Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet jos joku jakaa kokoajan postauksia someen?

Vierailija
09.06.2026 |

Olen miettinyt mikä siinä ärsyttää niin monia? Some on tehty siksi että siellä voi jakaa mitä ikinä haluaa (laillista) ja muut saavat HALUTESSAAN seurata.

No itse jaan someen monta kertaa viikossa jotain tekemisiä arjestani, varsinkin kesällä kun tulee tehtyä paljon kaikkea. Pidän sitä päiväkirja tyyppisenä itselle, on kiva katsoa aina muistoja myöhemmin. Jaan omaa arkea eli tekemisiä miehen ja lasten ja eläinten kanssa. 

Nyt kuulin että minusta oli puhuttu negatiiviseen sävyyn kun jaan minun ja miehen tekemisiä, että se on leuhkimista tai esittämistä ja kukaan ei jaksa katsoa hempeily kuvia ja postauksia.

Miksi sitten seurata jos ei jaksa katsoa?

Mikä siinä aiheuttaa pahaa mieltä jos toinen on onnellinen? Itse ainakin rakastan katsoa toisten rakkaus postauksia ja muutenkin positiivisia juttuja. 

Usein nämä valittajat taitaa ollakin niitä jotka eivät itse postaa mitään, eivät uskalla? En tiedä. Ajatuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Itse en jaa mitään, mutta ei ole uskaltamisesta kyse, vaan ei vain kiinnosta, en saa siitä irti mitään ja muut sitten tuolla lailla kyylää. Jos tykkäät postailla niin postaile ja jätä ankeuttajat olemaan. 

Vierailija
2/4 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa ihmetellä, jos on itse myös liittynyt noihin someihin. Mikä siellä (esimerkiksi Facessa) olemisen tarkoitus sitten on, jos ei sinne ikinä saisi jaella mitään? Istua hiljaa lärvi kiinni ja mököttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa ihmetellä, jos on itse myös liittynyt noihin someihin. Mikä siellä (esimerkiksi Facessa) olemisen tarkoitus sitten on, jos ei sinne ikinä saisi jaella mitään? Istua hiljaa lärvi kiinni ja mököttää?

Tämäpä just. Miksi olla somessa jos ne postaukset haittaa? Tai miks alat seuraamaan jos sitten ärsyttää niitä kuulumisia katsella.

Vierailija
4/4 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ärsyyntyvät herkästi kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi