Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vaikuttaa kivoilta nuo molemmat uudet, ja kiva jos sekottavat pakkaa ja saavat vähän liittoja vapisemaan.
Näistä uusista tuli mun suosikit.
Toi salimuija on kohta kirsin ykkösbitch ja buudeli, sanokaa mun sanoneen.
Noista uusista tuli heti mun suosikkeja. Toivottavasti hajottavat Reiskan porukan.
Hohhoijaa. Ja sama kaava jatkuun. Onpa viihdyttävää. not.
Kiva kun tulee uusia henkilöitä . Vipinää vanhoille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Aleksi jotenkin yksinkertainen. Kyllä ainakin lapseni ja ystäväpiirinsä tuntee Tic-oireet, niistä on nykyään niin paljon somessa ( ja ovat Aleksia nuorempia). Ja Aleksihan on aktiivinen tiktokkari ( itsekin tekee sitä paljon ja on siellä suosittu )
Ei tuon ikäiset vielä välttämättä kaikesta tiedä. Aleksikin on todennäköisesti keskittynyt urheiluun eikä itsensä sivistämiseen. Eihän Tuulakaan tiennyt Tic-oireista mitään. Heidi itsekin puhuu hikasta, joten miksi Aleksi olisi sen ajatellut olevan jotain muuta.
Joo, ja Aleksi kulkee ilman paitaakin ni onhan se ihq ( juu ei ole)
En sanonut hänen olevan ihq, vaan selkeästi tietämätön tuossa asiassa, eikä millään tavalla tahallisesti ilkeä.
Joo, en tarkoittanut, että hän just susta olisi ihana. Oon vaan vähän hymähdellyt tolle Aleksin " olen luojakunnan kruunu, katsokaa lihaksiani" . Osoittaa vähän huonoa makua.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulee.
Ei Sofia ole vielä edes aloittanut hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko Aleksi jotenkin yksinkertainen. Kyllä ainakin lapseni ja ystäväpiirinsä tuntee Tic-oireet, niistä on nykyään niin paljon somessa ( ja ovat Aleksia nuorempia). Ja Aleksihan on aktiivinen tiktokkari ( itsekin tekee sitä paljon ja on siellä suosittu )
Ei tuon ikäiset vielä välttämättä kaikesta tiedä. Aleksikin on todennäköisesti keskittynyt urheiluun eikä itsensä sivistämiseen. Eihän Tuulakaan tiennyt Tic-oireista mitään. Heidi itsekin puhuu hikasta, joten miksi Aleksi olisi sen ajatellut olevan jotain muuta.
Joo, ja Aleksi kulkee ilman paitaakin ni onhan se ihq ( juu ei ole)
En sanonut hänen olevan ihq, vaan selkeästi tietämätön tuossa asiassa, eikä millään tavalla tahallisesti ilkeä.
Joo, en tarkoittanut, että hän just susta olisi ihana. Oon vaan vähän hymähdellyt tolle Aleksin " olen luojakunnan kruunu, katsokaa lihaksiani" . Osoittaa vähän huonoa makua.
Ja Aleksi tekee kouluissa sijaisuuksia työkseen. SIellä jos missä olisi hyvä tunnistaa tuollainen. Ei ole kauhean hyvää esimerkkiä oppilaille tuollainen, jos sattuvat katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tulee.
Näkyvät jo toisessa kamerassa, ovat pihalla
Minkätakia tuonne BB-taloon on tehty saunat ja paljut jos niitä käytetään 3 krt kauden aikana? Miksei nykyään ole ollenkaan enää bileitä? Siis niin ankeeta touhua.
Hauskoilta vaikuttaa uudet .
Nämä uudet oli kyllä viimeinen naula Reeon arkkuun ellei hän voita häätökisaa ensi viikolla. Pahoin pelkään että talon isukki lähtee keskiviikkona.
Milena ja Mathias bondasi heti
Vierailija kirjoitti:
Ai millaiset ei äänestä Kirsiä ulos ? Sellaiset jotka ovan samanlaisia luonteeltaan. Katkeria toisten voitoille kilpailussa. Ilkeily ja valehtelu. Sen takia juuri Kirsi ja Nabbe tulevat hyvin toimeen, kun ovat luonteeltaan ihan samanlaisia.
Ketään ei äänestetä ulos. Äänestetään suosikkia. Turha haukkua muita. Laita itse eurosi likoon.
Ai herranjestas tän Matiaksen finglish rasauttelee jo nyt
Hyvä M & M. Hyvä ensivaikutelma molemmista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi on pikku hiljaa noussut suosikiksi. Sellainen aito luonnonlapsi. Jos joutuu häätöön pitää äänestää että pysyy talossa finaaliin.
Täh, ei ole yhtään sellainen. Esim Kristiina Joelin kaudella oli luonnonlapsi.
Tyhjäpää pissis se oli, kaukana luonnonlapsesta. Tekohampaat, kauneushoitoja ja niistä unelmointia, ja oli vasta ihan kakara. Kristiina oli superärsyttävä, vaikka aluksi oli minunkin suosikki, aattelin että siinäpä söpö luonnonlapsi, mutta olikin ihan muuta. 😂
Voi hyvänen aika sentään, luonnonlapsi ei tarkoita luonnollista tai luonnonkaunista. Se tarkoittaa luonteeltaan vilpitöntä, välitöntä, rentoa ja jopa vähän boheemia tyyppiä. Sellaista, joka mennä tohottaa omalla tavallaan ja pääsääntöisesti tykkää kaikista ihmisistä. Eli Kirsin vastakohta. Kirsi juonittelee, vaikuttaa vihaiselta, on manipuloiva ja kiero. Milloin Kristiina oli juonitteleva biatch muka?
Toi salimuija polvistuu jo tänään kirsin eteen ja vannoo uskollisuutta (vertauskuvallisesti). Ikävä kyllä.
Jos näin ei käy, ihmistuntemukseni ei toimi kuten yleensä.
Ällöttää toi typerä enkkudanojen suoltaminen kaikilta, mikä siinä on että ei enää voida Suomessa puhua suomea, niin moukkamaisya toi finglishin ja veen suoltaminen, mutta eipä tjolla mitään tasokasta ja älyllistä elämää olekaan.
Kokoajan enkkua, noloa.
Koska ne tulee.