muuten uskoa.
Tässä klippi hänen tunnustuksesta.
Reeo ei voi uskoa kuulemaansa todeksi. Näkee naamasta inhon. Aleksi vielä nauraa??? mitä hittoa
No eiköhän Vauva, ylis ja face voi taas yhdistää voimansa häätääkseen Aleksin kun se on mahdollista. Toimi Kirsin kohdalla yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reagoiko kukaan asukkaista tuohon Aleksin sairaaseen sammakkojuttuun? Tuomitsiko/kauhisteliko kukaan? Nauroiko joku mukana? Vai eikö herättänyt mitään reaktiota? Voisin tarkistaa itsekin 24/7, jos saan aikaleiman.
ei kuitenkaan ollut täysi-ikäinen, saako kärpästä tappaa, sitä oon tehnyt, kastemadon oon poikkassut kun oon onkinut, koiperhosen oon tappanut kun on liidellyt kotona, mitä muuta, kävelin lammessa lapsena, jossa oli sammakoita, pieni lampi, teinkö väärin, olin kai 6-7 v. en nähnyt sammakkoa vaan niitä jotain pieniä mitä ne on
Eipä ole edes sanonut olleensa alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi ilmoittaa tuotannolle että psyko ulos, kiitos. Onneks en oo tilannut 247, koska sitä en ota kunnes psyko poistuu.
Sama täällä. Meinasin tuon häkkitehtävän innoittamana jo ottaakin tuon 24/7, vaikka alunperin meinasin, etten moiseen tyhjänpäiväiseen ohjelmaan viitsi laittaa latin latia ja katson vaan koosteet telkkarista, kun tehtävätkin ovat taas sitä tuttua lällyilyä, jota on viime vuosien BB:ssä nähty. Mutta en todellakaan tilaa 24/7:ää niin kauan, kun se sairas eläinrääkkääjä pysyy talossa. Voisiko joku laittaa BB:n tuotannolle viestiä tuosta tapauksesta, tuskin se tuotannon porukka ainakaan omasta aloitteestaan älyää potkaista tuota tyyppiä ulos. Aiemmillakin kausilla on porukkaa heitetty ulos pienemmistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoitti:
Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.
-Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa,
Aleksihan sanoi tykkäävänsä rajummasta ja kuristajana olemisesta. Kuitenkin kysyttäessä tarkemmin vastasi, että ei kysele lupia, vaan jatkaa jos nainen ei vastustele. Erittäin vaarallinen mies, jota kannattaa vältellä. Juuri sellainen, joka ei kunnioita, eikä kuuntele rajoja, koska itse tietää parhaiten mistä toinen tykkää. Lamaantujat eivät voi ilmaista tahtoaan lopettaa, kuten eivät hekään, joita puristetaan pillistä. Kiertäisin kaukaa.
Mitä hittoa, mikä tyyppi tää on. Milloin puhui tästä? Milloin eläinrääkkäyksestä? Entä siitä aikuisviihteen katsomisesta... Jos se on totta. Pakko kuulla ja nähdä nää itse, en voi muuten uskoa.
Huvittava tilanne ottaen huomioon että Aleksi pitää Reeoa jonain pahuuden ruummillistumana. Reeo ja Heidi yrittää pelastaa perhosta kun Aleksi tulee paikalle nauraen kertomaan eläinrääkkäystarinoitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kai Reeo ja Heidi jotain reagoi niihin Aleksin juttuihin ku autto sitä perhosta? Aleksille tietenkin tollaset möläytykset vääränä aikana annetaan heti anteeks, ei sitä edes pidetä pahana juttuna. Luuleeko että katsojat arvostaa?
Reeo totesi ettäsun sisälläs on jotain pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ihan fyysisedsti paha olo noista Aleksin eläinrääkkäysjutuista, joilla oikein ylpeili :(
Harmi, että koosteiden katsojille asukkaista annetaan vääristettyä kuvaa. Ikävät teot ja sanomiset usein sensuroidaan.
Janni Hussi on juotanut eläinohjelmaa jossa etsitään koiralle kotia, on siis sivuutanut nämä jutut. Ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Heidi oli keskittynyt perhosen auttamiseen, ei välttämättä kuullut. Reeo tokaisi "Et oo oikeasti (tehny noin)", Aleksi sanoo joo ja Reeo ottaa pari askelta kauemmas Aleksista kauhistunut ilme naamalla. Aleksi jatkaa tarinaansa, mihin Reeo toteaa "Sun sisällä asuu oikeasti jotain mustaa (pahaa)".
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla on samanlainen katsekin kuin american psycholla
Just meinadin kommentoida samaa. Eikös psykossakin ollut äiti -syndrooma taustalla.
Mites sattuikaan. Nyt myö hänellä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa osuva kommentti! Reeo on todella oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ihan fyysisedsti paha olo noista Aleksin eläinrääkkäysjutuista, joilla oikein ylpeili :(
Harmi, että koosteiden katsojille asukkaista annetaan vääristettyä kuvaa. Ikävät teot ja sanomiset usein sensuroidaan.
Janni Hussi on juotanut eläinohjelmaa jossa etsitään koiralle kotia, on siis sivuutanut nämä jutut. Ei ole totta.
Toi tapahtui vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi oli keskittynyt perhosen auttamiseen, ei välttämättä kuullut. Reeo tokaisi "Et oo oikeasti (tehny noin)", Aleksi sanoo joo ja Reeo ottaa pari askelta kauemmas Aleksista kauhistunut ilme naamalla. Aleksi jatkaa tarinaansa, mihin Reeo toteaa "Sun sisällä asuu oikeasti jotain mustaa (pahaa)".
Keitä muita siellä oli kuulemassa tota Aleksin tarinaa ?
Menikö Aleksilla hermot Tuulan, kun se otti liian ison kalkkunan palan.
Reeo ei aluksi uskonut Aleksia, sanoi, että et oo oikeesti tehnyt..? Luuli vitsailuksi. Sitten kun Reeo vakuuttui, sanoi, että tuo on paha ja että Aleksin sisällä asuu jotain mustaa. Niin totta, Reeo, niin totta.
Aleksi oli myös lävistänyt sammakon tikalla tikkatauluun. Ja leikellyt linkkuveitsellä. Kuulemma teki empiiristä tutkimusta ja naurut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi tapahtui vasta.
Joo, suunnilleen tunti sitten
Vierailija kirjoitti:
Menikö Aleksilla hermot Tuulan, kun se otti liian ison kalkkunan palan.
Aleksi varmaan haaveilee Tuulan koipien nirhaamisesta veitsellä ja Tuulan seivästämisestä talon ulkoseinään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoitti:
Reeo ei voi uskoa kuulemaansa todeksi. Näkee naamasta inhon. Aleksi vielä nauraa??? mitä hittoa
Tuo naureskelu osoittaa, että on samalla tasolla oleva psyko nykyäänkin. Kuvottava tapaus. Kuuliko Mia tuon rääkkäysjutun ja miten mahtoi reagoida? Miana en kyllä olisi tuon roskan kanssa misään tekemisissä enää ja tekisin sille syynkin selväksi, jos ei muuten tajuaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa osuva kommentti! Reeo on todella oikeassa.
Hyvä, että Reeo sanoi, koska moni varmasti ajattelee juuri noin.
Reeon pisteet nousi taas .
Tämä on suurin lihottaja talo.