Siis mitä ihmettä. Johnny Deppin "maalauksista" maksettu 3 miljoonaa
Siis Johnny maalaa kuvan perusteella yhden värin tietokoneella tehtyyn printin päälle ja tienaa noilla miljoonia. Hulluksi mennyt tämä maailma.
https://www.instagram.com/p/CgjUZtYMFN4/
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Ja albumi Jeff Beckin kanssa!?!
Ka-ching!
Vierailija kirjoitti:
Upeita tauluja, oli tekotyyli mikä tahansa, mutta väitätkö ap että joku muu on ne käytännössä suunnitellut?
En väitä mutta oletan ettei Depp ole opiskellut kuvankäsittelyä vaan on keskittynyt elsämässään ihan muihin asioihi. Ehkä hän valitsi kymmenestä vaihtoehdosta mieleisensä.
Mun mielestä ihan helvetin hienoja.
Kaveri laittaa koko taiteilijan sielunsa, koko elämän mittaisen matkansa näihin viivanvetoihin ja sinä itket että mitä vttua? Tee itse ensin samanlainen ura taitelijana kuin Deppillä ja tule vasta sitten itkemään jos taulustasi ei makseta miljaardeja.
Suomalaiset ammattitaiteilijat ne sitten osaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt tämän hepun päälle. Maneerinen lastenelokuvanäyttelijä, keskinkertainen muusikko, rasvainen ja turvonnut kyyninen elostelija ja tekotaiteellinen sisustustaulujen kyhääjä.
Olin Cry Baby elokuvan aikaan vähän ihastunut häneen mutta sittemmin on tippunut lasit silmiltä. En ymmärrä miksi häntä fanitetaan niin fanaattisesti, Suomessakin keski-ikäiset miehet ja naiset ihan lääpällään edelleen.
Nimi maksaa ei mikään muu. Miettikää Michel Basquatin tauluja. Sai nimen, koska joku rikas näki jotain. Sen työt on yhtä hyviä, kun mun ekaluokkalaisen tyttären. Sen taulu myytiin 100milj. Sit se on jumala tosssa touhusssa. Tosin arvo isompi, kun kuollut, mutta oli sen taulut elossakin olleena aina älyttömiä. Sit kaikki on ok huhhuh kuin mieletöntä. Jos mä tekisin täysin saman, niin se ei olis mieletöntä yhtään. Kaikki olis mitä sontaa tää nyt on.
Vierailija kirjoitti:
No niin, ihmettelinkin missä välissä hän on ehtinyt tehdä peräti 780 teosta. Millaisellakohan tahdilla on tehnyt.
Eniten aikaa näissä varmaan vie se, kun suuri taiteilija saa aamulla vedettyä päälleen boheemin taiteilijan habituksensa kymmenillä koruilla, huiveilla, maskaralla, hiuslakalla ja sopivilla vaatteilla. Alle pari viskipaukkua ja naamalle siulunsa sopukoita ryöppäävän kärsivän taitelijan mutristus. Loppu on kuin leikkiä vain.
Niin, ja jotkut influenssaajat (Belle Delphine) onnistuvat myymään puolen desin kokoisia purkkeja kylpyvettään. On se niin ihmeellistä ja kummallista, muttei kuitenkaan taida olla laitonta. Ootko mahdollisesti katellinen kaikille, jotka onnistuvat myymään "huonoa taidetta"?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri laittaa koko taiteilijan sielunsa, koko elämän mittaisen matkansa näihin viivanvetoihin ja sinä itket että mitä vttua? Tee itse ensin samanlainen ura taitelijana kuin Deppillä ja tule vasta sitten itkemään jos taulustasi ei makseta miljaardeja.
Olihan tämä sarkasmia?
Miten tuosta kuvasta näkyy, että se on "tietokoneella tehty printti"?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ammattitaiteilijat ne sitten osaa.
Vetää herneksen nenuliiniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, ihmettelinkin missä välissä hän on ehtinyt tehdä peräti 780 teosta. Millaisellakohan tahdilla on tehnyt.
Eniten aikaa näissä varmaan vie se, kun suuri taiteilija saa aamulla vedettyä päälleen boheemin taiteilijan habituksensa kymmenillä koruilla, huiveilla, maskaralla, hiuslakalla ja sopivilla vaatteilla. Alle pari viskipaukkua ja naamalle siulunsa sopukoita ryöppäävän kärsivän taitelijan mutristus. Loppu on kuin leikkiä vain.
Unohdit pari viivaa kokaiinia inspiraatiota tuomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit pari viivaa kokaiinia inspiraatiota tuomaan.
Vasta lounasaikaan, jos työpäivä venyy sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja jotkut influenssaajat (Belle Delphine) onnistuvat myymään puolen desin kokoisia purkkeja kylpyvettään. On se niin ihmeellistä ja kummallista, muttei kuitenkaan taida olla laitonta. Ootko mahdollisesti katellinen kaikille, jotka onnistuvat myymään "huonoa taidetta"?
Sen voin sanoa rehellisesti, että kateellinen en ole tällaisesta. Kateellinen voin olla Deppin ulkonäöstä tai sen muusta menestyksestä mutta en todellakaan tästä. Tämä vain vie uskottavuutta oikeilta kuvataiteilijoilta.
Kummasti tuntuu kiinnostelevan. Eiks sun kuvia kukaan tykkää. Se on voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuosta kuvasta näkyy, että se on "tietokoneella tehty printti"?
Aika sokea pitää olla jos sitä ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse parempia äläkä itke
Miksi minun pitäisi tehdä tauluja?
Täällä minä ainakin koitan maalata. Tavoitteeni on päästä MoMaan vielä elinaikanani. Ehkä aika riittää, ehkä ei.