Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?
Vai sellaista sun harhoissa tällä minuutilla.
Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.
Miksi tuhlaisin rahaani sellaiseen paskaan? 😂
On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D💊💉💊
Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen.Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä .
Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen. (Meni tuo äskeinen kommentti vähän pieleen)
Totta, kiitos muistutuksesta. Pitäisi tosiaan lopettaa sille vastaaminen ja antaa mennä ohi.
Teepä niin, jotta ketju vähän hiljenisi. Muttet taida pystyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?
Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.
On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D💊💉💊
Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen.Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä .
Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen. (Meni tuo äskeinen kommentti vähän pieleen)
Mikset noudata omaa neuvoasi vammainen ja keskustelet vieläpä itsesi kanssa?
Hän kylläkin keskusteli minun kanssani, ei itsensä.
😆
Vierailija kirjoitti:
BB on peli.
Tilanne on tämä, Kirsi pois.
Ihan itse on aiheuttanut oman inhokki tilanteensa.
Ei normi asukas ole noin leuhka ja itsevarma.
Mä näen hänestä jotain epävarmuutta, jonka yrittää piilottaa uhoamiseen ja leuhkailuun. Vaikuttaa myös hieman pitkävihaiselta ja mustavalkoiselta. Tunnen yhden tollasen ihmisen ja hänen kanssaan on ollut joskus kovia riitoja. Hänen toimintaansa ei saa ikinä kritisoida tai on sodassa. Mutta hänen huonoa käytöstään pystyy hitaasti ajan mittaan parantamaan näyttämällä itse esimerkkiä. Tämä kuitenkin toimii vain, jos kyseinen ihminen katsoo sua ylöspäin.
Nyt Kirsi on löytänyt Milenan, joka vaan kaataa bensaa liekkeihin. Jos Kirsin kaverina olisi joku, joka toisi esille miten tärkeää on olla chillisti ja yrittää kaveerata jokaisen kanssa edes jotenkin, voisi hänen käytöksensä ehkä muuttua. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa
Toivottavasti voittaa koko kisan. Paras.
Kirsi ei ollut suosikkejani alussa, mutta oudon palstavihan myötä olen alkanut symppaamaan häntä ja toivon myös hänelle voittoa.
Sama. Laitoin tästä hyvästä 10 ääntä näin aluksi Kirsille.
Vierailija kirjoitti:
Vammaiseksi nimittely on todella asiatonta. Ihminen, joka on vammainen ei ole mitenkään huono ihminen ja täällä vammaiseksi haukutaan juuri heitä, jotka koetaan jotenkin huonoksi ( "väärän" mielipiteen vuoksi).
Kyllä vammainenkin voi olla huono ihminen. Vammaisuus ei poista ihmisen ilkeitä tekoja, eivätkä kaikki vammaiset ole pyhimyksiä.
😄
Kirsi kuvittelee olevansa talon pomo. Ja hännystelijä lakeija Melina ja Sofia kertovat ns muka paras kaverinsa liikkeet(Sallan) Melina on pahin juoruaja.
Miten tuon Kirsin olemus on koko ajan niin ylimielinen ja yläviistosta katsova. Kun tietäisi tilanteen oikean laidan, olisi tarpeellinen näpäytys, ellei sitten tiedä etukäteen olevansa joku tuotannon valittu voittaja..
Ei minkäänlaista muiden arvostamista aidosti ja nöyryyttä. Valinnut alan, jossa saa olla yksin päsmäröimässä erämaassa, ja ei tarvitse sietää muita hengittämässä niskaan. Ei varmaankaan pärjäisi oikein työyhteisöissä persoonansa vuoksi.
Right?
Vierailija kirjoitti:
Vammaiseksi nimittely on todella asiatonta. Ihminen, joka on vammainen ei ole mitenkään huono ihminen ja täällä vammaiseksi haukutaan juuri heitä, jotka koetaan jotenkin huonoksi ( "väärän" mielipiteen vuoksi).
Oon huomannut, että toi muiden haukkuja saapuu paikalle aina iltaisin. Ei kannata välittää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Toki sinun nimittelysi on aina asiatonta, mutta sinä saat nimitellä muita miten lystäät. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset noudata omaa neuvoasi vammainen ja keskustelet vieläpä itsesi kanssa?
Hän kylläkin keskusteli minun kanssani, ei itsensä.
😆
Multipeukuttajalla taitaa olla yksin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kirsi lähtee ovet paukkuen, jos saa tidtää paljonko on saanut ääniä..
Mun mielestä sille pitäisi kertoa.
Voisi olla sellanen, että näytettäis telkusta paljonko jokainen on saanut pisteitä.
Tai sitten radiosta kuuluis kaikkien antamat häätöpisteet ja perusteet. Yhtä aikaa monelta eri kanavalta, asukkaiden omilla äänillä, non-stoppina, hirveä kakofonia ja tätä kestäisi tunnin niin että Nabazilla olisi lopulta hirveä päänsärky. Jokainen voisi laskea montako pistettä on saanut.
Kaikki tietäisivät mistä ovat äänensä saaneet ja tässä on vielä matkaa huomiseen. Tuula, Kirsi huhhuh.
On aika noloa että saunapalkinnossa vain 1 juoma eikä herkkuja. Varmasti leffapalkinnossa löytyy pöytä täynnä herkkuja, illalliset, Merven lahjakortti, jotain erikoista ym. Ja sviitissä saivat herkkuja.
Matias vai kuka siellä nauraa rätkätti kun Karvanin tarjoilu tehtävä kerrottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kiitos muistutuksesta. Pitäisi tosiaan lopettaa sille vastaaminen ja antaa mennä ohi.
Teepä niin, jotta ketju vähän hiljenisi. Muttet taida pystyä. :D
Helposti pystyn, älä sinä siitä huolehdi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon Kirsin olemus on koko ajan niin ylimielinen ja yläviistosta katsova. Kun tietäisi tilanteen oikean laidan, olisi tarpeellinen näpäytys, ellei sitten tiedä etukäteen olevansa joku tuotannon valittu voittaja..
Ei minkäänlaista muiden arvostamista aidosti ja nöyryyttä. Valinnut alan, jossa saa olla yksin päsmäröimässä erämaassa, ja ei tarvitse sietää muita hengittämässä niskaan. Ei varmaankaan pärjäisi oikein työyhteisöissä persoonansa vuoksi.
Right?
Mistä revit näitä lapsellisia juttujasi. Olet teinin tasolla henkisesti.
Milla on söötin ja kivan oloinen.