Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää miten moni mies kuvittelee että nainen suostuu ensi treffeille hänen kotiinsa. Moni juttu on kuivunut heti alkuun kun olen vaatinut tapaamista julkisille paikoille

Vierailija
30.07.2022 |

Nuorempana olin kyllä rohkeampi ja kerran sitten kävikin niin, että yhdenillan juttu häipyi johonkin minun nukkuessani ja pisti tahalteen tai vahingossa oven takalukkoon. Kiipesin korkkarit kainalossa kolmannen kerroksen parvekkeelta alas.

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muodokas nainen. Toki painoa saisi olla hieman vähemmän, kun tällä haavaa sitä on 116kg, mutta myös rinnat on f-kuppia. Miehet aina kehuu minua kasvoista kauniiksi ja muutoinkin muodokkaaksi, mutta yleensä tapailu loppuu yhteen tai kahteen seksikertaan. Miten tunteet voi aina yhtäkkiä kuolla kuin seinään kun ensin kehutaan 😔

Mies kehuu, jotta saa seksiä. Kun on saanut, ei oo tarvetta enää kehua. Tunteista siinä ei kyse. 

Jep. Suurin osa miehistä valehtelee tuolla tavalla. Osa on voinut kehua JA olla tuota mieltä, mutta suurin osa vain valehtelee. Ja voithan sä olla huono seksissäkin ja se syy tapaamisen lopettamiseen. Tai luonteeltasi kammottava.

Vierailija
182/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muodokas nainen. Toki painoa saisi olla hieman vähemmän, kun tällä haavaa sitä on 116kg, mutta myös rinnat on f-kuppia. Miehet aina kehuu minua kasvoista kauniiksi ja muutoinkin muodokkaaksi, mutta yleensä tapailu loppuu yhteen tai kahteen seksikertaan. Miten tunteet voi aina yhtäkkiä kuolla kuin seinään kun ensin kehutaan 😔

Mies kehuu, jotta saa seksiä. Kun on saanut, ei oo tarvetta enää kehua. Tunteista siinä ei kyse. 

Jep. Suurin osa miehistä valehtelee tuolla tavalla. Osa on voinut kehua JA olla tuota mieltä, mutta suurin osa vain valehtelee. Ja voithan sä olla huono seksissäkin ja se syy tapaamisen lopettamiseen. Tai luonteeltasi kammottava.

Mies voi kehua sun kauneutta ja tarkottaa sitä. Mutta kyllä miehilläkin on oikeus toivoa naiselta muutakin kuin ulkonäköä. Kehuivatko he sun huumoria tai luonnetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen mimin tapasin baarissa ja pitihän sitä yrittää houkutella kämpälle ja kyllä lähti. Oltiin kyllä sillalailla 😉, aamulla kahvit ja aamupala jne, tässä ollaan menty yhdessä 13v. Kertoi jälkeen päin, että kyllä jännitti mutta ei ole katunut että lähti minun luo suoraan baarista.  Sanoin, että ainut laatuinen tilaisuus.

Niin, ja tapasitte b-a-a-r-i-s-s-a, joka on jul-ki-nen paik-ka.

Hetken juttelun jälkeen riski on jo aika paljon pienempi kuin sokkona tuntemattoman matkaan lähteminen.

En edes ehdottele treffejä jos ei olla puhelin yhteydessä ensiksi. Kuvat ja teksti aivan eri maailmasta kun live puhe.

Minä taas en anna puhelinnumeroani ennen kuin on tavattu. Tai sit pitäisi olla prepaid.

Vierailija
184/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kehua sun kauneutta ja tarkottaa sitä. Mutta kyllä miehilläkin on oikeus toivoa naiselta muutakin kuin ulkonäköä. Kehuivatko he sun huumoria tai luonnetta?

Mulla kun oli rehevämpi iso tissinen nainen niin ekat viikot en oikeestaan kuullut ees mitä se sanoi kun keskityin vaan niihin isoihin, pää meni sekasin. Mutta sitten tajusin että tää nainen on oikeesti aika tyhmä ja muutenkin suustaan ilkeä enkä halunut jatkaa ees niitten isojen takia. En sano että näin ois ollut sun kanssakin kun en sua tunne.

Vierailija
185/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten mies on tulossa minun luokseni ensitreffeille. Juu ei onnistu 🙅

Nämä ovat ukkomiehiä. He eivät voi tavata julkisella paikalla tai saati käydä kahvilassa, sillä joku kaukainen sukulainen tai entinen työkaveri tai puolituntematon naapuri saattaisi nähdä. Tosin he eivät myöskään voi kutsua omaan kotiinsa,  sattuneista syistä. 

Vierailija
186/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.

Minä en niinkään rai skau sta pelkää mutta en halua kuolla.

Vierailija
187/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvinnut vielä 50-luvulla tämmöisiä kuratason juttuja pitää normitoimintana, että ota tai jätä.

Vierailija
188/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun plluni on kiinni minussa, eikä sitä saa ilman loppuosaa eikä halvalla.

Hinta on kallis: sitoutuminen, lojaalius, uskollisuus ja rakkaus.

Kohderyhmäni löytyy henkisesti kypsistä miehistä, joiden äly riittää muuhunkin kuin pllun vonkaamiseen halvalla ja heti.

En etsi määrää vaan laatua ja voin hyvin olla ilmankin ellen sitä löydä.

Ei sitä sun nalkuttavassa akassa kiinni olevaa hiivaista ja löysää lettua kukaan mies haluakaan. Älä siis huoli, saat olla varmuudella ilman.

