Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ehkä Kirsi lähtee ovet paukkuen, jos saa tidtää paljonko on saanut ääniä..
Karvinen näyttää yksinäiseltä. Voi käydä sielun päällä olla talossa. Nabazkaan ei hyväksynyt häntä juttukaveriksi. Onko ollu ennen BB:ssä, että osa porukasta kieltäytyy suorastaan puhumasta joidenkin kanssa. Ei ole ikinä saaneet uudet asukkaat niin kylmää kyytiä kuin tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?
Vai sellaista sun harhoissa tällä minuutilla.
Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.
Miksi tuhlaisin rahaani sellaiseen paskaan? 😂
On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D
💊💉💊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsivihahullun raivo vaan kiihtyy ja valheet pahenee.
💊💉💊Tässä pitkässä ketjussa on kyllä aika monta viestiä täynnä pyhää Kirsi-vihaa. Jos ei käytös niin sitten hiukset tai vaikka ylähuuli kelpaa raivon aiheeksi.
Ihmisillä on oikeus niihin negatiivisiinkin mielipiteisiin. Peruskivaa lässytystäkään ei jaksa koko ajan lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kirsi lähtee ovet paukkuen, jos saa tidtää paljonko on saanut ääniä..
Vai se on sun voimafantasia taas tänään.
Siitä onkin hyvä ammentaa kirsivihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla on tehnytkun Kirsi sitä noin paljon vihaa? Sanoi jotain, että Salla on käyttäytynyt tosi huonosti useampaakin asukasta kohtaan. Onks kuka kärryillä mistä kenkä puristaa?
Ihan 24/7-palvelua katsomalla olisit itsekin voinut asian todeta, mutta eihän sinulla raukalla ole varaa edes sitä hankkia. Sokeana puolustelet täällä Kirsiä, joka lienee läheisesi.
On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D💊💉💊
No mistä sä sitten tiedät mitä Kirsi tuolla puhuu ja tekee?
Vierailija kirjoitti:
Aleksi uuuuh!
Aleksi on kyllä komea. Vielä kun olisi vähän pidempi, niin uhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Olispa joku joukkopanotehtävä tuolla.👵
Tuulako se siellä kaipaa vähän actionia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsivihahullun raivo vaan kiihtyy ja valheet pahenee.
💊💉💊Tässä pitkässä ketjussa on kyllä aika monta viestiä täynnä pyhää Kirsi-vihaa. Jos ei käytös niin sitten hiukset tai vaikka ylähuuli kelpaa raivon aiheeksi.
Ihmisillä on oikeus niihin negatiivisiinkin mielipiteisiin. Peruskivaa lässytystäkään ei jaksa koko ajan lukea.
Kyllä sellaistakin mielummin jaksaisi kuin mielipuolista haukkumista.
Sinisten tekemä MetsäMaster-keitin oli kaunis :)
Ja esittely onnistunut.
Jos kiusattu tuo ilmi että joku kiusaa niin siitähän kiusaaja innostuu ja tekee kaikkensa että saa tämän kiusatun huonoon valoon ja täten pönkittää sitä omaa parhaimmuuttaan syyllistäen kiusattua. Jollon muut alkaa epäileen kiusattua ja kiusaaja voittaa. Kiusaajassa ei ikinä vikaa vaan kiusattu syypää siihen miksi kiusataan näin kiusaaja antaa kaikille ymmärtää. Kiusaaja yleensä melko taitava manipuloimaan muita ja kukaan ei lähde vastustamaan koska tietää että saattaa olla seuraava kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa joku joukkopanotehtävä tuolla.👵
Tuulako se siellä kaipaa vähän actionia?
Ei vaan puutteessa oleva trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla harhat taas. Miten voi jokaisen haukkumasi julkkiksen läheinen, oletko ikinä sitä miettinyt? Olet syyttänyt minua eri ketjuissa ties kenen läheiseksi. :D💊💉💊
Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä.
Eikö siellä talossa tapahdu taas mitään, kun on aikaa kinastella täällä...
Miten voi olla noin täydellinen, virheetön kuin tuo käärme, puhuu aina totta, ei valehtele, puhuu aina toisen ihmisen edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulepas harhainen ääliö: olen kirjoittanut vain tässä ketjussa enkä ole väittänyt sinun olevan kenenkään muun kuin Kirsin läheinen. Täällä on muitakin kirjoittajia kuin sinä ja minä.
On se kumma, että niillä muilla on aina sanasta sanaan samat väitteet. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa sille. Turhaan menetät hermosi trollin takia. Minäkin lopetin sen kanssa länkyttämisen.
Toivottavasti Kirsi tippuu. Todennäköisesti tuotanto vaikuttaa siihen, ettei tipu, vaikka olisi muuten tippumassa
Tässä pitkässä ketjussa on kyllä aika monta viestiä täynnä pyhää Kirsi-vihaa. Jos ei käytös niin sitten hiukset tai vaikka ylähuuli kelpaa raivon aiheeksi.