Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylmä pohjoistuuli puhaltaa

Vierailija
29.07.2022 |

Huomenna vielä kylmempää.

Oliko se kesä sitten tässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli. Huomenna jouluostoksille.

Vierailija
2/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ollut kylmä kesä! Lyhyt hellejakso ei kyllä riittänyt akkujen lataamiseen. Onneksi päästiin lomalle etelään. Lämpö ja aurinko auttavat minua jaksamaan pitkää syksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos vaikuttaa

Vierailija
4/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä lämpötila on elokuun puoliväliin saakka 18-21 asteen kieppeillä ja laskee sitten muutaman asteen. Sitten onkin jo syyskuu. Näin sanoo Accuweather.

Hieno kesä. Ne hellepäivät olisivat saaneet jäädä pois. Muutaman kyllä kestää, mutta ilman olisi mieluummin. 

Vierailija
5/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ollut kylmä kesä! Lyhyt hellejakso ei kyllä riittänyt akkujen lataamiseen. Onneksi päästiin lomalle etelään. Lämpö ja aurinko auttavat minua jaksamaan pitkää syksyä.

Mulla ainakin paneelit lataa matkailu-autossa akkuja vaikka aurinko ei pilven takaa näkyisikään. Kannattaa uusia jos reilusti yli 10v vanhat. Huimasti ovat kehittyneet. Lisäksi lataa ihan kotimaan ajossakin samalla tavalla kun ulkomaillakin.

Vierailija
6/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei ole kuuma! On jaksanut tehdä muutakin kuin löhötä. Kyllähän sitä lämpöä oli juhannuksen aikoihin, se riitti minulle.

Vierailija
7/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin paneelit lataa matkailu-autossa akkuja vaikka aurinko ei pilven takaa näkyisikään. Kannattaa uusia jos reilusti yli 10v vanhat. Huimasti ovat kehittyneet. Lisäksi lataa ihan kotimaan ajossakin samalla tavalla kun ulkomaillakin.

Tukehdun nauruun.

Vierailija
8/8 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wääääääääääää, ööööööööööööööööööööööö, katso huomista pitemmälle, masistelia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän