Nainen, miksi et lähesty miestä, josta olet kiinnostunut?
Ja tässä ei tarkoiteta nyt parisuhteessa olevia, silloin ei ole tarkoituskaan lähestyä romanttisessa mielessä muita, vaan sinkkua, joka on kiinnostunut jostakusta, mutta ei kuitenkaan tätä lähesty.
Nykyään harvempi taitaa halutakaan löytää elämänkumppanin-itse haluaisin, mutta en toki huutele siitä ympäriinsä. Ihan olisi mukava ensi alkuun treffata niitä, joista kiinnostuu (aika harvassa tosin ovat), mutta nämä eivät sitten ole innostuneita minusta, hankalahkoa on.
Kommentit (1220)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat varustettu vielä surkeammalla itsetunnolla kuin miehet, se mitä nainen pelkää on ympäristön paine. Ei kestä ottaa sitä riskiä että joutusi nolatuksi julkisesti, toisin sanoen voidaan olla mut vaan meidän kesken kunhan kukaan ei saa tietää.
Kyllä se näin ainakin omalla kohdallani menee. suoraan painajaisesta joku kohtaus missä näkee kiinnostavan miehen, kerää rohkeutta ja menee sen luo juttelemaan ja se alkaa nauramaan ja viittaa sut pois siitä! se pelottaa helvetisti! kaikki katsoo ympärillä ja nauraa päälle! siitähän voi tulla sellaiset traumat ettei mene minnekään viiteen vuoteen. ei oo tapahtunut mullle eikä tuu tapahtumaan!
Muuten kyllä kovasti huudetaan asenteiden päivittämistä 2000-luvulle monessa asiassa, mutta asenteet naisten lähestymisestä miesten suhteen onkin sitten jämähtänyt 30-luvulle...
En lähesty, jos mies on varattu tai tiedän asioita, joiden perusteella olisimme epäsopiva pari (erilaiset arvot ja elämäntapa).
Muuten lähestyn naisellisen epäsuorasti ja odotan, että mieskin kiinnostusta jollain tavalla osoittaa. Jos ei, niin ei ole mun mies.
kahden ihmisen välisestä lähestymisestä:
- mene kerran tai monta kertaa kiinnostavan ihmisen ohitse, saa "vahingossa" hipasta kättä tai olkaa, ei takapuolta tai rintoja vaan ns neutraalia kohtaa. jos kohde ei tykkää, pahoittele välittömästä ,"anteeksi ei ollut tarkoitus" kerran ihastelemani mies käveli takaapäin ohitseni ja hipaisi olkapäätäni. tiesin siitä että hän pitää minusta.... loppu onkin historiaa.
-katsele kiinnostavaa tapausta pitkään, luo merkitseviä katseita häneen, mittaile näkemääsi ja hymyile vienosti takaisin hänelle
-tee show. tämä on vaikeampi tapaus ja kerää huomiota. selitä suurieleisesti kaverille ihastuksesi edessä kuinka sitten mentiin sinne ja sitten sinne ja oli niiiin hienooo että ja edistä representaatiota käsilläsi näyttäen miten mahtavaa se olikaan! naura ja kikata paljon!
-mene luokseen ja ala juttusille. kysy voiko liittyä seuraan tai vinkkaa että olisi asiaa.
tällaisia keksin näistä teerenpelien aakkosista, olkaa huomaavaisia . itse ainakin lämpenen kun kyseessä on kiva ja kiinnostava ihminen, yleensä miespuolinen kiinnostuksen kohteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tee mitään perässä vedettävällä miehellä.
Mikäli mies ei kykene tekemään aloitetta, on hyvin todennäköistä, että muidenkaan "miehen tehtävien" hoitaminen ei onnistu, vaikka epäilemättä naiselta odottaa silti "naisen tehtävien" sujuvaa hoitamista.
Hyvin usein tällaiset kykenemättömät miehet itse asiassa toivovat naisen tekevän kaiken muunkin; niin kotona, parisuhteessa, lasten kanssa kuin töissäkin. Mies olla möllöttelee läpi elämän, vaivautumatta juurikaan näkemään vaivaa toisten eteen.
Täysin tuulesta temmattu teoria. Ei mitään totuuspohjaa, vaan ainoastaan tekosyy sille, ettei sinun tarvitse naisena tehdä mitään.
Ihan hyvä vain ottaa mies joka on valinnut sinut, kun miehet lähtee ihan kenen tahansa matkaan jolta saa seksiä tai elatusta.
Miehet harvoin sanoo ei, jos seksiä olis tiedossa, mutta se ei tarkoita, että miestä kiinnostais suhde naisen kanssa.
"Hei, sulta jäi tämä äsken!"
Anna puhelinnumerosi ja vinkkaa silmää perään! luultavasti hän soitteleepi sitten ja voitte jatkaa tutustumista kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en tee mitään perässä vedettävällä miehellä.
Mikäli mies ei kykene tekemään aloitetta, on hyvin todennäköistä, että muidenkaan "miehen tehtävien" hoitaminen ei onnistu, vaikka epäilemättä naiselta odottaa silti "naisen tehtävien" sujuvaa hoitamista.
Hyvin usein tällaiset kykenemättömät miehet itse asiassa toivovat naisen tekevän kaiken muunkin; niin kotona, parisuhteessa, lasten kanssa kuin töissäkin. Mies olla möllöttelee läpi elämän, vaivautumatta juurikaan näkemään vaivaa toisten eteen.
Täysin tuulesta temmattu teoria. Ei mitään totuuspohjaa, vaan ainoastaan tekosyy sille, ettei sinun tarvitse naisena tehdä mitään.
Ihan hyvä vain ottaa mies joka on valinnut sinut, kun miehet lähtee ihan kenen tahansa matkaan jolta saa seksiä tai elatusta.
Miehet harvoin sanoo ei, jos seksiä olis tiedossa, mutta se ei tarkoita, että miestä kiinnostais suhde naisen kanssa.
Tämähän tiedetään kyllä, ja jos pelin henki on niin avoimen seksistinen, eipä siinä mitään. Mies saa silloin ensin tehdä vähän duunia sen palkinnon eteen, kahvitella ja käyttää ulkona syömässä kerran ainakin. tutustua ja keskustellla naisen kanssa. Ei me tytöt ihan niin helposti lähdetä näihin leikkeihin muuten mukaan ja aika harva meistä menee tyrkylle juurikin itse oma-aloitteisesti miehen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki vapaana olevat miehet kaljuja tai lyhyitä (en huolisi alle 180-senttistä). jotkut sekä että. melkein poikkeuksetta miehen kokoisilla ja siedettävän näköisillä kimaltelee sormus sormessa. simple as that.
Osa naisista tykkää kaljuista miehistä. Mutta miehessä voi olla joku muu juttu, miksi mies ei ole kiinnostava esim. miehen puheet ei miellytä.
Moni mies on todella määräilevä mitä deitti ilmoituksia lukee eli kirjoituksen perusteella ei jatkoon, vaikka ulkonäkö on ok.
Harrastukset on määrätty ja vapaa-ajan vietto jo ennalta.
Vierailija kirjoitti:
kaikki vapaana olevat miehet kaljuja tai lyhyitä (en huolisi alle 180-senttistä). jotkut sekä että. melkein poikkeuksetta miehen kokoisilla ja siedettävän näköisillä kimaltelee sormus sormessa. simple as that.
Lyhyt ja ruma mies ei kelpaa kenellekään muullekaan naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä teen jonkin verran aloitteita, mutta oikeastaan aina vain kohtalaisen kiinnostaville naisille ja en kovin vakavassa tarkoituksessa. Molemmat aidosti minua kiinnostaneet naiset, entinen ja nykyinen puolisoni tulivat siten, että kiinnostivat valtavasti ja vakavasti. En halunnut pilata mitään tai toisaalta pettyä, joten tutustuin jonkin aikaa kaveripohjalta nähdäkseni, säilyykö mielenkiintoni. Loppujen lopuksi kummallekaan en tehnyt mitään aloitetta, vaan itsestään tiivistyneen yhdessäolon myötä vaan todettiin vallitseva asiaintila, että ollaan toisiimme rakastuttu. Olin jonkin aikaa sinkkuna suhteiden välissä ja pokailin vain seksiseuraa. Pidempää suhdetta en osaa kuvitellakaan tutustumatta ensin paremmin. Tokihan joku poka olisi voinut alkaa kiinnostamaan enemmänkin, mutta ei tehnyt sitä pokaushetkellä.
Yleisesti väittäisin, että suurin osa aloitteista tulee ei niin kiinnostaville naisille, koska keskimäärin niitä kaikkein kiinnostavimpia ei uskalleta lähestyä. Pakit ihan hyvältä naiselta eivät tunnu kovin pahalta, mutta aidosti rakastunut mies usein pelkää sydämensä särkymistä siinä kuin naisetkin. Pelimiehetkin ovat nöyrää poikaa aidosti rakastuneina. Saalistajat jahtaavat vaikeita egonsa vuoksi, eivät rakkaudesta. Siksi saalis jää, kunhan uusi on kiikarissa.
Entinen pelimies täällä. Kiima saa jahtaamaan naisia. On siinä egokin mukana isosti, mutta en mä olisi jaksanut pelkästään egon takia ketään saalistaa. Panetus ajoi liikkeelle ja ego valitsi kohteen. Silti suurin osa mun naisista vaan sattuivat eteen ja panin niitä joilta sai. Pelimiehen lurittelut on huvittava urbaanilegenda. Naisia saa lukemalla tilannetta ja harvalle kannattaa luritella kovin siirappisia. Kaikista huonoitsetuntoimmat ehkä sillä menivät retkuun, mutta mä jahtasin kauneimpia ja ne oli lurituksiin jo tottuneita. Monesti parhaiten tehosi hieman ujo poika joka naisen seurassa näytti välillä tosi haavoittuvalta ja välillä vain hetkellisisti vilautti sisäistä alfaa, että tuli sellainen rauhallinen leijona -fiilis naiselle. Vähän ohi aiheen meni, vaan kun ketjussa erilaisia teorioita heitellään.
Oikea rakastuminen tuli vahingossa kun ihastuin vakipanoon. Mulle rakastuminen oli uutta ja yritin lähteä karkuun, kun sitä säikähdin. Onneksi nykyinen vaimo ei päästänyt. Menin aivan sekaisin, enkä tiennyt mitenpäin olla. Mua pelotti, että mun historian takia vaimoni ei koskaan alkaisi vakavaan suhteeseen kanssani. Yhtäkkiä alkoi hävettämään kaikki vanhat touhut ja oli tosi vaikea olla vaimoni seurassa. Onneksi se huomasi, että olin oikeasti rakastunut ja antoi menneiden olla. Rakastumisen jälkeen muuttui mulla tosi paljon suhtautuminen naisiin. Enää en voi kuvitella niitä sellaisina leikkikaluina kuin ennen. Muutenkin jotakin loksahti paikalleen ja oon nykyisin aivan eri ihminen. Rakkaus saattaa muuttaa ihmisen kokonaan joskus.
Lainauksessa on totta se, että aloitteita on helppo tehdä silloin kun ei ole mitään suuria tunteita pelissä. Paskapuhetta, ettei naisen kannata koskaan tehdä aloitetta tai että mies aina tekee sen jos se on oikeasti kiinnostunut. Mä olin tehnyt satoja aloitteita en kovin kiinnostuneena ihan rutiinilla, mutta kun eka kerran rakastuin oikeasti, niin yritin juosta karkuun.
En haluaisi miestä, jolla on ollut paljon kumppaneita.
Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia, se tarttuu myös suuhun suuseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ulkonäköä niin silloin pelataan luonteella, puheilla ja erityisesti naisen huomioimisella. Sekä miehen pitää panostaa omaan pukeutumiseen.
Olen monet kerrat lähestynyt miestä, joista olen ollut kiinnostunut, mutta ainoastaan deittisivustoilla tai apeissa siitä on seurannut jotain. Nykyään olen sitä mieltä, että sen on ilman muuta oltava mies, joka tekee siirtoja tutustumisen etenemiseksi missä tahansa ympäristössä. Jos tulee mätsi deittiapissa ja minä olen se, joka mätsää jälkimmäisenä, voin aloittaa keskustelun. Mutta siitä eteenpäin mieheltä on tultava ratkaisevat siirrot.
Miksi? No siksi, että mies ja nainen ovat luontaisesti erilaisia ja siinä pätee tietyt luonnolait, joita on turha älyllisesti kieltää. Lopulta mies on tyytyväisin itseensä kun saa itse toimia aktiivisesti kiinnostavana näkemänsä naisen eteen, ja nainen on tyytyväisin kun kiinnostavana näkemänsä mies toimii ja saa itse vastaanottaa. Dynamiikka on toimivin ja hedelmällisin näin päin. Aktiivinen nainen ja passiivinen mies edustavat väärinpäin kääntynyttä dynamiikkaa, missä molemmat tuntevat lopulta itsensä epävarmoiksi, epämiehekkäiksi ja -naisellisiksi, ja seksuaalinen kemia on tällasessa asetelmassa yleensä huomattavasti laimeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ulkonäköä niin silloin pelataan luonteella, puheilla ja erityisesti naisen huomioimisella. Sekä miehen pitää panostaa omaan pukeutumiseen.
Kyllä minä kiinnitän töissä huomiota, jos miehellä on esim. merkkipaita ja se tuo minulle vaikka kahvin työpaikan kahviautomaatista tai avaa minulle oven.
Vierailija kirjoitti:
Olen monet kerrat lähestynyt miestä, joista olen ollut kiinnostunut, mutta ainoastaan deittisivustoilla tai apeissa siitä on seurannut jotain. Nykyään olen sitä mieltä, että sen on ilman muuta oltava mies, joka tekee siirtoja tutustumisen etenemiseksi missä tahansa ympäristössä. Jos tulee mätsi deittiapissa ja minä olen se, joka mätsää jälkimmäisenä, voin aloittaa keskustelun. Mutta siitä eteenpäin mieheltä on tultava ratkaisevat siirrot.
Miksi? No siksi, että mies ja nainen ovat luontaisesti erilaisia ja siinä pätee tietyt luonnolait, joita on turha älyllisesti kieltää. Lopulta mies on tyytyväisin itseensä kun saa itse toimia aktiivisesti kiinnostavana näkemänsä naisen eteen, ja nainen on tyytyväisin kun kiinnostavana näkemänsä mies toimii ja saa itse vastaanottaa. Dynamiikka on toimivin ja hedelmällisin näin päin. Aktiivinen nainen ja passiivinen mies edustavat väärinpäin kääntynyttä dynamiikkaa, missä molemmat tuntevat lopulta itsensä epävarmoiksi, epämiehekkäiksi ja -naisellisiksi, ja seksuaalinen kemia on tällasessa asetelmassa yleensä huomattavasti laimeampaa.
Jos mies on suhteessa se, joka kosii ja pyytää muuttamaan kanssaan samaan asuntoon niin kyllä naisella tulee olo, että mies oikeasti välittää.
Miehen käytös ja puheet myös tavallisessa arkielämässä vaikuttavat siihen kuinka hyvää seksiä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen katsoo esim. miehen kenkiä millaiset ne on. Ei saa olla pappa malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kiinnitän töissä huomiota, jos miehellä on esim. merkkipaita ja se tuo minulle vaikka kahvin työpaikan kahviautomaatista tai avaa minulle oven.
Minä kiinnitän töissä ollessa naisissa samoihin asioihin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä ja rumaa miestä ei auta nuokaan.
Vierailija kirjoitti:
kahden ihmisen välisestä lähestymisestä:
- mene kerran tai monta kertaa kiinnostavan ihmisen ohitse, saa "vahingossa" hipasta kättä tai olkaa, ei takapuolta tai rintoja vaan ns neutraalia kohtaa. jos kohde ei tykkää, pahoittele välittömästä ,"anteeksi ei ollut tarkoitus" kerran ihastelemani mies käveli takaapäin ohitseni ja hipaisi olkapäätäni. tiesin siitä että hän pitää minusta.... loppu onkin historiaa.
-katsele kiinnostavaa tapausta pitkään, luo merkitseviä katseita häneen, mittaile näkemääsi ja hymyile vienosti takaisin hänelle
-tee show. tämä on vaikeampi tapaus ja kerää huomiota. selitä suurieleisesti kaverille ihastuksesi edessä kuinka sitten mentiin sinne ja sitten sinne ja oli niiiin hienooo että ja edistä representaatiota käsilläsi näyttäen miten mahtavaa se olikaan! naura ja kikata paljon!
-mene luokseen ja ala juttusille. kysy voiko liittyä seuraan tai vinkkaa että olisi asiaa.
tällaisia keksin näistä teerenpelien aakkosista, olkaa huomaavaisia . itse ainakin lämpenen kun kyseessä on kiva ja kiinnostava ihminen, yleensä miespuolinen kiinnostuksen kohteeni.
Eli ole ensin kiva ja kiinnostava ihminen, sen jälkeen on sama mitä teet niin naisella polvet notkahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä ja rumaa miestä ei auta nuokaan.
Moni lyhyt mies olisi ok, mutta puheissa tulee ilmi jonkinlainen katkeruus aikaisemmista kokemuksista ja se uusi nainenkin ikäänkuin tuomitaan. Naiset aistivat tilanteita herkästi, eivät sano mitään ääneen ja lähtevät pois.
Myös tiettyjen ammattien miehet on todella määräileviä ja osa todella toisia arvostelevia eli ei jatkoon.