Onko hoikka miesvartalo seksikäs?
Kiihottaako naisia hoikka miesvartalo seksuaalisesti? Olen 75kg ja 181cm pitkä mies. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Jotenkin vaan tuntuu että naisia kiinnostaa seksuaalisesti enemmän painavammat ja isokokoisemmat miehet kuin hoikat miehet. Olenko oikeassa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen naispuoleisilta ystäviltä kuullut, niin tuommoinen hoikka sekä samalla lihaksia omaava mies tuntuisi olevan se halutuin tyyppi. Jostain syystä bodarit ovat suuri OUT.
Bodarit on todella out. Varmaan alle 5% naisista pitää bodarin tyyppisistä miehistä.
Bodareilla ei ole koskaan puutetta naisista. Alle 1 % miehistä on niin lihaksikkaita, joten heistä voimakkaasti viehättyviä naisia on paljon enemmän kuin heitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen naispuoleisilta ystäviltä kuullut, niin tuommoinen hoikka sekä samalla lihaksia omaava mies tuntuisi olevan se halutuin tyyppi. Jostain syystä bodarit ovat suuri OUT.
Bodarit on todella out. Varmaan alle 5% naisista pitää bodarin tyyppisistä miehistä.
Ei taida olla edes noin paljoa.
En tykkää kukkakepeistä. Miehen pitää näyttää mieheltä ja lihaksia pitää olla. Muttei bodaria...