Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Sanokaas, millä logiikalla tää pska av-käyttöliittymä poistaa nykyään erikoismerkit multa mutta joltain toiselta taas ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä toisessa ketjussa väitetään, että miehet tyytyvät naisiin, kun eivät saa sitä, jonka haluavat. Jos minä lähestyn miestä, joka ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin mieshän saattaa tyytyä minuun paremman puutteessa. Sitten vuosia myöhemmin mies kertoo, miten on hammasta purren mennyt naimisiin ja perustanut perheen ja ollut koko parisuhteen ajan onneton. Kiitos, jätän väliin.
Saahan sitä uskoa mitä vaan. Pääasia ettei sinun tarvi tehdä aloitteita.
Miksi naisten pitäisi tehdä aloitteita? Ei sinunkaan tarvitse.
Pääasia ettei sinun tarvitse tehdä aloitteita. Tekosyy vain vaihtelee.
Miksi jankkaat hampaat irvessä näistä naisten aloitteista? Mitä sinä uskot hyötyväsi siitä, jos naiset alkavat tehdä entistä enemmän aloitteita kiinnostaville miehille? Ei se sinusta silti yhtään sen kiinnostavampaa tee.
Kaikki ei ajattele vain itseään.
Kyllä ne kiinnostavat miehet saavat jo nyt ihan tarpeeksi lähestymisiä ja huomiota. No worries.
Niin, naiset kyllä tekee jonkin verran aloitteita niille parhaan 20 prosentin miehille ja muutenkin itseään korkeatasoisemmille miehille. Kaikkein halutuimmille miehille tehdään paljon aloitteita.
Nämä miehet, jotka valittavat, että naisten pitäisi tehdä aloitteita, on varmaan atm:iä tai korkeintaan ktm-, joita naiset ei itse koskaan lähesty. Mutta nuokin miehet voivat saada, jos uskaltavat tai viitsivät lähestyä tasoisiaan naisia.
Haluaako nuo miehet, että heidän tasoisensa naiset tekisivät aloitteita? Vai ajatteleeko ne mielessään, että jos naiset tekisivät enemmän aloitteita, että sitten ne samat naiset, jotka nyt lähestyvät vain ytm:iä tai ktm+:ia, lähestyisivät myös heitä?
sivusta, tuolle 20 topilleko? kun täällä väitetään, että vain top 10 miehistä saa ne alotteet ja seksin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä toisessa ketjussa väitetään, että miehet tyytyvät naisiin, kun eivät saa sitä, jonka haluavat. Jos minä lähestyn miestä, joka ei ole osoittanut kiinnostusta minuun, niin mieshän saattaa tyytyä minuun paremman puutteessa. Sitten vuosia myöhemmin mies kertoo, miten on hammasta purren mennyt naimisiin ja perustanut perheen ja ollut koko parisuhteen ajan onneton. Kiitos, jätän väliin.
Tämä saattaa olla hyvinkin näin.
Muuten, se joka on kiinnostuneempi tai edes hiukan kinnostunut, niin lähestyy. Näinhän se näissä jutuissa menee.
Silloinhan on tästä pääteltävissä, että kun mies ei lähesty niin hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Tietenkin hän muuten lähestyisi, ettei kukaan muu ehdi ensin. Jos mies vähänkään järjeään käyttää. Hetkeäkään jupisematta, että kyllä naisen pitää...Miksi sitten naisen pitäisi lähestyä miestä joka ei ole niin paljon hänestä kiinnostunut, että olisi ollut aktiivinen? Ei tietenkään pidä.
Tämä tyytyminen paremman puutteessa sopii hyvin tähän teoriaan: mies ei ole kiinnostunut jostain naisesta, ei lähesty tätä. Tämä nainen ottaa ja lähestyy tätä ko. miestä. Mies ajattelee, että kun näin helposti ja ilman vaivaa kävi niin meneehän tämä paremman puutteessa. Mutta muuten olisi antanut olla tai katsellut jotain toista naista.Ja jos nainen olisi oikeasti kiinnostunut, niin hän ei jäisi arpomaan, että tyytyykö mies vai ei. Lähestyisi nopeasti ennen kuin joku muu vie miehen pois markkinoilta. Mutta jos nainen jää pohtimaan tyytymisiä tai uskaltamisia, niin ei hän ole oikeasti miehestä kiinnostunut. Mies ei siis menetä mitään vaikkei aloitetta tehnytkään.
No juuri noin. Nainen kyllä lähestyy, jos sitä kiinnostaa riittävästi. Ellei sinua lähestytä, sinun kannattaa tehdä asiasta tarpeelliset johtopäätökset.
Jos luet ketjun niin naiset nimenomaan kirjoittavat etteivät koskaan tee aloitteita ja mies, joka ei lähesty, on luuseri. Ei se lukeminen niin vaikeaa ole. Omista keksityistä selittelyistä irtipääseminen on.
Vierailija kirjoitti:
... ..... Heikkotasoiset miehet voi nostaa tasoaan, ei naisten tarvitse laskeutua heidän tasolleen. Tässä on kuitenkin loppujenlopuksi kyse ihmiskunnan selviämisestä ja evoluutiosta. Ei ole mitään syytä tuottaa heikkotasoisia ihmisiä jotka ei pärjää tulevaisuuden haasteissa.
"Evoluutiosta" ?
John C Sanford: "Eliömaailma rappeutuu"
Sinun auktoriteettisi uskoo että Jumala loi maailman 6000 vuotta sitten.
Reilu 20 vuotta sitten tein aloitteen kiinnostavalle miehelle. Ollaan oltu jo 20v naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä uskoa mitä vaan. Pääasia ettei sinun tarvi tehdä aloitteita.
Miksi naisten pitäisi tehdä aloitteita? Ei sinunkaan tarvitse.
Pääasia ettei sinun tarvitse tehdä aloitteita. Tekosyy vain vaihtelee.
Miksi jankkaat hampaat irvessä näistä naisten aloitteista? Mitä sinä uskot hyötyväsi siitä, jos naiset alkavat tehdä entistä enemmän aloitteita kiinnostaville miehille? Ei se sinusta silti yhtään sen kiinnostavampaa tee.
Kaikki ei ajattele vain itseään.
Kyllä ne kiinnostavat miehet saavat jo nyt ihan tarpeeksi lähestymisiä ja huomiota. No worries.
Niin, naiset kyllä tekee jonkin verran aloitteita niille parhaan 20 prosentin miehille ja muutenkin itseään korkeatasoisemmille miehille. Kaikkein halutuimmille miehille tehdään paljon aloitteita.
Nämä miehet, jotka valittavat, että naisten pitäisi tehdä aloitteita, on varmaan atm:iä tai korkeintaan ktm-, joita naiset ei itse koskaan lähesty. Mutta nuokin miehet voivat saada, jos uskaltavat tai viitsivät lähestyä tasoisiaan naisia.
Haluaako nuo miehet, että heidän tasoisensa naiset tekisivät aloitteita? Vai ajatteleeko ne mielessään, että jos naiset tekisivät enemmän aloitteita, että sitten ne samat naiset, jotka nyt lähestyvät vain ytm:iä tai ktm+:ia, lähestyisivät myös heitä?Ei naisen kannata lähestyä kuin tosi korkeatasoisia miehiä. 90 % miehistä on kuulemma tyytyjiä, jotka sitten kostavat pettymystään sille puolisolleen. Naisen kannattaa olla yksin, ellei saa korkeatasoista miestä, jolla on valinnanvaraa.
Eihän tässä ole mitään logiikkaa. Mitä korkeatasoisempi mies, niin sitä todennäkäisemmin hän joutuu tyytymään tietenkin. Jos ottaa perusheikin tai itseään alemman, niin sellainenhan palvoo maata jalkojesi alla.
On logiikka. Korkeatasoinen mies ei joudu koskaan tyytymään, koska hän saa valita kaikista naisista ja valitsee sen, joka häntä miellyttää.
Ne alemman tason miehet ovat joko yksin tai ottavat vaan jonkun, jota vastaan sitten katkeroituvat kun eivät saaneet/saa korkeantason naista.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, miten joku toinen ihminen "valitaan"? Ovatko kaikki jotain kauppatavaraa?
Itse jos valitsen, teen sen esimerkiksi kaupan pakastealtaalla, otan joko salamipizzan tai vegepizzan.
Palstan tasomiehet luulevat, että alfamiesten ympärillä parveilee lauma ihania naisia, mistä alfa saa valita itselleen mieluisen. He myös luulevat, että kaikkien naisten ympärillä parveilee tuollainen lauma miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas, millä logiikalla tää pska av-käyttöliittymä poistaa nykyään erikoismerkit multa mutta joltain toiselta taas ei?
multa ainakin ne poistuu, jos kirjotan puhelimella. mutta ei jos tietsikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa olla hyvinkin näin.
Muuten, se joka on kiinnostuneempi tai edes hiukan kinnostunut, niin lähestyy. Näinhän se näissä jutuissa menee.
Silloinhan on tästä pääteltävissä, että kun mies ei lähesty niin hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Tietenkin hän muuten lähestyisi, ettei kukaan muu ehdi ensin. Jos mies vähänkään järjeään käyttää. Hetkeäkään jupisematta, että kyllä naisen pitää...Miksi sitten naisen pitäisi lähestyä miestä joka ei ole niin paljon hänestä kiinnostunut, että olisi ollut aktiivinen? Ei tietenkään pidä.
