eilen baarissa tapasin varatun miehen ja harrastimme sexiä:)
mies ehdotti että otetaan hotellihuone, ja niin mentiin.
Tällä on kuulemma 2 lasta ja vaimo kotona.. nyt vähän hävettää..
mutta taivaallinen panomies, kenen mies sitten olikaan. kaikki joiden miehen nimi on Kari, kahdella lapsella, niin nauttikaa hänestä, voi luoja mikä ori. uuuh.
Kommentit (14)
terv. karin vaimo ja kahden lapsen äiti
( onneks mun kari oli eilen kotosalla...)
Ellet tunne, kertoo se paljon sinusta. Jotain inhimillistä sinusta on jo tuhoutunut.
että onnea vaan sille joka täyttää 16!
Olisiko aika käyttää hyväkseen sitä elämänkokemusta, joka tuon ikäisellä pitäisi olla ja jättää tuollaiset typeryydet tekemättä?
ja sen Karin vaimoa ei vois vähempää kiinnostaa.
jaa, tiedän toisenkin, mutta tuskin se sekään Kari oli... :D
Mieheni nimi on Kari, ja meillä kaks muksua:) Vai että oli hauskaa...pitääpä antaa korvamakiaa kun tulee kotiin:)
Mun miehen nimi ei ole kari mutta kaikki muut täsmäis hyvin. Paitsi että sitä baaria missä se eilen oli kutsun mielummin räkäläksi.. Ei se porukka ole siellä kovin kummoista... Hyvää pitsaa sieltä saa ja siellä se voi rauhassa juoda kaljaa ja polttaa samalla kun juttelee kaverinsa kanssa...Eikä todellakaan tule naiset juttusille, korkeintaan pummaan tupakkaa tai kaljaa (kuola valuen ja joskus k**i housussa.. Et silleen..
Vierailija:
terv. karin vaimo ja kahden lapsen äiti( onneks mun kari oli eilen kotosalla...)
Karin ex-vaimo on virolainen ja sinä et ollut ainut yhden yön juttukaan... Käytithän kondomia?
Nimi vaan ei täsmää. Varmaan valehteli nimensä sulle : )
Helsingissäkö tää tapahtu?
Vielä 12 vuoden jälkeenkin mies jaksaa painaa samalla innolla kun nuorempana. Mutta se onkin mun mies!
ettei meillä enää sexiä harrasteta, kun toi edelliseltä reissultaan sen verran tuliaisia, että kaksi lääkekuuria siihen söin.
Mies ei kuitenkaan suostunut lääkärille, joten pistinpäs jalkani ristiin, etten enempää lääkekuureja tarvi. Huono puoli on vain se, että kun miese on niin hiton hyvä panomies, eikä nyt pelaa meillä edes se puoli
Mäkin pystyisin tehdä vaikka minkälaisen pettämisaloituksen, ihan varmaan joku epäluuloinen tarttuisi koukkuun.
terquin ap eli apis