Onko hoikka miesvartalo seksikäs?
Kiihottaako naisia hoikka miesvartalo seksuaalisesti? Olen 75kg ja 181cm pitkä mies. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Jotenkin vaan tuntuu että naisia kiinnostaa seksuaalisesti enemmän painavammat ja isokokoisemmat miehet kuin hoikat miehet. Olenko oikeassa?
Kommentit (83)
Hoikka miesvartalo on seksikkäin, mutta nykyään valitettavan harvinainen...
Minusta hoikat miehet on parhaita, lihaksikkaista tai muuten leveyssuuntaan isoista en niin välitä. Onneksi omanikin on hoikka.
Hoikka ja sopivasti lihaksikas on hyvä. Melkein jokaisella miehellä on jo nelikymppisenä iso maha, mikä ei todellakaan ole minun makuuni.
Minulle maistuu salimaken ja iskävartalon sekoitus parhaiten, hoikista en syty
Juu mutta laihat on parhaita panijoita. Ei nuorena loppunut jytke vaan jaksoin hennolla varrella rytkiä illan, yön ja aamullakin.
Kyllä miehellä pitää iso maha olla.Ei kuitenkaan mikään läski läjä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, voi olla että se on juuri tuo harvinaisuus mikä kiihottaa.
_Todella_ harvalla täällä keski-iässä on litteä vatsa ja vähärasvainen kroppa. Lieneekö nykymiehillä hormonit pielessä vai mikä, kun minusta edemmän ja enemmän näkyy naismaisen leveitä lantioita ja rasvan kertymistä feminiineihin paikkoihin.
Mun mies on 61, ei ole pallomahaa, on pitkä ja lihaksikas. kun on urheilijatausta. Ja lisäksi jaksaa hyvin naida aivan kivikovalla. (hänellä ne testot tosi korkeat)
Ei laiha ole seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, voi olla että se on juuri tuo harvinaisuus mikä kiihottaa.
_Todella_ harvalla täällä keski-iässä on litteä vatsa ja vähärasvainen kroppa. Lieneekö nykymiehillä hormonit pielessä vai mikä, kun minusta edemmän ja enemmän näkyy naismaisen leveitä lantioita ja rasvan kertymistä feminiineihin paikkoihin.
Ei se ole mikään harvinaisuusaspekti mikä kiihottaa. Vaan yksinkertaisesti se, että se on normaalin ja terveen näköistä. Lisäksi kun itse on hoikka ja suht urheilullinen, niin se on itselle se normi minkä kautta näkee muut.
Kyllä varmasti nyky prosessoitu ruoka vaikuttaa ihmisiin monella haitallisella tavalla. Sekä kehoon, että mieleen.
N43
Tumma, hoikka ja komea on kaikkien naisten ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka mies on ainakin mun mielestä tosi seksikäs. Jos miehellä on vielä isot kädet ja hyvä pukeutumistyyli niin nappaan sen sänkyyni heti. Tarjoan vielä aamusaunan ja suihinotot!
Onkohan tämä naisen kirjoittama ollenkaan? Olen itse hoikka, ns rasvaton vaihtoehto, jonka lihakset piirtyvät esiin hyvin selvästi. Jalat ja pakarat ovat lihaksikkaat kiitos aktiivisen pyöräilyn ja ylävartalossa on muhkuraa kun treenan aktiivisesti. Kapea lantio ja semileveät hartiat. Olemus on vaatteet päällä hintelä koska painoa nippanappa 70kg. Pukeudun mielestäni hyvin ja tyylikkäästi. Ei koskaan farkkuja. Jotenkin vaikuttaa että 30-40v naiset haluaa enemmän nallekarhumaista miestä. En nyt ihan ilman ole jäänyt mutta naiset ei lakoa edessäni vaikka pärstä on ok ellei jopa hieman komea. No näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Kuumalta kuullostat 😍
Suomeksi: kuulostat.
Itseä ei hoikat miehet sytytä ollenkaan. Pitää olla roteva, mahaa voi myös olla tai lihaksia. Ei niin väliä mitä, kunhan on iso kokoinen (kohtuuden rajoissa tietenkin). Laihoista miehistä tulee pikkupoika fiilis, mistä itse en pidä. Ja johtuu osittain myös elämän kokemuksista tämä mieltymys, kun kohdalleni sattuneet kusipää miehet ovat olleen pitkiä, hoikkia ja lihaksikkaita. Ja ihan älyttömän lapsellisia.
Tuntuu että tätä keskustelua lukiessa aika harvoja naisia kiinnostaa bodarit. Olenko oikeassa? Just tuommoinen hoikka, mutta lihaksikas vartalo on monien mieleen.
Harrastan juoksua ja kyllähän ne hoikat juoksijamiehet on kuumia. Lihastakin saa olla, mutta nallekarhut ja vatsakkaat ei oikein sytytä. Tosin kerran jotenkin huvitti saunassa yhden hoikan, ei-urheilevan miehen kanssa, kun katselin että minulla on meistä tuhdimmat reidet. Olen siis tosi hoikka, mutta treenattu, ja syvässä näköjään on stereotypiat naisista ja miehistä.
Omasta mielestäni harva miesvartalo on miellyttävä katsella. Seksikkäänä en pidä yhtäkään miestä koska miehet eivät kiinnosta.
Totta kai on sellaisia miehiä, kuten naisiakin, joille kohtalo on suonut sopusuhtaisen kauniisti muodostuneen kropan, esteettisen katsella.
Itse pidän naisista mutta en etsi mitään seksikästä, etsin sellaista johon tunnen vetoa. Joka sanoo että tämä. Ulkoisen olemuksen miellyttävyyteen ei itselläni vaikuta pituus eikä paino jos ihan ääripäissä ei liikuta. Kasvojen pitää olla miellyttävät.
Kyllä minulle on se pakkauksen sisältö tärkeämpi kuin ulkokuori. Jos miellyn ihmiseen, hän on automaattisesti minulle se paras. Sellaista en voisi ajatellakaan lähteä vaihtamaan johonkin tyhjään MR.- tai MISS Maailmaan.
Olen ylipainoinen nainen ja koen hoikat miehet tosi kuumina. Ikävä kyllä en heille useinkaan kelpaa, joskus sänkyyn kelvannut mutta eivät minun kanssa muuten kehtaa kulkea. Minulla on kauniit kasvot, eipä paljon muuta hyvää ulkonäössä.
Hoikka ja sopivasti lihaksia on paras.
N42