Tämä tyytyminen paremman puutteessa sopii hyvin tähän teoriaan: mies ei ole kiinnostunut jostain naisesta, ei lähesty tätä. Tämä nainen ottaa ja lähestyy tätä ko. miestä. Mies ajattelee, että kun näin helposti ja ilman vaivaa kävi niin meneehän tämä paremman puutteessa. Mutta muuten olisi antanut olla tai katsellut jotain toista naista.Ja jos nainen olisi oikeasti kiinnostunut, niin hän ei jäisi arpomaan, että tyytyykö mies vai ei. Lähestyisi nopeasti ennen kuin joku muu vie miehen pois markkinoilta. Mutta jos nainen jää pohtimaan tyytymisiä tai uskaltamisia, niin ei hän ole oikeasti miehestä kiinnostunut. Mies ei siis menetä mitään vaikkei aloitetta tehnytkään.
No juuri noin. Nainen kyllä lähestyy, jos sitä kiinnostaa riittävästi. Ellei sinua lähestytä, sinun kannattaa tehdä asiasta tarpeelliset johtopäätökset.
Jos luet ketjun niin naiset nimenomaan kirjoittavat etteivät koskaan tee aloitteita ja mies, joka ei lähesty, on luuseri. Ei se lukeminen niin vaikeaa ole. Omista keksityistä selittelyistä irtipääseminen on.
Kaikkiko siellä niin kirjoittavat? Mun silmään aika tasan menee, osa tekee aloitteita osa ei. Eli sulle nimenomaan suosittelen tuota lukemista, ei se niin vaikeaa tosiaankaan ole. Omista keksityistä selittelyistä irtipääseminen on.
Ei kaikki miehetkään mitään aloitteita tee, senkin voi lukea tästä ketjusta. Nainen, joka tekee aloitteita, tekee niitä itseään kiinnostaville miehille, tietysti. Tosi pöljä pitää olla, jos lähestyy miestä, joka ei kiinnosta. Mikä järki siinä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Lähestyin, ja tulin torjutuksi luultavasti törkeimmällä mahdollisella tavalla.
Enää en lähesty. Jää miesten hommaksi.Jos miehillä ei ole käytöstapoja, saavat korvata sen puutteen olemalla aktiivisempi osapuoli.
Ja sinä siis annat tuon yhden (sanavalintasi mukaan kenties aivan ensimmäisen) oman, onnettomasti päättyneen, lähestymisyrityksesi ratkaista mitä teet jatkossa.
Sen sijaan että kiittäisit onneasi että mies osoitti heti alkuun törppöytensa eikä ollut sellainen joka olisi petollisesti jatkanut tyhjällä lirkuttelulinjalla ja yrittänyt käyttää hyväkseen kenties havaitsemaansa kokemattomuuttasi.
Ja näin sait aikaa pohtia sitä keitä ja minkälaisia ja millaisissa tilanteissa ja millä tavoin ei kenties kannata yrittää lähestyä.
[/quote] Noinhan se menee. Nuo "miksi naiset ei tee kaikkia aloitteita ettei mun tarvitse ikinä saada pakkeja" -miehet on pelkureita joiden miehinen itsetunto murenee oitis kun yksikin nainen sanoo ei kiitos. Mitenköhän ne uskaltaa hakea töitä?
Tosiaan, aatelkaa jos työelämänkin oletettais toimivan samalla tavalla. Pidettäisiin aina työantajien velvollisuutena etsiä kotonaan nököttäviä ihmisiä ja yrittää houkutella niitä heille duuniin. Eikä niin että ihmiset hakevat niihin työpaikkoihin joista ovat kiinnostuneet.
Mä en deittaile miehiä jotka ei minkään sortin aloitetta uskalla tehdä. Pitemmän päälle ne suhteet jotka on alkaneet mun aloitteesta ei ole kestäneet. Joko miehet ei ole olleet kovinkaan sitoutuneita tai sitten olivat niin aloitekyvyttömiä lapamatoja kaikissa muissakin asioissa etten ole itse kestänyt heitä enää. Ne suhteet jotka on alkaneet miehen aloitteesta on kaikki olleet pitkäaikaisia. Mies on ollut sitoutunut ja tarmokas ja aloitteellinen monella muullakin saralla.[/quote]
Ja siis olet vaihtanut miestä kuin paitaa, sukkia tai välistä kuin autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa olen tehnyt sen virheen. Kyllähän siinä aina olen treffeille päässyt, mutta parisuhdetta ei ole tullut, koska mies on pitänyt halpana h.uorana. Ei päästy edes sänkypuuhiin kun miehen asenne tuli melko nopeasti ilmi.
Tuo ilmaisusi "Ei päästy edes sänkypuuhiin" osoittaa että mies taisi tehdä oikeansuuntaisen päätelmän.
Viestisi paljastaa hyvin sen kaksinaismoralismin, joka on edelleen hyvin yleinen: naisen pitää haluta seksiä, ei saa olla pihtari. Mutta toki seksiä haluava nainen on halpa h_ _ _a.
Miten tuollaisen 'paljastavan' päätelmän voi tehdä - jollei päässä ole omia oletuksia.
Mutta jos oletuksena olisi että mies olisi ensimmäistä kertaa naisen kanssa yhdessä sängyssä vasta aviovuoteessa vihittynä avioparina, niin mitä kaksinaismoralismia siinä olisi (ja siis naisella olisi vastaava tilanne mieheen nähden).
[/quote] Kyllä minä kiinnitän töissä huomiota, jos miehellä on esim. merkkipaita ja se tuo minulle vaikka kahvin työpaikan kahviautomaatista tai avaa minulle oven.[/quote]
Kartan 'merkki'paitoja, en suosi kahvinjuontia, oven voin sulle avata.
On aivan normaalia kiinnostua toisesta ja tehdä oharit.
[/quote] Moni nainen katsoo esim. miehen kenkiä millaiset ne on. Ei saa olla pappa malli.[/quote]
Pyrin käyttämään vain "pappa malli" -kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten sen jälkeen hän tietäisi, että olen kiinnostunut hänestä, enkä halua hänen tietävän sitä, jos hän ei itse ole kiinnostunut.
En vain ymmärrä tätä logiikkaa. Jos hän saa tietää että olet kiinnostunut mutta hän ei sinusta, niin tuskin hän rupeaa seurustelemaan kanssasi.. Jos siis pelko on että kiinnostus ei ole aitoa tai jotain. Enemmän haiskahtaa että pelkäät torjutuksi tulemista.
Onhan se nyt todella kiusallista, jos sitä ihmistä joutuu jatkossakin näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki vapaana olevat miehet kaljuja tai lyhyitä (en huolisi alle 180-senttistä). jotkut sekä että. melkein poikkeuksetta miehen kokoisilla ja siedettävän näköisillä kimaltelee sormus sormessa. simple
mielestäni lyhyt ja aika epäviehättävä mies toi äsken ruokani kotiovelle. mutta hän hymyili minulle koko naamallaan ja hienommin kuin kukaan mies on pitkään aikaan minulle hymyillyt ja toi minulle hyvän mielen ja olon. hymyilin takaisin ja kiitin häntä! tietenkin hänelle on myös oma kulta jossain . kuten meille kaikille on , uskon.
Hymy. - En voi olla kommentoimatta.
Naisille kaupataan kaikenlaista silikonia, botoksia, naaman kohotusta, läskin poistoa... (rahat helpolla pois).
Mutta ei taida juurikaan olla mainoksia hymy- tai äänikursseista. Sillä noista muista ei ole mitään hyötyä, jos hymy ja äänenkäyttö eivät ole tärkeimpinä tekijöinä tahdittamassa naisen olemuksen naisellisuutta (mikäli tavoitteena on kestävä parisuhde).
[/quote]... ..... Heikkotasoiset miehet voi nostaa tasoaan, ei naisten tarvitse laskeutua heidän tasolleen. Tässä on kuitenkin loppujenlopuksi kyse ihmiskunnan selviämisestä ja evoluutiosta. Ei ole mitään syytä tuottaa heikkotasoisia ihmisiä jotka ei pärjää tulevaisuuden haasteissa.[/quote]
"Evoluutiosta" ?
John C Sanford: "Eliömaailma rappeutuu"[/quote]
- - -
"Sinun auktoriteettisi uskoo että Jumala loi maailman 6000 vuotta sitten." [/quote]
Ja tämä liittyy eliömaailman rappeutumiseen miten (ja onko kivilläkin geenit ja DNA).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle, miten joku toinen ihminen "valitaan"? Ovatko kaikki jotain kauppatavaraa?
Itse jos valitsen, teen sen esimerkiksi kaupan pakastealtaalla, otan joko salamipizzan tai vegepizzan.
Palstan tasomiehet luulevat, että alfamiesten ympärillä parveilee lauma ihania naisia, mistä alfa saa valita itselleen mieluisen. He myös luulevat, että kaikkien naisten ympärillä parveilee tuollainen lauma miehiä.
Etkö valitse kenen mukaan lähdet? Kuka valinnan tekee puolestasi?
Tää on vähän niin kuin huutokauppa kato. Sä valitset, ketä lähestyt, ja se toinen sitten hyväksyy sun tarjouksen tai ei hyväksy.