Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
21861/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Reeo vähän ollut nyt viime päivät yksin. Siihen vaikuttanee nuo Mathiaksen puheet siitä, että 'Reeo ei ole suosittu talon ulkopuolelle, sen prseennäyttämiset ja kovat otteet sählypeleissä on esillä', niin  ei ole Reeo saanut uusia ystäviä. Toisaalta hän ei saa myöskään häätöääniä, koska mervet ja kirsit tykkää nyt, että Reeo on riisuttu aseista, so. hänen apurinsa Marko, Rezu on häädetty. Miikkaa pidetään puolestaan kansansuosikkina.

Onhan tuossa oma mielenkiintonsa, miten pitkälle Reeo pyristelee. Lievää väsymystä on jo havaittavissa. Ei taitanut stadin kova kundi arvata, että puheillaan ja liittoutumisillaan vain maalittaa itsensä ja liittolaisensa? Mutta ehkä hän pystyy vielä saamaan uusia liittolaisia. 

Vierailija
21862/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noillahan on ollut ihan hyvä meininki tänään (paitsi Milenalla ja Kirsillä). Mutta kiva, et on jonkinlaista ryhmähenkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21863/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa

Toivottavasti voittaa koko kisan. Paras.

Vierailija
21864/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?

Vai sellaista sun harhoissa tällä minuutilla.

Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.

Miksi tuhlaisin rahaani sellaiseen paskaan? 😂

On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D

💊💉💊

Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen.

Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä.

Etkö osaa lainata viestejä. 😆

Vierailija
21865/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että Kirsi myönsi Milenalle hakeutuneensa Nabben seuraan heti, koska huomasi jo ekana päivänä tämän olevan kova pelaaja. Pelkkä hyötymistakoitus, ei oikeaa kaveruutta.

Vierailija
21866/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB on peli.

Tilanne on tämä, Kirsi pois.

Ihan itse on aiheuttanut oman inhokki tilanteensa.

Ei normi asukas ole noin leuhka ja itsevarma.

Vierailija
21867/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?

Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.

On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D

💊💉💊

Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen.Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä .

Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen. (Meni tuo äskeinen kommentti vähän pieleen)

Vierailija
21868/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi isoveli muistuttaa Tuulaa pelin säännöistä. Nimeämispisteitä annetaan henkilöille jotka haluaa pois talosta. Siellä EI lue: nimetä saa kaikkia muita paitsi Tuulaa. Käsittämättömän naurettavaa, että vanha akka kiertää tivaamassa kuka uskalsi hänet nimetä ja uhkaa kostolla :O Ei ole kyllä kaikki muumit laaksossa tuolla eukolla!

Vierailija
21869/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa

Vaikka olisi minuuttia ennen loppua jäljessä 50 prosenttiyksikköä, niin yhdellä yksiköllä voittaa.

Vierailija
21870/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteesta plussaa kirjoitti:

Sinisten tekemä MetsäMaster-keitin oli kaunis :)

Ja esittely onnistunut.

Mutta niiden ryhmässä taisi olla vain yksi kahvinjuoja. Ehkä voitto ja kahvit pitäisi antaa kofeiiniaddikti-Nabazille :D

Vierailija
21871/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti voittaa koko kisan. Paras.

Kirsi ei ollut suosikkejani alussa, mutta oudon palstavihan myötä olen alkanut symppaamaan häntä ja toivon myös hänelle voittoa.

Vierailija
21872/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💊💉💊

Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen.

Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä.

Etkö osaa lainata viestejä. 😆

Osaan. Meni vaan vahingossa väärin.

Vierailija
21873/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💊💉💊

On se kumma, että niillä muilla on aina sanasta sanaan samat väitteet. 😂

Miten sanasta sanaan? Kyllähän 24/7-palvelua katsovat ihmiset huomaavat tietysti samat asiat ja niistä keskustellaan.

Vierailija
21874/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💊💉💊

On se kumma, että niillä muilla on aina sanasta sanaan samat väitteet. 😂

Miten sanasta sanaan? Kyllähän 24/7-palvelua katsovat ihmiset huomaavat tietysti samat asiat ja niistä keskustellaan.

Et näköjään tajunnut.

Vierailija
21875/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku jne plaplpalla jne

Vierailija
21876/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💊💉💊

Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen.Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä .

Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen. (Meni tuo äskeinen kommentti vähän pieleen)

Totta, kiitos muistutuksesta. Pitäisi tosiaan lopettaa sille vastaaminen ja antaa mennä ohi.

Vierailija
21877/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja meitä kaikkia armahtakoon tässä kaiklea pahuutta suoltavassa maailmassa..

Vierailija
21878/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammaiseksi nimittely on todella asiatonta. Ihminen, joka on vammainen ei ole mitenkään huono ihminen ja täällä vammaiseksi haukutaan juuri heitä, jotka koetaan jotenkin huonoksi ( "väärän" mielipiteen vuoksi). 

Vierailija
21879/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on peli.

Tilanne on tämä, Kirsi pois.

Ihan itse on aiheuttanut oman inhokki tilanteensa.

Ei normi asukas ole noin leuhka ja itsevarma.

Ei ole inhokki muualla kuin sun harhoissa.

Vauvapalstalla raivokas spämmäämisesi ei muuta asiaa.

Vierailija
21880/100630 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisten kunnioitus on äärimmäisen vaikeaa- sanoo Kirsi inhokkini.

Mä olen huomenna häädössä- Kirsi sanoo.

Ole vain tuolla luulolla ja nyt on Kirsin aika lähteä pois. 

En ole äänestellyt. Mutta nyt äänestän Sallaa.  En erityisemmin pidä hänestä  mutta on parempi vaihtoehtto kuin tuo naukuKirsi.

Kirsin monotoninen naukuääni on niin rasittavaa kuunneltavaa.

Jos tuo naukumaija jää taloon, palaan katsojaksi vasta, kun on saanut potkun persiille.

Kukaan ei voi äänelleen mitään mutta kun sillä Kirsin ikinuhaisella äänellä paasataan päivästä toiseen muille asukkaille manipulatiota niin kyllä se on byebye, ei oysty katsomaan tuota ihmistä.joka kuvittelee muita vain omiksi pelinappuloikseen.

Tuo monotonisen äänen kuvailu on nappi. Siihen tarvitsen kuulosuojat.

Ketju on lukittu.