Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille

Vierailija
30.07.2022 |

Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Ja mitähä vastinetta pitäisi saada?

Ei treffi seurat mitään prostitoituja ole...

Miehen logikkaa taitaa tää olla...

Vierailija
22/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet ei aina tajua että nainen haluaa turvallisen tapaamisen julkisella paikalla. 

Naiset ei aina tajua, että mies haluaa seksiä. Ihan sama missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, etten olekaan

ainoa jota arastuttaa mennä kumppaniehdokkaan kotiin. Katson kadunnimen ja talonnumeron, asunnon numeron ja rapun sisäänmennessä, josko jotain odottamatonta tapahtuu ja joudun soittamaan apua. Tämä oppi on tullut ihan kantapään kautta opittuna.

Ei juma. ENSITAPAAMINEN AINA JULKISELLA PAIKALLA. Sukupuoleen katsomatta. Miehellekin voi käydä köpösti.

Toivoisin, ettei enää kenenkään tarvitse oppia tätä kantapään kautta :/

Vierailija
24/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö koulusta asti ole opetettu että tuntemattomia tavataan aina ensin julkisilla paikoilla jos yksin menee tapamaan treffeille jotakin ihmistä.

Vierailija
25/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Mitä vastinetta. Huo rat löytyy varmaan muualta kuin deittisaiteilta. 

Vierailija
26/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.

Löysin kerran juopon talomme rappukäytävästä makaamasta. Pysähdyin kyselemään tarvitaanko ambulanssia tms. Äijä oli tuskin tajuissaan enää mutta alkoi vongata minulta seksiä. Oli sen näköinen että seksi ei ole varmaan onnistunut enää 10 vuoteen.

...jos koskaan.

Seksi on se viimeinen kipinä sammuvissa aivoissa. Tulee mieleen lentosotamies Garp.

Vierailija
27/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauhea ilmestys saa olla jos miehet eivät julkisella paikalla suostu tapaamaan.

Vierailija
28/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet ei aina tajua että nainen haluaa turvallisen tapaamisen julkisella paikalla. 

Ja siksi sinä et sitä saa, refleksieläin. Ei kaikki miehet yhtä surkeita tapauksia ole. Monilla on järki ja ihan terveet tunteetkin.

Vierailija
29/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin on vaarallista sekä miehelle että naiselle tavata tuntematon treffikumppani, netin kautta.tunnen miehen joka joutui, kahjon naisen takia soittaan poliisit.ilmeni että treffi naisella rikostausta.

onneksi toinen treffi kumppani oli normaali ja syntyi romanssi. myös miesten tulee varmistaa turvallisuus ja taustat ihmisestä.ei vain naisten.

Vierailija
30/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö takalukittua ovea saa auki sisäpuolelta?

Ohis *tarttuu oleelliseen*

Ei ilman avainta.

Vierailija
31/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikolliset tajuaa. Mikäpä helpompaa kuin houkutella sinut valeprofiilin kanssa "treffeille" ja ryöstää.

Taidat olla heitäkin tyhmempi mies.

Vierailija
32/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mies on tulossa minun luokseni ensitreffeille. Juu ei onnistu 🙅

Vierailija
33/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen kyllä ensimmäisenä jos kaikkien kanssa yrittää sopii treffei omassa kotona että nyt mättää jokin. Sillä että niin paljon kaikkee kauhu juttuja lehdissä luker että eikö sii vaiheessa tulis jo aateltua että joku assosioi sen siihe että aa tuoki semmonen rikollinen joka naisia kalastelee jossai treffisivustolla yms.

Vierailija
34/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumattua naista on varmaan hankala nussia julkisella paikalla, siksi yrittävät saada kämppäänsä.

Vierailija
35/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pelkästään naisten ongelma. Olen homomies ja usein olen törmännyt seuraa hakiessani siihen, että toinen on vaatimassa, että minun pitäisi tulla heti ensimmäisellä tapaamisella hänen luokseen, hän tulisi minun luokseni tai että tapaamme vaikka hotellihuoneessa ja että heti pitäisi olla valmis seksiin. Sitten kun olen tehnyt selväksi, että ei käy ja että olen ollut etsimässä muuta kuin seksiseuraa tai ainakin muutakin kuin seksiseuraa, niin siitä raivostutaan ja ollaan vihaisia kun minussa ei muka ole tarpeeksi miestä siihen tapaamiseen. Mutta minä olen etsinyt muutakin kuin yhden illan suhdetta, jonka kanssa vain voi purkaa paineet tai pelkkää paneskeluseuraa.

Vierailija
36/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä trolli.

Vierailija
37/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sovin yhden häirikön kanssa tällit Nuuksion kansallispuistoon. Pyysin sitä laittamaan paikannuksen jaon päälle ja seurasin kotona whatsappista, miten se huristi Kouvolasta Nuuksioon.

Vierailija
38/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kiinnostut itse keskustelemaan vain panomiesten kanssa.

Itse miehenä haluan tavata julkisella paikalla esim kävely tai muu liikunta.

LUULETKO TOSIAAN ETTÄ KUKAAN JÄRKINAINEN LÄHTISI SOKKOTREFFEILLE täysin tuntemattoman miehen kanssa jonnekkin metsän keskelle, lenkkipolulle, 10nien kilometrien pääjän lähimmästä ihmisasutuksesta?????

HAhHaha!!!!

Vierailija
39/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, etten olekaan ainoa jota arastuttaa mennä kumppaniehdokkaan kotiin. Katson kadunnimen ja talonnumeron, asunnon numeron ja rapun sisäänmennessä, josko jotain odottamatonta tapahtuu ja joudun soittamaan apua. Tämä oppi on tullut ihan kantapään kautta opittuna.

Useimmat älyävät tuon ihan maalaisjärjellä, ilman kantapään kautta oppimista. Jos siis puhutaan uudesta tuttavuudesta.

Vierailija
40/205 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, etten olekaan ainoa jota arastuttaa mennä kumppaniehdokkaan kotiin. Katson kadunnimen ja talonnumeron, asunnon numeron ja rapun sisäänmennessä, josko jotain odottamatonta tapahtuu ja joudun soittamaan apua. Tämä oppi on tullut ihan kantapään kautta opittuna.

Ota kuvat ja lähetä ne ystävälle. Tietääpä kertoa Poliisille, mihin hävisit jos huonosti käy. Minä en uskaltaisi.

Aina kannattaa edes yhdelle läheiselle kertoa, mihin menee ja kenen kanssa, oli kyse marjareissusta tai tapaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä