Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä teette esileikissä?

Vierailija
30.07.2022 |

Siinä se tulikin otsikossa, eli miten lämmittelette naisen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla paikalla niin vaimo on valmis.Pelkkä katse riittää,että kostuu.

Vierailija
2/25 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla paikalla niin vaimo on valmis.Pelkkä katse riittää,että kostuu.

Eli et tee mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti naisesta, mutta perussetti yleensä aloittaa suutelemalla, siirtyä rintoihin ja erityisesti nänneihin ja siitä alemmaksi kielitouhuihin. Hirveän vikaan tällä ei yleensä voi mennä.

Vierailija
4/25 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkään ja imuroin sekä teen spagetti-jauhelihakastiketta.

Vierailija
5/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että saatte olla puutteessa

Vierailija
6/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan seljälläni alasti ja annan naisen antaa kunon kullihieronta ja puristaa palleja , aaah !!!! tekee hyvää ennen panoa.

Vierailija
7/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan seljälläni alasti ja annan naisen antaa kunon kullihieronta ja puristaa palleja , aaah !!!! tekee hyvää ennen panoa.

Okei, oot siis homo?

Vierailija
8/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseltä.. mies pussaa vähä tissejä. Lelulla laittaa orkun missä mulla menee siis alle puol min ja nousee päälle ja sisään.. panee 2min. Toimitus kestää alle 5min yhteensä. Onko ihme ettei paljon oo haluja kyseiseen mieheen.

Vierailija
9/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiliseltä.. mies pussaa vähä tissejä. Lelulla laittaa orkun missä mulla menee siis alle puol min ja nousee päälle ja sisään.. panee 2min. Toimitus kestää alle 5min yhteensä. Onko ihme ettei paljon oo haluja kyseiseen mieheen.

Onko erityisen tehokas lelu vai oletko muutenkin herkkä? Mitä osaa tästä haluaisit eniten parantaa ja miten?

Vierailija
10/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan helposti ja nopeasti lelulla. Ja sormin hieromalla klittaa. No että joskus ois pitempi esileikki, ja joskus kestäis pitempään ku 2min korkeintaan. Ettei aina ois muutaman minuutin pikainen kaikkineen. Ei siinä ehdi ees mukaan. Vaikka saaki lelun avul nopeaa mut ei se oo niin et yhtäkkiä minuutis kiihottuu ku noin saa.

Vierailija
11/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään tunnin jyystöä haluis kuitenkaan mut jos aina alle 2min ja esileikki on mitä on. Ennen ku ei ollu lelua se oli 2min pillun räpläystä ja sisään.. inhottavan tuntuista ku miehel melko iso. Si ku mälli lentää ois vasta just alkanu pääsee mukaan itse.

Vierailija
12/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mitään tunnin jyystöä haluis kuitenkaan mut jos aina alle 2min ja esileikki on mitä on. Ennen ku ei ollu lelua se oli 2min pillun räpläystä ja sisään.. inhottavan tuntuista ku miehel melko iso. Si ku mälli lentää ois vasta just alkanu pääsee mukaan itse.

Onko tämä aina ollut miehesi tyyli vai onko seksi taantunut tällaiseksi?

Vierailija
13/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Ite ei pääse lämpenemään nopealla räpläyksellä.

Vierailija
14/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua..

Vierailija
15/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä aina ollut miehesi tyyli vai onko seksi taantunut tällaiseksi?

Aina ollu tälläistä. Ollaan oltu kauan yhdes mut ei se oo syy. Syy miks ottanu silti mieheni oli se ku oli se ongelma nuorempana et olisin kelvannu miesten sänkyyn mutta ite halusin vakavan suhteen nii pelkkä seksi ei kiinnostanu. Pidin sitten seksiä sivuseikkana. Mutta halut kasvanu ja toiveet muuttunu ajan saatossa eikä toi riitä.

Vierailija
16/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaino ehdotus. Sanokaa niille miehille, että kaipaatte pidempää esileikkiä. Jos tähön ei tule vastakaikua, meressä riittää kaloja. Aika nuoria naisia taitaa olla ketjussa.

Vierailija
17/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v menny aikaa. Oon pitänyt itteni kunnos vaikka lapsia on tullu. Asuja ostan ym. Mutta ei paljo enää hyvita niitä käyttää ku tää tällästä. Tää on näin silloinki ku harvoin ollaa kaksin reissus. Sillonkaa se ei halua mua enempääku nopea pano ilman kunnon esileikkiä.. Tiän et mua toiset miehet haluaa vielä, mahdollisuuksia ois ollu pettää. Mutta ei kykene.

Vierailija
18/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaino ehdotus. Sanokaa niille miehille, että kaipaatte pidempää esileikkiä. Jos tähön ei tule vastakaikua, meressä riittää kaloja. Aika nuoria naisia taitaa olla ketjussa.

Mä oon hyvin suoraan puhunu tästäki asiasta miehelle. Ei ota todesta. Onneks seksiä on harvoin. Ite haluisin joka päivä ja saa olla puuttees mut ihan sama ku ei saa hyvää. Me ollaan oltu 15v yhdes ja siis yhteisiä lapsia niin en viitti huonon seksin takia lasten kotia rikkoa.

Vierailija
19/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon hyvin suoraan puhunu tästäki asiasta miehelle. Ei ota todesta. Onneks seksiä on harvoin. Ite haluisin joka päivä ja saa olla puuttees mut ihan sama ku ei saa hyvää. Me ollaan oltu 15v yhdes ja siis yhteisiä lapsia niin en viitti huonon seksin takia lasten kotia rikkoa.

Huono seksi rikkoo parisuhteen ja huono ilmapiiri kotona heijastuu lapsiin. Saavat kotoa huonon mallin omiin parisuhteisiinsa. Asia on korjattava tavalla tai toisella.

Vierailija
20/25 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle ja nainen räplätköön sillä aikaa itsensä valmiiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi