Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä. Johnny Deppin "maalauksista" maksettu 3 miljoonaa

Vierailija
01.08.2022 |

Siis Johnny maalaa kuvan perusteella yhden värin tietokoneella tehtyyn printin päälle ja tienaa noilla miljoonia. Hulluksi mennyt tämä maailma.
https://www.instagram.com/p/CgjUZtYMFN4/

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi printin päälle tehty, niin miten se eroaa nykytaiteesta, jossa valkoiselle kankaalle roiskitaan ja ehkä vedetään pari viivaa sinne tänne eikä teos esitä mitään.

Vierailija
142/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee itse parempia äläkä itke

Kuka tahansa kuvataidelukiolainen pystyy tuohon.

Kuka tahansa kuvataidelukiolainen ei osaisi edes etsia noita vareja ja valineita mita Deppin studiossa on. Valineista myos nakyy etta siella on tehty toita kauan, ei mikaan hetken paahanpisto.

Ei kannata riehaantua asiasta mista mitaan ei ymmarra. En minakaan kritisoi putkimiehen hommia kun en niista mitaan tieda, olen jaavi neuvomaan.

Niin niin. Kuulostaa siltä, että oot nyt vähän sokeana tässä koska Johnny Depp.

Mita ihmetta "koska Johnny Depp" on suomeksi?  En ole sokea, silmalaakarini pitaa siita huolen. Minulla on taidealan koulutus joten osaan kylla tyovalineita rankata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa kuvataidelukiolainen ei osaisi edes etsia noita vareja ja valineita mita Deppin studiossa on. Valineista myos nakyy etta siella on tehty toita kauan, ei mikaan hetken paahanpisto.

Ei kannata riehaantua asiasta mista mitaan ei ymmarra. En minakaan kritisoi putkimiehen hommia kun en niista mitaan tieda, olen jaavi neuvomaan.

Mita ihmetta "koska Johnny Depp" on suomeksi?  En ole sokea, silmalaakarini pitaa siita huolen. Minulla on taidealan koulutus joten osaan kylla tyovalineita rankata.

Käy katsomassa displate . Com ja metal posters. Sieltä löytyy vastaavia "tauluja" Bob Dylanista, Keith Richatdsista, joita jotkut vastaavat tusinataiteilijat on tehnyt. Monet niistä on hienompia kuin Johnnyn "työt.

Vierailija
144/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa displate . Com ja metal posters. Sieltä löytyy vastaavia "tauluja" Bob Dylanista, Keith Richatdsista, joita jotkut vastaavat tusinataiteilijat on tehnyt. Monet niistä on hienompia kuin Johnnyn "työt.

On sulla vaikee aamu kun pitää puoliväkisin pusertaa tuota ö-luokan trollausta. Mee vaikka paskalle välillä. 

Vierailija
145/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarilla ei ole vaatteita.

Vierailija
146/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa Deppin ottaa rahat pois hölmöiltä. Ei oo keltään pois. Paitsi noilta maksajilta.

Vierailija
147/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa se asia, että herra Depp on maalannut lähes aina eikä nyt  ole viinaspäissään keksinyt että alanpa nyt maalaamaan tauluja. Mielestäni hän on monilahjakas ja viisas kun ei hyydy vaan tekee monipuolista taidetta laidasta laitaan.

Vierailija
148/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskinkertaisuus huokuu Johnnystä

Sinusta huokuu kateus.

Vierailija
149/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi maksaa ei mikään muu. Miettikää Michel Basquatin tauluja. Sai nimen, koska joku rikas näki jotain. Sen työt on yhtä hyviä, kun mun ekaluokkalaisen tyttären. Sen taulu myytiin 100milj. Sit se on jumala tosssa touhusssa. Tosin arvo isompi, kun kuollut, mutta oli sen taulut elossakin olleena aina älyttömiä. Sit kaikki on ok huhhuh kuin mieletöntä. Jos mä tekisin täysin saman, niin se ei olis mieletöntä yhtään. Kaikki olis mitä sontaa tää nyt on.

Niin ja nimen takana on elämän mittainen taiteilijaura. Siksi se nimi maksaa. Ei siksi että on vain joku julkkis.

Taiteilijaura? Näytellyt merirosvoa, vinguttanut komppikitaraa. Mikä taiteilija! Kyllä nyt täytyy töherryskopio ostaa.

Onko näytteleminen ja musiikin soittaminen sinusta jotain insinööritieteitä? Kyllä ne on ihan taiteen kovinta yhdintä.

Piratesit yms. ei ole mitään taidetta vaan rahantekomasiinan oksentamaa viihdettä.

Pirates yms. on ainoa mitä tiedät Deppin urasta? Sitäpaitsi taidetta se viihteellisempikin teatteri/elokuva/musiikki on.

Vierailija
150/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy mihin? Tekemään teknisesti saman asian kuin Depp? Tottakai, so what? Ei taide ole teknistä suorittamista vaan näkemystä ja tunnetta. Kyllä aika moni pystyy tekemään vaikka Picassoja, teknisesti.

Vierailija
151/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukaa haettua, että joku olisi kateellinen Johnny Deppille.

Vierailija
152/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi maksaa ei mikään muu. Miettikää Michel Basquatin tauluja. Sai nimen, koska joku rikas näki jotain. Sen työt on yhtä hyviä, kun mun ekaluokkalaisen tyttären. Sen taulu myytiin 100milj. Sit se on jumala tosssa touhusssa. Tosin arvo isompi, kun kuollut, mutta oli sen taulut elossakin olleena aina älyttömiä. Sit kaikki on ok huhhuh kuin mieletöntä. Jos mä tekisin täysin saman, niin se ei olis mieletöntä yhtään. Kaikki olis mitä sontaa tää nyt on.

Niin ja nimen takana on elämän mittainen taiteilijaura. Siksi se nimi maksaa. Ei siksi että on vain joku julkkis.

Taiteilijaura? Näytellyt merirosvoa, vinguttanut komppikitaraa. Mikä taiteilija! Kyllä nyt täytyy töherryskopio ostaa.

Andy Warhol:

https://www.qart.com/product/224022/andy-warhol-classic-marilyn-portfol…

Warhol teki tuon ensin. Depp seurasi pop-taiteineen perässä. Kumpaa arvostaisi enemmän? Hmmmmm.

No, yksi Warholin Marilyn myytiin keväällä 195 miljoonalla dollarilla, Deppin työt myytiin vajaalla 5000 dollarilla. 

Vierailija
153/153 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tauluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä