Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto aleksin eläinrääkkäys jutut!!!!! Sano nauraen, että on sahannut sammakolta jalat ja kädet irti ja repinyt perhosilta siipiä.
Tämä samalla kun paha paha reeo ja heidi auttavat perhosta lentämään kun oli kastunut. .
Aleksista tulikin juuri inhokkini nro 1. Kertoo niin paljon ihmisestä tuollainen. Sadistisuudessaan vastenmielistä. Sammakon rääkkäys on eläinsuojelurikos ja myös luonnonsuojelurikos, jos kysessä rauhoitettu laji.
Tämä! Tällaisten juttujen kertominen pudottaa henkilön arvostuksen nollaan saman tien.
Siis kuvottava roskaläjä tuo Aleksi kuten kaikki muutkin eläinten rääkkääjät. Tuo ällötys pitäisi tosiaan seuraavaksi potkaista talosta. Kenelle se kertoi tuosta rääkkäyksestä ja miten ne muut reagoivat? Fiksut ihmiset laittaisivat tuon kuvotuksen häätöön, mutta tuolla talossa ei taida olla kovin fiksuja ihmisiä..? Mun mielestäni BB_tuotannon pitäisi heittää tuo jätkä ulos talosta, olisi hyvät perusteet sille. Tuollaiselle sairaalle väkivallalle pitäisi tuolla olla nollatoleranssi, kohdistuu se sitten eläimiin tai ihmisiin. Ja Aleksihan oikein naureskeli ja "kehuskeli" sillä rääkkäyksellä, niin osoittaa, ettei se ole nykyään yhtään sen parempi; tekisi varmaan saman uudestaankin innoissaan, jos voisi olla varma, ettei jää kiinni. Ja tuollaiset eläintenrääkkääjät tekisivät kyllä mielellään nuo samat kauheudet ihmisillekin, jos eivät joutuisi mihinkään vastuuseen touhuistaan, kuten on esim. Ukrainassa nähty, eli ei kannata suhtautua väheksyen eläintenrääkkäykseenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nooo Aleksi on niin ihana ja komea että sallittakoot sen takia tommoset.
No kroppa on hyvä, mutta ei tuo naama ainakaan minusta komea ole.
Kai Reeo ja Heidi jotain reagoi niihin Aleksin juttuihin ku autto sitä perhosta? Aleksille tietenkin tollaset möläytykset vääränä aikana annetaan heti anteeks, ei sitä edes pidetä pahana juttuna. Luuleeko että katsojat arvostaa?
Milla varmaan nauranu Aleksin jutuille ja Sofia myötäillyt ihastuneena.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuotantoon saa yhteyden? Mulla ei ole instaa tms.
Olisiko ihan bigbrother.fi mikään?
Miten tuo Merve jaksaa syödä. Nyt ei liikuntaa ollenkaan niin luulisi, että tulee huono olo. Lisää lisää ja kohta taas huono olo. Karvan kysyi asiallisesti sen, että saavatko jotain pientä kaupasta, kun ovat olleet ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Merve ottaa jo kolmannen leivän, vaika on ollut lihapatojen ääressä sisällä koko ajan....
Antakaa immeisten syyvä jos on näläkä.
BB on nykyään seksisarja kun tuo yksi sai paksua mulkkua pilluunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merve ottaa jo kolmannen leivän, vaika on ollut lihapatojen ääressä sisällä koko ajan....
Antakaa immeisten syyvä jos on näläkä.
Ylensyöminen on sairaus. Ei ole normaalia olla koko ajan nälkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Kai Reeo ja Heidi jotain reagoi niihin Aleksin juttuihin ku autto sitä perhosta? Aleksille tietenkin tollaset möläytykset vääränä aikana annetaan heti anteeks, ei sitä edes pidetä pahana juttuna. Luuleeko että katsojat arvostaa?
Heidi sanoi että hänen elämän tehtävä on pelastaa eläimiä ja Reeo vaikutti aidosti hyvin hämmentyneeltä ja järkyttyneeltä
Mulle tuli ihan fyysisedsti paha olo noista Aleksin eläinrääkkäysjutuista, joilla oikein ylpeili :(
Harmi, että koosteiden katsojille asukkaista annetaan vääristettyä kuvaa. Ikävät teot ja sanomiset usein sensuroidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanoi että hänen elämän tehtävä on pelastaa eläimiä ja Reeo vaikutti aidosti hyvin hämmentyneeltä ja järkyttyneeltä
Reeo hämmentyi ja järkyttyi Heidin elämäntehtävästä vai Aleksin rääkkäysstooreista?
Aleksi puhui Reeolle, joka oli hämmästynyt ja paheksui asiaa. Heidi ei varmaan kuullut, kun keskittyi perhosen olemiseen ja sille juttelemiseen. Laudalta löytyy klippi.
Vierailija kirjoitti:
Reagoiko kukaan asukkaista tuohon Aleksin sairaaseen sammakkojuttuun? Tuomitsiko/kauhisteliko kukaan? Nauroiko joku mukana? Vai eikö herättänyt mitään reaktiota? Voisin tarkistaa itsekin 24/7, jos saan aikaleiman.
ei kuitenkaan ollut täysi-ikäinen, saako kärpästä tappaa, sitä oon tehnyt, kastemadon oon poikkassut kun oon onkinut, koiperhosen oon tappanut kun on liidellyt kotona, mitä muuta, kävelin lammessa lapsena, jossa oli sammakoita, pieni lampi, teinkö väärin, olin kai 6-7 v. en nähnyt sammakkoa vaan niitä jotain pieniä mitä ne on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijat kirjoitti:
Mia vääntelee Aleksin nännejä väkisin ja Aleksi on muun muassa läpsäyttänyt Mia tisseille vastoin tämän tahtoa.
-Näillä vain on se ero, että Allu ja Millu tekee tuota toisilleen pikkupihkassa,
Pari voi olla vaikka umpirakastunut, mutta toisen rajoja ei ylitetä koskaan.
Aleksihan sanoi tykkäävänsä rajummasta ja kuristajana olemisesta. Kuitenkin kysyttäessä tarkemmin vastasi, että ei kysele lupia, vaan jatkaa jos nainen ei vastustele. Erittäin vaarallinen mies, jota kannattaa vältellä. Juuri sellainen, joka ei kunnioita, eikä kuuntele rajoja, koska itse tietää parhaiten mistä toinen tykkää. Lamaantujat eivät voi ilmaista tahtoaan lopettaa, kuten eivät hekään, joita puristetaan pillistä. Kiertäisin kaukaa.
Mitä hittoa, mikä tyyppi tää on. Milloin puhui tästä? Milloin eläinrääkkäyksestä? Entä siitä aikuisviihteen katsomisesta... Jos se on totta. Pakko kuulla ja nähdä nää itse, en voi muuten uskoa.
Tässä klippi hänen tunnustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Karvan on ihana ja rohkea, uskaltaa nostaa kissan pöydälle jos on jotain asiaa, kuten tuossa herkkuasiassa.
Aivan ihana, voisin imeä sen kuiviin. t. vanhapiika 60v
Tuotanto ei tietenkään näytä ihanan Aleksin eläinjuttuja koosteessa.
Joku voisi ilmoittaa tuotannolle että psyko ulos, kiitos. Onneks en oo tilannut 247, koska sitä en ota kunnes psyko poistuu.