En saanut kutsua nuoren rippijuhliin
Puolisoni järjestää hänen lapsen rippijuhlat. Nuoren toinen vanhempi ei halua osallistua järjestelyihin. Nyt huomaakin että kaikki muut ovat saaneet kutsun. Nuoren molempien puolen suku, äidin ja isän puolelta .Myös toisen vanhemman puoliso ja hänen lapsensa. Minua ja lapsiani ei ole juhliin kutsuttu.
Hämmästyttää. Juhlat järjestetään. Niistä on puhuttu minun ja lasteni läsnäollessa. Juteltu keitä kutsutaan. Ajankohtaa minulle ei ole kerrottu, eikä kutsuttu. Olen hämmentynyt. Tulemme kaikki toimeen keskenämme. Tulen toimeen puolisoni exän kanssa, hänen miehensä, kaikkien sukulaisten....
Kommentit (74)
Sivupersoonahäiriö? Osa persoonista on jätetty pimentoon. Puoliso ei ole huomannut että joka persoona on informoitava erikseen.
Voi viiittu, vieläkö jotkut on niin viiiitun vajaaälyisiä, että käy riparin? Uskontopassskaa, saaatana...hah hah hah
Nyt on hauska juttu! Ap:n puoliso pitää rippijuhlat lapselleen, lapsen biologista äitiä ei juhlajärjestelyt
kiinnosta, mutta on tietenkin kutsuttu.
Ap:n puoliso ei ole kutsunut ap:tä heidän yhteisessä asunnossa pidettäviin juhliin,
Juhliin on ei ole kutsuttu ydinperhettä, vaan naapureita ja tuttavia; joskaan hekään eivät tiedä milloin, mitkä ja missä juhlat ovat,
Ap:n puoliso ei vastaa ap:n kysymykseen juhlista sanallakaan.
Eihän tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin itkutuhruiset silmät ja sairasloma.
Muistakaa aina esittää kutsu. Ei niin väliä onko aika tai paikka edes kutsun esittäjän tiedossa. Voi myös olla että on samaan aikaan kahdetkin juhlat tai vieraita menossa eri osoitteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi viiittu, vieläkö jotkut on niin viiiitun vajaaälyisiä, että käy riparin? Uskontopassskaa, saaatana...hah hah hah
Monet ovat kutsutut mutta harvat valitut. Vai onko tässä tapauksessa toisin päin?
Nyt selvisi, minkä takia puoliso ei vastannut. Puoliso ei ollut samassa huoneessa kun kysyin, vaan työhuoneessa ja hänellä oli kuulokkeet päässä.
Soitin nuoren toiselle vanhemmalle, joka laittoi sitten sähköpostia puolisolle. Sitä kautta sain viestin välittymään. Nyt tiedän siis, että rippijuhlat on tulossa ja minulla on viestintäkanava, mitä kautta voin asiaa edistää.
AP.. kirjoitti:
Nyt selvisi, minkä takia puoliso ei vastannut. Puoliso ei ollut samassa huoneessa kun kysyin, vaan työhuoneessa ja hänellä oli kuulokkeet päässä.
Soitin nuoren toiselle vanhemmalle, joka laittoi sitten sähköpostia puolisolle. Sitä kautta sain viestin välittymään. Nyt tiedän siis, että rippijuhlat on tulossa ja minulla on viestintäkanava, mitä kautta voin asiaa edistää.
Onnea! Hieno juttu.. eikun anteeksi mitä :D
Tämä kaikki kuulostaa jollain lailla hyvin tutulta lukuun ottamatta yhtä yksityiskohtaa. Meilläkään ei tieto kulje muuten kuin sähköpostitse.
T: se joka vedetään juhliin väkisin
Mikset ottanut mieheesi yhteyttä sähköpostilla?
Miten niin muka et saa mitään tietoa pitopalvelulta? Laitonta tuollaisen tiedon pimittäminen. Tee rikosilmoitus.
Miten lie sujuu aloittajalla näiden rippijuhlien kanssa? Joko on tiedossa, asutko miehen kanssa yhdessä ja onko ne juhlat teillä? Ja mitä tietää asiasta ex-vaimo, joka on tällä hetkellä ainoa tapasi viestiä samassa taloudessa mahdollisesti asuvan miehen kanssa, kun tämä pitää kuulokkeita päässään eri huoneessa istuessaan? Tämä sama ex-vaimo, joka ei ollut niistä juhlista kiinnostunut muutenkaan mutta toimii nyt tietolähteenä? Tule päivittämään kuulumisiasi, ap.
Eikö tämä ap nyt millään palaa päivittämään tilannetta?
No siis miksi et vain tarkentanut kysymystäsi, että niistä rippijuhlista?
Muista pitää meidät kaikki ajantasalla. Kieltämättä kyllä kiinnostaa, että miten tämä keissi etenee.