Emmeköhän kaikki näe, kumpi meistä on ilman ja miksi. Käytöstavoilla ja impulssikontrollia opettelemalla sinulla on kuitenkin toivoa.

Itselläni on ollut monta pitkää parisuhdetta. Juuri nyt ei, sillä lopetin edellisen suhteen pandemia-aikana ja PYSTYN OLEMAAN ILMANKIN. Ei pala hermo.

Totea vaan itsellesi, että sinulla on toivoa (jos nyt edes on). Sinä se meistä sinkku olet, oma parisuhteeni on kestänyt jo 10 vuotta ja jatkuu edelleen. Että sorry, mutta lohtupusu kuitenkin 😘

Joidenkin (useimpien miesten mutta myös toksiset sukupuoliroolit sisäistäneiden naisten) ego on siitä kiinni että on jonkun kanssa, ihan sama kenen. Minun egoni kestää olla yksinkin eikä ole tarvetta solvata tai pudota alatyyliin :D

Hiljattain julkaistiin tutkimus suomalaisten häpeästä. Miehillä ihan kärkipäässä häpeän aiheuttajista oli sinkkuus.

Minusta on hyvä olla yksin etenkin kun ensimmäistä kertaa ikinä saan ja voin ajatella vain itseäni. Tämä on ylellisyyttä. Olen aina elänyt muita ihmisiä varten joten omat haaveet ovat saaneet väistyä. Joten yrityksesi solvata ja satuttaa ei osu, käy hiukan sääliksi sinun lapsellisuutesi.

Vierailija
189/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen nainen suostuu tulemaan miehen asunnolle ensitreffeille koko viikonlopuksi vieläpä.

Kunhan hinnasta sovitaan.

Vierailija
190/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies kai kuvittelee, että joku nainen antaisi seksiä julkisella paikalla heti ensitapaamisella?

Vierailija
191/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sota taas :(

Osuipa muuten tämä silmään, incel on hommannut morsmaikun Lahdessa:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008975745.html

Vierailija
192/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko julkisen paikan vaatimuksissa mitää muuta taustalla kuin se että vaadit heti alkuunsa että mies alkaa tuhlaan rahojaan sinuun ja sinun pummimiseen ilman että rahoilleen saa mitään vastinetta?

Ja mitähä vastinetta pitäisi saada?

Ei treffi seurat mitään prostitoituja ole...

Miehen logikkaa taitaa tää olla...

Jos nainen haluaa julkiselle paikalle ne treffit niin voisiko nainen sitten maksaa ne?

Julkisia paikkoja on muitakin kuin ravintolat ja kahvilat. Mites vaikka kirjasto, puisto, ulkokuntosali, nähtävyys, tori, kauppakeskus, luistinrata, hiihtolatu, kadunkulma...Tai sopii treffit  saatesanoilla molemmat maksaa oman lippunsa/juomansa/matkansa

Vierailija
193/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään "juttu". Mies kokeilee onneaan, saako seksiä kotiin kuljetettuna. Jos ei, kiinnostus loppuu heti. Todennäköisesti kokeilee samaan aikaan onneaan kymmenien muidenkin naisten kanssa. Kyllä jokaisen pitäisi tuon verran ymmärtää. Tuskin miestä edes seksikään kiinnostaa todella. Tuollainen käytös on ennemmin refleksi tietyn tyyppisillä miehillä.

Herpes tarttuu myös oireettomana vaikka käyttäisi kondomia.

Vierailija
194/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pitää minua potentiaalisena ra is ka ri na, niin voin todeta, että hyvä vaan, ettei nähdä. Silloin ei olla samalla aaltopituudella ajatustemme ja ihmistuntemustemme kanssa.

Naiselle jokainen mies on potentiaalinen raiskari. Koskaan ei voi tietää. On se kumma kun miehet eivät tätä tajua, ilmeisesti toisen asemaan asettuminen on näille aivan ylivoimaista.

Vierailija
195/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva mies kai kuvittelee, että joku nainen antaisi seksiä julkisella paikalla heti ensitapaamisella?

Meillä mies odotti ja nyt on säännöllisesti seksiä, ollut jo yli 20 vuotta, viimeksi oli eilen ja myös perjantaina.

Vierailija
196/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies odotti ja nyt on säännöllisesti seksiä, ollut jo yli 20 vuotta, viimeksi oli eilen ja myös perjantaina.

Meillä on seksiä joka viikko monta kertaa, on ollut aina.

Vierailija
197/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen millään. Ei tää ollut tulenpa leveilemään fake asioilla. Next please!

Vierailija
198/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy aiheeseen millään. Ei tää ollut tulenpa leveilemään fake asioilla. Next please!

No, liittyy. Ei kaikki naiset ole valmiita seksiin ensimmäisillä treffeillä, mutta sitä seksiä voi olla paljon jatkossa.

Vierailija
199/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, liittyy. Ei kaikki naiset ole valmiita seksiin ensimmäisillä treffeillä, mutta sitä seksiä voi olla paljon jatkossa.

Nykyään on paljon seksitauteja jotka tarttuvat vaikka käyttäisi kondomia, osa aiheuttaa lapsettomuutta.

Jos olisin sinkku niin en kyllä kenen kanssa tahansa menisi sänkyyn ja harrastaisi seksiä.

Vierailija
200/205 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea on treffikulttuuri, jos tuo on totta. Ihan käsittämätöntä, yrittäisivät edes (ymmärtää, panostaa jne.)

Eihän tuollaiseen pyyntöön/vaatimukseen ole mitään päivän- ja järjenvaloa kestävää syytä olemassa. Ja sanon tämän (ukko)miehenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän