Siis mitä ihmettä. Johnny Deppin "maalauksista" maksettu 3 miljoonaa
Siis Johnny maalaa kuvan perusteella yhden värin tietokoneella tehtyyn printin päälle ja tienaa noilla miljoonia. Hulluksi mennyt tämä maailma.
https://www.instagram.com/p/CgjUZtYMFN4/
Kommentit (153)
Nuo "teokset" on kyllä iso vitsi. Hölmöjä koijataan.
Depp ei ole lähelläkään Top100 miesnäyttelijöitä. Keskivertonäyttelijä, jonka suurin saavutus on ollut kopioida Keith Richardsia lasten/nuorten merirosvoelokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuosta kuvasta näkyy, että se on "tietokoneella tehty printti"?
Aika sokea pitää olla jos sitä ei näe.
Yhtä hyvin voi olla serigrafia. Joka tapauksessa Johnnylla itsellään ei ole mitään tekemistä näiden "maalausten" kanssa.
Kai sillä nyt jotain tekemistä niiden kanssa on, kun se kerran on piirtänyt ne alkuperäiset kuvat ja lisäksi "koristellut" niistä tehdyt printit.
Jos Johnny Depp on piirtänyt alkuperäiset kuvat, niin minä olen Amber Heard!
Laitetaan nyt linkki vielä uudestaan:
Persupojat taas vauhdissa tässäkin ketjussa. Taiteen ymmärtäminen ja arvostaminen eivät taida niitä suurimpia vahvuuksia heillä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voi olla serigrafia. Joka tapauksessa Johnnylla itsellään ei ole mitään tekemistä näiden "maalausten" kanssa.
Kai sillä nyt jotain tekemistä niiden kanssa on, kun se kerran on piirtänyt ne alkuperäiset kuvat ja lisäksi "koristellut" niistä tehdyt printit.
Missä kohtaa väitetään, että Depp olisi piirtänyt nuo printit. Ainoastaan se kerrotaan, että on vapaalla kädellä tehnyt jotain niiden printtien päälle. Ymmärsinkö jotain väärin?
Tehnyt jotain printtien päällä. Wau. Mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tämän hepun päälle. Maneerinen lastenelokuvanäyttelijä, keskinkertainen muusikko, rasvainen ja turvonnut kyyninen elostelija ja tekotaiteellinen sisustustaulujen kyhääjä.
Sinäpä olet pärjännyt paremmin joten sun mielipiteelläs on merkitystä
Keskinkertaisuus huokuu Johnnystä
Lemppasko tyttis ei muuta ku uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyl maar koira koiran tuntee 🐶
Aika sama, vaikka maksettaisiin sata miljoonaa. En löydä noista mielenkiintoista. Toivottavasti saadut rahat menevät hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa väitetään, että Depp olisi piirtänyt nuo printit. Ainoastaan se kerrotaan, että on vapaalla kädellä tehnyt jotain niiden printtien päälle. Ymmärsinkö jotain väärin?
No ei siinä kovin seikkaperäisesti prosessista kerrota. Johnny on tehnyt teokset valokuvien pohjalta (photographic references), pelkistänyt ne ensin yksinkertaisempaan muotoon, minkä jälkeen kehittänyt ja työstänyt niitä eteenpäin.
Sivun lopussa on lueteltu joitain kuvalähteitä. Esim. Al Pacinon kuvan pohjana on ollut ilmeisesti tämä:
https://media.gettyimages.com/photos/actor-al-pacino-is-photographed-fo…
Minä en ole yhtään yllättynyt. Ei tuo ole läheskään typerin asia maailmassa, jolla on miljoonia tienattu.
Tyhmähän ei ole se, joka pyytää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"In 2012, Depp was one of the world's biggest film stars,[1][2] and was listed by the Guinness World Records as the world's highest-paid actor, with earnings of US$75 million in a year.[3]"
Minka mittainen huippu sina olet omalla alallasi? Onko nimesi maailmanlaajuisesti tunnettu?
Tämän perusteella ovat serigrafioita eikä printtejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tämän hepun päälle. Maneerinen lastenelokuvanäyttelijä, keskinkertainen muusikko, rasvainen ja turvonnut kyyninen elostelija ja tekotaiteellinen sisustustaulujen kyhääjä.
Hän oli nuorena melko komea ja hengaili "oikeassa" porukassa ja oli riittävän cool ja charmikas näyttelemään pääosarooleja keskivertoa paremmissa Hollywood elokuvissa.
Kyllä Depp osaa oikeasti näytellä ja on siinä luonnonlahjakkuus. Kertoo enemmän näiden kommenttien kirjoittajista, kun pitää ilmiselvää asiaa vähätellä kuin Johnny Deppistä.
Suomalaisilta sujuu halveeraaminen ja nimittely. Heittakaa tahan keskusteluun muutama maailmankuulu suomalainen taiteilija niin voidaan keskustella.
Tom of Finland taitaa olla ainoa tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei siinä kovin seikkaperäisesti prosessista kerrota. Johnny on tehnyt teokset valokuvien pohjalta (photographic references), pelkistänyt ne ensin yksinkertaisempaan muotoon, minkä jälkeen kehittänyt ja työstänyt niitä eteenpäin.
Sivun lopussa on lueteltu joitain kuvalähteitä. Esim. Al Pacinon kuvan pohjana on ollut ilmeisesti tämä:
https://media.gettyimages.com/photos/actor-al-pacino-is-photographed-fo…
Tarkoittanet että joku muu on pelkistänyt ne ensin "yksinkertaisempaan muotoon"
En tiennytkään, että Amberkin on jo alkanut tehdä taidetta, tosin hänen kakka taitaa olla jo aika kuuluisaa. Kuka maksoi siitä miljoonia kankaalle sudittuna? Elon Musk?