Onko hoikka miesvartalo seksikäs?
Kiihottaako naisia hoikka miesvartalo seksuaalisesti? Olen 75kg ja 181cm pitkä mies. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Jotenkin vaan tuntuu että naisia kiinnostaa seksuaalisesti enemmän painavammat ja isokokoisemmat miehet kuin hoikat miehet. Olenko oikeassa?
Kommentit (83)
Suosituin body tyyppi on hoikka ja atleettinen (sopivasti lihaksikas, ei paljon lihasmassaa).
Joku salimake ei kestä todellisuutta vaan miinustelee
Dimash Kudaibergen-mallinen vartalo olis paras.
Kyllä tuommoinen vartalo on kuuma. Varsinkin jos sitä kantaa itsevarma mies...
Vierailija kirjoitti:
Kestävyysurheilijan näköiset hoikat/laihat miehet ovat mielestäni todella seksikkäitä.
Ääni kestävyysurhelija-lookille täältäkin. Se, miten yläselän pienet lihakset erottuu, kun mies liikkuu on niiiin kuumaa.
Siinä olisi sellainen tarjous että lähtisin heti.
No mun makuun liian hoikka, tulee mieleen nuori mies. Toki jos luonne ja keskinäinen kemia olisi hyvä, niin eipä tuolla väliä.
Mutta jos puhutaan pelkästä ulkonäöstä, niin tykkään että miehellä on leveät hartiat, kropassa näkyy liikunnan harrastaminen( ei missään nimessä maratoonarivartalo) mutta ei iso mahaa
Eikö ne spandexit ole jotain 180/60 ukkoja?
Olen 47v, 178cm ja 73kg. Vaimoni on suht saman painoinen vaikka on hieman lyhyempi. Hän kaipaisi että mies on häntä "isompi". Veikkaankin että jos joskus erotaan, niin hänen seuraava mies on minua pidempi ja parikymmentä kiloa painavampi ja "äijempi".
Minä taas päätyisin yhteen itseäni enemmän lyhyemmän naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v, 178cm ja 73kg. Vaimoni on suht saman painoinen vaikka on hieman lyhyempi. Hän kaipaisi että mies on häntä "isompi". Veikkaankin että jos joskus erotaan, niin hänen seuraava mies on minua pidempi ja parikymmentä kiloa painavampi ja "äijempi".
Minä taas päätyisin yhteen itseäni enemmän lyhyemmän naisen kanssa.
Meillä on mieheni ollut aina tuon n. 20 kg painavampi kuin minä. Alussa olin itse n. 60 kg, mies n. 80 kg, nyt ollaan molemmat vähän yli tuon. On sopivasti iso mies niin, että tunnen itseni juuri sopivankokoiseksi.
Toisaalta mulla oli joskus aiemmin rakastajana sellainen mieheni mittainen kestävyysurheilija, jonka kanssa painoeroa oli vain varmaan joku 5-10 kg. Mies oli varmaan aika lähellä sinun mittojasi. Ja oli kyllä kuuma. Nam.
Sanoisin, että ainakaan itselleni miehen koolla ei ole siinä mielessä niin väliä, että monenlaiset vartalot voivat olla kauniita. Ja tärkeintä on kuitenkin kemia ja sen, miten mies vartaloaan käyttää.
Mitä olen naispuoleisilta ystäviltä kuullut, niin tuommoinen hoikka sekä samalla lihaksia omaava mies tuntuisi olevan se halutuin tyyppi. Jostain syystä bodarit ovat suuri OUT.
Riippuu naisesta. Minusta et vielä kovin hoikka ole, vaan normaalipainoinen. Minä pidän erittäin pitkistä miehistä, jotka useimmiten ovat olleet myös hoikkia, mutta hoikkuus ei ole se pointti, vaan kehon mittasuhteet. Pidän siis miehistä, joilla on pitkät jalat ja käsivarret, leveät hartiat ja ei näkyviä lihaksia. Mitä pitempi sitä parempi. Pieni mahakin on hyvä, jos se on hieman karvainen. Karvoitustakin siis mielellään saisi olla vähintään keskiverrosti.
Mutta kaikilla naisilla ei suinkaan ole tarkkaa miesmakua kuten itselläni on.
kuulostaa upealta, nauti itsestäsi!
Vierailija kirjoitti:
Hoikka mies on ainakin mun mielestä tosi seksikäs. Jos miehellä on vielä isot kädet ja hyvä pukeutumistyyli niin nappaan sen sänkyyni heti. Tarjoan vielä aamusaunan ja suihinotot!
Mistä päin?
En kiihotu minkäänlaista miesvartaloista mutta hoikat miehet miellyttävät eniten silmää. Itse en välitä näistä isommista, oli koko sitten peräisin lihaksista, rasvasta tai molemmista.
Somessa ja alastonsuomessa sekä tinderissä yms kyllä menestyy ne ei hoikat paremmin koska on paljon naisia jotka tykkää lihaksista ja isommista miehistä. Livenä voi olla ihan eri juttu
Lyhyesti sanottuna on. Lisäksi lyhyet hiukset ja lyhyt parransänki kiitos. Unohtamatta sopivan isoa penistä. Tämmöinen mies tarttuisi heti mukaan!!!!
Enemmistö naisista pitää kyllä enemmän hoikista lue normaalipainoisista kuin "isoista" miehistä. Kaikki tutkimukset osoittaa tämän