Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä kestää paskalla?

Joku random
07.10.2018 |

Eli ihan mielenkiinnosta aattelin teiltä kysyä että kuinka kauan teillä menee paskalla?

Mulla kestää ite paskantamisessa vaan pari minuuttia mutta yleensä istun pöntöllä 15 min ennen kuin alan paskantamaan. Yleensä vaan mietin kaikkia päivän asioita siellä. Sitten sen jälkeen kun oon paskantanu niin istuakseen siinä vielä toiset 15 min ajattelemassa kaikkea. Eli mulla kestää siellä yleensä noin 30-35 minuuttia. Entä teillä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku kolme minuuttia hujahtaa.

Vierailija
2/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vahingossa virhe tohon yhteen kohtaan :D siis istun siellä vielä toiset 15 min, ei istuakseen siellä vielä toiset 15 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aamukakalle läpparin mukaan ja selaan päivän lehdet. Helposti 30 minsaa.

Vierailija
4/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10min

Vierailija
5/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi antaa sinusta tod moukkamaisen kuvan.

Ja vastaus; istun isolla asialla n.5min, joskus hieman kauemmin, mutta max15min.

Ja siitä sitten pesulle.

Vierailija
6/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti korkeintaan kaks

Vierailija
7/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä ois pitäny pistää sana kakalle sen toisen tilalle :D no mutta oon kyl vasta 13v.

Vierailija
8/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti. Jos on ummetusta niin sitten voi mennä pidempään.

Yleensä siinä vaiheessa kun pääsen vessaan on jo melkein kiire, eli ryhdyn heti tositoimiin enkä jää mitään mietiskelemään. Eikä sinne hajuun toisaalta huvita jäädä toimituksen jälkeen yhtään pidemmäksi aikaa kuin on tarvis.

Vierailija
9/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan että onko täälä palstalla mitään jännää luettavaa!

arvaas mitä oon tekemässä just nyt?

Vierailija
10/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, ymmärrän täysin kaikki jotka ei halua jäädä kakkaamisen jälkeen sinne mietiskelemään hirveeseen hajuun :D Mun kakka ei edes haise juuri yhtään niin pystyn helposti olemaan siellä toimituksen jälkeenkin.

Vierailija
11/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ennätä edes mustikkapiirakkaa sanoa...

Vierailija
12/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku random kirjoitti:

Ja joo, ymmärrän täysin kaikki jotka ei halua jäädä kakkaamisen jälkeen sinne mietiskelemään hirveeseen hajuun :D Mun kakka ei edes haise juuri yhtään niin pystyn helposti olemaan siellä toimituksen jälkeenkin.

Ei oma kakka pahalle haise

Vierailija
13/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pari kuppia kahvetta ja sitten 1-2 tuntia paskalla.

Vierailija
14/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku random kirjoitti:

Ei oma kakka pahalle haise

Olen kuullut, että oma kakka ei myöskään maistu pahalle.

Vierailija
15/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kovin kauaa, arvoisin että 3 - 6 minuuttia, mutta välillä on tietysti haastavampiakin istuntoja, riippuu varmaan siitä mitä syö. Jostain syystä usein oletan kakkahätäilyn kestävän kauemmin ja otan mukaan kaupan tarjouslehden lukaistakseni sen läpi samalla kun kakkaan, mutta ruskopallukka tuleekin niin nopeasti, etten ehdi käydä lehtistä läpi. Silloin saatan jäädä vielä muutamaksi lisäminuutiksi istumaan.

(Suihkussa käymiseni muistuttaa vähän enemmän tuota ap:n mallia, eli ison osan ajasta vain seison ajattelemassa kaikkea.)

Vierailija
16/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vessaan silloin kun tulee tarve ja silloin toimitus kestää ehkä puoli minuuttia. Jos vatsa sekaisin, niin saattaa mennä pari minuuttia.

Vessaan ei kannata jäädä viettämään aikaa. Tästähän on ollut paljon kirjoittelua.

Vierailija
17/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan viehättänyt muuten vain istuskella pöntöllä. Minuutti tai kaksi menee koko toimitukseen ja siitä sitten vaikka mielummin sohvalle mietiskelemään tai mitä nyt hyvänsä. Miksi siellä pöntöllä pitäisi olla peräpukamia kasvattamassa?

Vierailija
18/30 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuivatko vastaukset jo tähän kun heti sen jälkeen kun tän keskustelun tein niin tuli vastauksia mutta nyt 3 viikkoon ei oo tullu mitään :D

Vierailija
20/30 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuivatko vastaukset jo tähän kun heti sen jälkeen kun tän keskustelun tein niin tuli vastauksia mutta nyt 3 viikkoon ei oo tullu mitään :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä