Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä teette esileikissä?

Vierailija
30.07.2022 |

Siinä se tulikin otsikossa, eli miten lämmittelette naisen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta se ei tee tollasta. Oon niin tottunu. Se on muut asiat mitkä voi pilata kaiken ja niihin oon tarttunu ja vaatinu muutosta ku mun lapset ei saa kasvaa tollases kodis. Mutta se siitä asiasta. Meni sivuraiteelle aloittajan aloituksesta.

Vierailija
22/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v menny aikaa. Oon pitänyt itteni kunnos vaikka lapsia on tullu. Asuja ostan ym. Mutta ei paljo enää hyvita niitä käyttää ku tää tällästä. Tää on näin silloinki ku harvoin ollaa kaksin reissus. Sillonkaa se ei halua mua enempääku nopea pano ilman kunnon esileikkiä.. Tiän et mua toiset miehet haluaa vielä, mahdollisuuksia ois ollu pettää. Mutta ei kykene.

Miksi se onkin aina näin, että astioihin tulee vääränkokoiset kannet tai toisinpäin? Itse nauttisin todella paljon jos toinen jaksaisi panostaa esileikkiin. Nyt vaimon pyynnöstä tai käskystä suoraan asiaan, täysi vauhti heti päälle ja seksi nopeasti ohi.

Tiedän niin tunteesi kun haluaisi nauttia seksistä rauhassa kohti huippua niin toinen laittaa juoksuksi. Minusta se matka on melkein parempaa kuin muutaman sekunnin huippu, josta pudotaan rotkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä

Vierailija
24/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki on vaimon kanssa läsnäoloa, haleja,  kunnoitusta ja kotitöiden kuormituksen keventämistä 24h joka päivä viikossa ja kun on seksin aika on vaimo jo halukas ja kullia vailla. Silloin suuseksiä antaessa orgasmiin ei mene kuin 10-15min, tai nuoremana veti päälleen joko aikaisemmin saaden ekan 5min sisään orgasminsa.  Seksin kliimaksi ollut aina kiimainen sprintti all in, jossa molemmat tulleet, tai nykyisin yhdynnässä minun tuleminen, kun vaimo ei enää toista ole saanut suuseksiorgamin jälkeen. Sillä aina menty, millä varmistettu vaimon orgasmit. Itsellä ei ole ollut laukeamisongelmia ja pitänyt huolen, että vaimo on aina saanut omansa, ihan aina.  Sillä varmistanut sen seuraavan pillun saannin. Itsekkäästi aina tyydyttänyt vaimoni kaikin mahdollisin tavoin, millä hän on saanut mahdollisimman voimakkaat orgasmit, jotta saanut itsekin useammin hyvää seksiä ja pillua.  Sitä paitsi mikään ei voita sitä tunnetta kun pillu syö hanakkaasti sormia ja kullia. 

Vierailija
25/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta se ei tee tollasta. Oon niin tottunu. Se on muut asiat mitkä voi pilata kaiken ja niihin oon tarttunu ja vaatinu muutosta ku mun lapset ei saa kasvaa tollases kodis. Mutta se siitä asiasta. Meni sivuraiteelle aloittajan aloituksesta.

Varmaan sitten kannattaa odotella vaihdevuosia, jos korjaisivat asian. Tai opetella sen verran hyväksi omassa kivassa, ettei kaipaa miestä. Älkää kuitenkaan ryhtykö m.iesvihaa kihiseviksi av-mammoiksi. Itse olette urvelonne valinneet ja parempaa on tarjolla joka ABC:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan