Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mistä karvasta täällä puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa
Toivottavasti voittaa koko kisan. Paras.
Kirsi ei ollut suosikkejani alussa, mutta oudon palstavihan myötä olen alkanut symppaamaan häntä ja toivon myös hänelle voittoa.
Sama. Laitoin tästä hyvästä 10 ääntä näin aluksi Kirsille.
Siis 10€. Mulla on tuolle rahamäärälle parempaa käyttöä kuin äänestää jotain Kirsiä. Mitä sä siitä hyödyt että teet niin ?
👍. Heh. 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa
Kirsi ei ollut suosikkejani alussa, mutta oudon palstavihan myötä olen alkanut symppaamaan häntä ja toivon myös hänelle voittoa.
Siis 10€. Mulla on tuolle rahamäärälle parempaa käyttöä kuin äänestää jotain Kirsiä. Mitä sä siitä hyödyt että teet niin ?
Kysytkö samaa muiltakin äänestäjiltä? Veikkaan, että isompiakin määriä käytetään.
Mathias EI ole hauska. Ihmeellistä hermostunutta käkätystä ja rumia pakkoliikkeitä. Ja piti rääkyä omista tarjoilakokemuksia, kun valokeila oli Karvanissa.
Sarvikuono on Lasse Kukkonen.
Ihan ku ex-roomalaisilta olis vauhti loppunut. Kokonaan.
Ihan selvä kirjoitti:
Ei ole vaan pauliina.
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä kirjoitti:
Ei ole vaan pauliina.
Oikeasti arabia tanssikumpu.
Tykkään kyllä noista uusista, etenkin Millasta ja Sallasta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä karvasta täällä puhutaan?
Pillunkarvasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvä kirjoitti:
Ei ole vaan pauliina.
Oikeasti arabia tanssikumpu.
Matti möttönen se on.
Milena varmaan lähtee kyllä ens viikolla. Veikkaan et ihmisiä alkaa kyllästyttään toi sen touhu.
Voi Aleksi. Noita sen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä juoruakka tuo Milenakin. Oikein silmät kiiluen pyörii eri ryhmissä juoruamassa. Minusta hän ihan nauttii siitä. Todella vastenmielinen tyyppi. Tyylinä usein: joo, ei siinä mitään, MUTTA
Mun mielestä taas vaikuttaa kivalta, ja siksi harmittaa, että on Kirsin ikeen alla. Hänellekin olisi todella eduksi, että KIkke lähtis vaellukselleen.
Ei Mikena ole minkään ikeen alla vaan tarkoituksellisesti pelaa Kirsin lähellä (kertoi tämän jo alussa että pyrkii siihen), et ole kuullut sanonnasta 'pidä ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä' ?
Vierailija kirjoitti:
Milena varmaan lähtee kyllä ens viikolla. Veikkaan et ihmisiä alkaa kyllästyttään toi sen touhu.
Sun veikkaukset ei vaan yleensä mene nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Salla pahin juonitteleva ketku.
Eiköhän ole jo tullut selväksi kuka juonii eniten. Mutta sen lisäksi Milena on pahin juoruaja.
Kyllä tuo Kyrvan on komia.
DC2 klo19.38 Kirsi valehtelee Milenalle päin naamaa hänen "kampanjoidensa" olleen vain sellaisia, että kerrotaan kaikille, että joku tyyppi on tosi kiva ja että tuota tyyppiä ei äänestetä ulos. Ja juuri tunti sittten haukkui esim. Sallan maan rakoon terassilla Nabben kanssa. On sillä pokkaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö samaa muiltakin äänestäjiltä? Veikkaan, että isompiakin määriä käytetään.
Varmaankin käytetään. Monilla on ns. irtorahaa jota heitellä vaikka tuulen vietäväksi. Semmosta se on.
Aleksilla on välillä vähän outoja heittoja.