Naisten valta ei ole tasa-arvoa!
Aitoa tasa-arvoa olisi se että otettaisiin kaikkia sukupuoleen katsomatta ja kaikkien pitäisi tehdä täysin samat asiat täysin samalla tavalla.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tämä miesten ulina on, että niillä on olleet asiat niin hiton hyvin. Nyt kun oma suhteellinen asema alkaa normalisoitua verrattuna naiseen, niin itkettäähän se. Mitä, minunko tulisi osallistua lapseni hoitoon samalla panostuksella kuin äidin? Mitä, minunko vapaa-aikaani täytyy käyttää lasten ja kodin asioiden hoitamiseen? Mitä, minunko vaimollani on yhtä paljon harrastuksia ja luppoaikaa kuin minulla? Mitä, minunko tulisi huolehtia vaimoni vanhemmista kuten hän huolehtii minun vanhemmistani? Jne jne jne.
Mitä, minullako on vaimo ja lapsia?
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tämä miesten ulina on, että niillä on olleet asiat niin hiton hyvin. Nyt kun oma suhteellinen asema alkaa normalisoitua verrattuna naiseen, niin itkettäähän se. Mitä, minunko tulisi osallistua lapseni hoitoon samalla panostuksella kuin äidin? Mitä, minunko vapaa-aikaani täytyy käyttää lasten ja kodin asioiden hoitamiseen? Mitä, minunko vaimollani on yhtä paljon harrastuksia ja luppoaikaa kuin minulla? Mitä, minunko tulisi huolehtia vaimoni vanhemmista kuten hän huolehtii minun vanhemmistani? Jne jne jne.
Niin, taas nainen saa yleistää mitä itse kuvittelee miespuolisten ajattelevan. Jos sama olisi toisinpäin, niin siitähän meteli nousisi.
Ja sitten ihmettelette, mistä se naisviha johtuu. Olisiko vaikka juurikin tämänlaisista oksennuksista?
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheltä vain lypsettäisiin siemennesteet talteen säännöllisin välein, riittäisi yhden miehen siemenneste keinosiemennyksellä todella isolle määrälle naisia.
Näin tulee vielä käymään jos tämän nykyfeminismin annetaan levitä vapaasti. Tämä(kin) viesti tulee saamaan alapeukkuja ja haukkuja, eihän salaisuuksia sovi paljastaa julkisesti...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, minullako on vaimo ja lapsia?
T. Mies
Sitten nämä ei koske sinua, mutta ri djnun sitä tarvitse kaikille ilmoittaa ihan välttämättä. Suurimmalla osalla miehistä on lapsia ja kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maapallon ja ihmisten ja eläinten yleisen hyvinvoinnin kannalta olis parempi, jos miessukupuoli olis selvässä vähemistössä. 500 naista kohden yksi mies. Miehiä ei oikeasti tarvita juuri muuhun kuin siittämään ja nostelemaan raskaita kuormia. Naiset pystyy tekemään kaiken muun. Miesten "ylivertainen älykkyyskin" on lähinnä paisunutta egoa ja totta vain siellä missä naiset on alistettu uskomaan että ovat tyhmiä/kykenemättömiä. Miehet kuvittelee ettei bisneksessä tarvitse huomioida moraalia (...ja mihin sen onkaan johtanut) ja miehet on ihan umpisurkeita tekemään yhteistyötä. Miehetkin voisivat paremmin, jos saisivat vain olla ja bylsiä naisia, silloin tällöin nostaa jonkun raskaan kuorman kun tarvitaan. Alistettuina. Miessukupuoli yliedustettuna ei ole pelkästään neutraalin turhaa, vaan myös haitallista, koska niitä "ylimääräisiä" miehiä joudutaan ylläpitämään yhteisillä resursseilla (eivätkä kykene edes synnyttämään toisin kuin naiset, yhden miehen siemenistä riittäisi monelle) ja fyysisesti vahvempina ja luontaisesti kukkoiluun ja itsekkyyteen taipuvina luoneina saavat paljon pahaa ympäristössä aikaan (jos ei heitä kouluteta /alisteta).
Välillä pelottaa nämä omat ajatukset, sillä lähipiirissäni on paljon myös miehiä. Mutta olen aidosti tuota mieltä, miehet enemmistössä tukahduttaa elämää. En vihaa miesyksilöitä, vaan tätä tilannetta, kun miehet eivät ole selvässä vähemmistössä vaikka pitäisi olla. En tiedä miten sellaiseen tilanteeseen päästäisiin. Ja korostan vielä, että miehetkin, ne harvat joita olis olemassa, olisivat paljon onnellisempia ja tyytyväisempiä jos olisivat seeeeeelvässä vähemmistössä.
Heti jo kaduttaa että puin nuo ajatukset sanoiksi, sillä en todellakaan vihaa miesyksilöitä enkä tarkottaisi sanoa kenellekään, että ei saisi olla olemassa. Myöskään mikään syntyvyyden kontrollointi ei olisi inhimillistä. Mutta en voi sille mitään, että ajattelen noin ja pidän sitä erittäin, erittäin järkevänä ajatuksena, että naisten kuuluisi ehdottomasti olla enemmistönä.
Kun hyväksyt yhden sukupuolivihan niin kai hyväksyt että toisilla on ihan samanlaista vihaa mutta eri sukupuolta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, taas nainen saa yleistää mitä itse kuvittelee miespuolisten ajattelevan. Jos sama olisi toisinpäin, niin siitähän meteli nousisi.
Ja sitten ihmettelette, mistä se naisviha johtuu. Olisiko vaikka juurikin tämänlaisista oksennuksista?
Ei tuo ollut oksennus vaan kuvaus nykytilanteesta monissa perheissä ja siitä, miksi vaimo nostaa kytkintä ja naiset valitsevat sinkkuuden. Ei mikään suuri uutispläjäys.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ollut oksennus vaan kuvaus nykytilanteesta monissa perheissä ja siitä, miksi vaimo nostaa kytkintä ja naiset valitsevat sinkkuuden. Ei mikään suuri uutispläjäys.
Ja taas:
– jos nainen alkaa sinkuksi ja hylkää miehensä ja/tai perheensä; julkinen mielipide "hyvä, you go girl!!"
– jos mies alkaa sinkuksi ja hylkää naisensa ja/tai perheensä; julkinen mielipide "OLET HIRVIÖ!!"
Joka ikinen kerta...
Miehiä ei tarvitse mihinkään, mutta silti MGTOW halutaan kieltää kaikin keinoin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas:
– jos nainen alkaa sinkuksi ja hylkää miehensä ja/tai perheensä; julkinen mielipide "hyvä, you go girl!!"
– jos mies alkaa sinkuksi ja hylkää naisensa ja/tai perheensä; julkinen mielipide "OLET HIRVIÖ!!"Joka ikinen kerta...
En ole nähnyt kenenkään erityisesti kritisoivan kenenkään sinkkuutta. Jos mies hylkää lapsensa erossa niin hän on hirviö, mutta muutenhan se on ihan kenelle tahansa sallittu päätös. Ei kysellä syitä, ei perusteita. Naiset hakevat useammin, jostain syystä. Ehkä koska saavat aikaiseksi 🤷🏻.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei tarvitse mihinkään, mutta silti MGTOW halutaan kieltää kaikin keinoin....
Mitäs keinoja naiset on siihen käyttäneet? En keksi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä palstalla SAA kertoa totuuksia, naiset ei niitä ymmärrä ja alapeukuttavat, kun ne eivät täsmää heidän senhetkiseen tunnetilaan :/
Nainen elää aina tämänhetkisessä tunteessa ja tekee päätökset sen mukaan, eikä ajattele miten tämä päätös voi tulevaisuudessa aiheuttaa ongelmia.
MGTOW suututtaa naiset, koska mies joka ei ole jotenkin naisesta riippuvainen on vaikeammin hallittavissa.
Kannattaa sinunkin opetella erottamaan omiin tunnetiloihin perustuvat mielipiteet totuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole kieltämässä, koska ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen käsikirja 101: kun argumentit loppuu, uhriudu tai esitä tyhmää.
Joka ikinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas:
– jos mies alkaa sinkuksi ja hylkää naisensa ja/tai perheensä; julkinen mielipide "OLET HIRVIÖ!!"Joka ikinen kerta...
Nainen joka hylkää lapsensa saa päälleensä paljon valtavamman vihan ja hyljeksinnän kuin mies, joka jättää perheensä. Äitimyytti on niin vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Jos minua ei joku tietystä aiheesta oleva ketju kiinnosta, esim. tv-sarjat, niin en minä mene sinne haukkumaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen käsikirja 101: kun argumentit loppuu, uhriudu tai esitä tyhmää.
Joka ikinen kerta.
Oliko sulla kysymykseen vastausta? Onko joku kieltänyt sulta sinkkuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Jos minua ei joku tietystä aiheesta oleva ketju kiinnosta, esim. tv-sarjat, niin en minä mene sinne haukkumaan muita.
Ai tää olikin yhtäkkiä MGTOW-ketju? Luulin että piti keskustella tasa-arvosta?
Kun osa naisista väittää että feminismi on tasa-arvoa niin eikös samalla periaatteella sovinismikin ole tasa-arvoa kun molemmissa haetaan ainoastaan oman sukupuolen ylivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas:
Nainen joka hylkää lapsensa saa päälleensä paljon valtavamman vihan ja hyljeksinnän kuin mies, joka jättää perheensä. Äitimyytti on niin vahva.
Enpä ole nähnyt tämmöistä kertaakaan. Aina syy on vieritetty toisten (yleensä lapsen isän) niskoille. Pistä näyte, todista väitteesi, niin on minullakin sitten referenssiä aiheesta.