Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rengiksi rikkaalle naiselle

Vierailija
28.07.2022 |

Pitipä taas jonkun pilata yhteinen ilo ketjun poistamalla.

Tunnen muuten myös anatomiaa jonkin verran, eli osaan myös hieroa ja koskettaa naista niin, että varmasti ne jumiutuneet hartiat kuin puutuneet pakaratkin aukeaa, ja muutkin paikat...köh...

Mutta mitään semmosia spesiaalimpia juttuja ei kyllä heru, ennen kuin nainen on minut rengastanut ja todistanut, että en ole vain hänen hyväksikäytettävä toyboy jonka voi kyllästyessään heivata tosta vaan mäkeen, puille paljaille!

Osaan nikkaroida, taiteilla, rakennella, korjailla, hoitaa kaikenlaisia eläimiä pienistä isoihin, käyttää yhtä jos toistakin työkonetta, pitää tuholaiset ja tihulaiset kurissa, olla vakava kuin myös vitsikäs.

Vaikka pidän myös korkeakulttuurista, ei minulla ole koskaan ollut omaa pukua, minua saa siis myös vaatettaa ja asettaa ulkonäölleni vaatimuksia jotka luvatessani myös saavutan, oli se sitten hiusten kasvatus tai vaikka atleettinen kroppa.

Olen siis hyvin paljon muokattavissa naisen omiin mieltymyksiin sopivaksi kaikilta muilta osin paitsi rahan ja uran kannalta, nehän on tarkoitus olla naisen päänsärky mistä rahat ja työt, minun työt on kotona.

Miltäs tämmönen kuulostaa, kysymys siis rikkaille naisille, ei köyhille tai vasta tulevaisuudessa rikastuville?

Teen siis kaiken mitä kotiäidiltä odotetaan, mutta samalla myös mitä mieheltä odotetaan, eli yhteensä enemmän kuin lähes kaikki kotiäidit.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, ettei jotkut naiset tunnu innostuvan ajatuksesta, vaikka saisi siis juuri sellaisen asetelman mistä naiset täällä palstallakin tuntuu unelmoivan, miehen joka tekee kaiken, mutta ei vaan maksa käytännössä mitään.

Ilmeisesti naiset siis ovat kuin ovatkin todellisuudessa vain miesten rahojen perässä, nuo kaikki muut jutut on vaan semmosia sivuseikkoja!

Vierailija
22/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei mitkään persaukiset luuseri-akat kelpaa, tiedän arvoni!

ap

Nyt on oikea asenne! Eihän kukaan itseään arvostava mies ota köyhää luuseri akkaa kun ei niistä ole kuin riesaa. Nalkuttavia ja usein vielä pihtareita. Kaiken maailman lähiö prinsessoja joista ei ole kuin harmia.

Joku roti sentään. Elä hyvä mies anna itseäsi halvalla. Ota joku ulkomaalainen nätti ja fiksu millä on lompakko kunnossa. Suosittelen lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nyt on oikea asenne! Eihän kukaan itseään arvostava mies ota köyhää luuseri akkaa kun ei niistä ole kuin riesaa. Nalkuttavia ja usein vielä pihtareita. Kaiken maailman lähiö prinsessoja joista ei ole kuin harmia.

Joku roti sentään. Elä hyvä mies anna itseäsi halvalla. Ota joku ulkomaalainen nätti ja fiksu millä on lompakko kunnossa. Suosittelen lämpimästi.

Kyllä näin on, rahattomat naiset on turhia reppanoita, ei semmoset pysty huolehtimaan minun tarpeistani!

ap

24/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me patsastelemaan hautuumaille rikkaita leskiä. Siellähän ne juristitkin kärkkyy kuolinpesiä selvitettäviksi. Samalla ottavat perijättäriä hyväksikäytettäviksi.

Kova on kilpailu.

Vierailija
25/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan elämänkumppanin juuri minulle?

Vierailija
26/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä näin on, rahattomat naiset on turhia reppanoita, ei semmoset pysty huolehtimaan minun tarpeistani!

ap

Joo, minä olen tehnyt sen jo. Muista että useat ulkomaalaiset naiset tarvitsevat hieman erilaista huomiota itselleen kuin tyypilliset suomalaiset naiset. Sitten kun olet oppinut niiden käyttöohjeet, niin homma sujuu oikein hienosti. Voin ihan vilpittömästi suositella.

Kunnollinen Suomimies on hyvää valuuttaa kansainvälisillä naismarkkinoilla, vaikka Suominainen elääkin hieman toisissa ajatuksissa.

Vierailija
27/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan elämänkumppanin juuri minulle?

Mä oon oikea tuhannen kasvojen ja ajatusten mies, mä voin olla millainen vaan sä haluut!

ap

Vierailija
28/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi unelma olla jonkun varakkaan julkkisnaisen orja

Vierailija
29/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Joo, minä olen tehnyt sen jo. Muista että useat ulkomaalaiset naiset tarvitsevat hieman erilaista huomiota itselleen kuin tyypilliset suomalaiset naiset. Sitten kun olet oppinut niiden käyttöohjeet, niin homma sujuu oikein hienosti. Voin ihan vilpittömästi suositella.

Kunnollinen Suomimies on hyvää valuuttaa kansainvälisillä naismarkkinoilla, vaikka Suominainen elääkin hieman toisissa ajatuksissa.

Ohhoh, mistä se sun vaimo on kotoisin, kauanko oot nyt ollu koti-isänä?

Vierailija
30/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi unelma olla jonkun varakkaan julkkisnaisen orja

Amberille kelpais varmaan ainakin, nimenomaan orja siis.

ap

Vierailija
31/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hyväksi käytön maku jos vain rikkaille naisille olisit tulemassa.Tuon tekee rakkaat miehet ilman palkkaa.

...mutta köyhät naiset eivät käytä hyväksi rikkaita miehiä? Vai onko se eri asia?

Vierailija
32/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hyväksi käytön maku jos vain rikkaille naisille olisit tulemassa.Tuon tekee rakkaat miehet ilman palkkaa.

...mutta köyhät naiset eivät käytä hyväksi rikkaita miehiä? Vai onko se eri asia?

Se on eri asia.

Vierailija
33/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pari vuotta. En ole täysipäiväinen koti-isä kun ei ole lapsia. Enempi olen ehkä jonkinlainen avopuoliso ja elämänkumppani? Ranskasta.

Vierailija
34/111 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pari vuotta. En ole täysipäiväinen koti-isä kun ei ole lapsia. Enempi olen ehkä jonkinlainen avopuoliso ja elämänkumppani? Ranskasta.

Voila!

Vierailija
35/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois perustaa onlyfansin samalla kun hakee rikasta vaimoa, niistähän saa hynää paljon ja se on ihan tavallista työtä!

ap

Vierailija
36/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huolisi tuollaista naisia halveksivaa miestä, joka luulee, että joku puuhastelu on raskaampaa kuin raskaus, synnytys ja imetys, jotka ovat asioita, joita kotiäidit tekevät.

Vierailija
37/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huolisi tuollaista naisia halveksivaa miestä, joka luulee, että joku puuhastelu on raskaampaa kuin raskaus, synnytys ja imetys, jotka ovat asioita, joita kotiäidit tekevät.

Missä ihmeessä sellaista on väitetty?

Enhän minä miehenä yksinkertaisesti pysty synnyttämään niitä lapsia saati imettämään.

ap

Vierailija
38/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla kiinnostunut tuollaisesta. Tosin olen jo 55 ja lapseton, joten lapsia ei tietenkään sinulla hoidettavana olisi. Eläimiä kyllä. :-) Ja koti tietysti, ja kaikki arkipäivän asiat.

Tosin olisimme kämppiksiä emmekä pari, sillä en haluaisi seksiä ollenkaan. Voisit toki hommata sen muualta, se olisi minulle ok.

Tienaan todella hyvin ja palkallani eläisi hyvin kaksi ihmistä.

Vierailija
39/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä sellaista on väitetty?

Enhän minä miehenä yksinkertaisesti pysty synnyttämään niitä lapsia saati imettämään.

ap

Teen siis kaiken mitä kotiäidiltä odotetaan, mutta samalla myös mitä mieheltä odotetaan, eli yhteensä enemmän kuin lähes kaikki kotiäidit.

Vierailija
40/111 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla kiinnostunut tuollaisesta. Tosin olen jo 55 ja lapseton, joten lapsia ei tietenkään sinulla hoidettavana olisi. Eläimiä kyllä. :-) Ja koti tietysti, ja kaikki arkipäivän asiat.

Tosin olisimme kämppiksiä emmekä pari, sillä en haluaisi seksiä ollenkaan. Voisit toki hommata sen muualta, se olisi minulle ok.

Tienaan todella hyvin ja palkallani eläisi hyvin kaksi ihmistä.

Kait tuommoinenkin voisi toimia, mitä eläimiä sulla on ja missäpäin?

ap