Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka miesvartalo seksikäs?

Vierailija
25.07.2022 |

Kiihottaako naisia hoikka miesvartalo seksuaalisesti? Olen 75kg ja 181cm pitkä mies. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Jotenkin vaan tuntuu että naisia kiinnostaa seksuaalisesti enemmän painavammat ja isokokoisemmat miehet kuin hoikat miehet. Olenko oikeassa?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka hoikka olet? Kyllä hoikka mies kelpaa, mutta jos kosketeltaessa tuntuu vaan luita niin kyllä kiinnostus loppuu nopeasti. Kyllä miehen täytyy tuntua mieheltä. 

Vierailija
62/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka miesvartalo on seksikkäin, mutta nykyään valitettavan harvinainen...

Totta, mutta niin on hoikka naisvartalokin. 

Itse olen hoikka lihaksikas mies, mutta valitettavan lyhyt mieheksi. Tiedän, että naisia miellyttävät pitkät miehet, joten kaikissa tapauksissa hoikkuudesta ja lihaksista ei ole mitään hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän mun vakipanon vartalosta. Pituus 182cm, harteikas ja näkee, että tehnyt koko ikänsä fyysisesti raskasta työtä. Iän myötä tullu vähän mahaa, mutta ei häiritsevän paljon. Olen itse ylipainoinen, mutta miestä  14cm lyhyempi enkä tunne itseäni niin isoksi hänen rinnallaan. Exä oli mun pituinen sekä hoikka ja vierastin sitä, että olisin seksissä hänen päällään. Vakipanon kanssa ei ole ollut tätä tunnetta. 

Vierailija
64/83 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiihottaako hoikka vai isokokoisempi mies enemmän koska olen mies mutta itse olen 180cm 93kg ja ihan hyvin kysyntää on tuntunut olevan. Jonkun verran vielä ylimääräistä mutta myöskin hyvin lihaksia. Oma naiseni on 164cm ja 63kg. Mutta jos kadullakin katsoo niin on niitä pariskuntia paljon jossa mies on todella hoikka eli eiköhän tuo jakaudu aikalailla naisten kesken sujteellisen tasaisesti mistä kukin tykkää kunhan ei ole kunnolla lihava mies.

Vierailija
65/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pitää olla lihaksia eli ei liian laiha. Semmoinen vartalo on paras. Eikä myöskään liian lyhyt. Ihanne olisi noin 175-185 pitkä.

Vierailija
66/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on parempaa kuin kaljamaha.

Vierailija
67/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan täydellinen!

Vierailija
68/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmit miehet on just omaankin makuun :) Kunhan ei oo mikään kireä ja rasvaton kehonrakentaja-salikundi. Kyllä elämästä nauttiminen saa näkyä myös kropasta, eli ei tarvii liikaa pingottaa. :) N33

Vierailija
69/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja lihaksikas tai vain normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, vähärasvainen kroppa on kyllä käsittääkseni hyvinkin haluttu naisten keskuudessa. 

Tiedän tämän mm. siitä miten pöyristyneitä ja joskus jopa vihamielisiä tällaiset miehet ovat kun minä tavisnainen en heitä kelpuuta koska ovat liian kevyitä minulle (haluan todella lihaksikkaan ja mielellään myös jonkun verran läskin miehen). Ja kyllä suurimman osan ystävistäni miesmaku on juurikin hoikka mies. Pituus on myös yleisesti tärkeä osa sitä hoikkuutta. Itselleni riittää että mies on minua edes vähän pidempi ja olen itse lyhyt nainen niin eipä ole vaikeaa.

Makuja on monia ja ihan michelinukkoutuneetkin ja huonoryhtiset laihaläskit tuolla pariutuu sukupuolesta riippumatta joten olisin yllättynyt jos hoikka ja treenattu kroppa olisi seksinlöytämisen este.

Vierailija
70/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys on habitus jonka miehet havaitsevat/ tulkitsevat joistakin naisista.

Maskuliinisuus on habitus jonka naiset havaitsevat/tulkitsevat joistakin miehistä.

Vierailija
71/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä usein valitetaan, että hyvää fysiikkaa tavoittelevat miehet viettävät liikaa aikaa salilla. Toisaalta monella mammalla on lihaksikas mies ihan vaan työllä ja puutarhan hoidolla hankituilla lihaksilla.

https://uk.pinterest.com/pin/217650594475892368/

Peukuta: onko Craig ollut liikaa salilla = yläpeukku. Vai liian vähän = alapeukku 

Vierailija
72/83 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. *Joillain* naisilla nyt vaan on mielikuvaperusteisia hupsutuksia miehiin liittyen samoin kuin *joillain* miehillä naisiin liittyen.

Kaikkea siitä lähtien että isot tissit kertovat naisen halukkuudesta seksiin tai päinvastoin että isot tissit on oksettavat ja kertovat että nainen on huono. Tai että meikitön luukki on paras ja sitten heitetään esimerkiksi meikattu JA photoshopattu, pahimmillaan automaattifiltteriä käyttävä nainen. Meikkaaminen voisi myös kertoa turhamaisuudesta joka tietenkin kertoo tyhmyydestä ja mitä näitä nyt on. Meikkaamattomuus taas voikin olla hygienian puutetta tai jopa jonkinlaisen spurgunaisen merkki. 

Samoin on naisia jotka uskovat (tai haluavat sen enempää ajattelematta elää mielikuvissaan) että halkoja hakkaamalla näyttää Chris Hemsworthilta parin kevään puuhommien jälkeen. 

Itse en kiinnostu kuin todella bodatuista ja ruoka-aikaan kotona olleista miehistä eikä se todella kova työ vaatteet päällä sen kummemmin kaupassa vastaantulevalle tavikselle niistä miehistä aina näy, saattaapa joku muu nainen vaikka katsoa että hyi mikä kaljamaha '>:(' äkkivilkaisulla :D

Ja vaikka treenaan itsekin ja kiihotun miehen lihaksista ja seuraan treenejä ja meillä tehdään puut halkomakoneella niin kyllä mä tykkään että se halkoo muutaman klapin kirveellä ihan vaan näön vuoksi ja voin sitten fantasioida että viidentoista vuoden voimanostoharrastuksen sijasta ne on halkoja hakkaamalla nuo muskelit hankittu. 

Vierailija
73/83 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinisuus on habitus jonka naiset havaitsevat/tulkitsevat joistakin miehistä.

Niin, maskuliinisuus eli miehekkyys on habitus jonka naiset havaitsevat/tulkitsevat joistakin miehistä.

Ehkä joissakin homopiireissä käytetään miestä kuvattaessa käsitettä seksikäs.

Vierailija
74/83 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka mies on ainakin mun mielestä tosi seksikäs. Jos miehellä on vielä isot kädet ja hyvä pukeutumistyyli niin nappaan sen sänkyyni heti. Tarjoan vielä aamusaunan ja suihinotot!

Nyt alkoi hillitön laihduttaminen, muotivaatteiden hankinta ja sormien venytys. En mä niin siitä aamusaunasta välitä, mutta ...

Vierailija
75/83 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka mies on ainakin mun mielestä tosi seksikäs. Jos miehellä on vielä isot kädet ja hyvä pukeutumistyyli niin nappaan sen sänkyyni heti. Tarjoan vielä aamusaunan ja suihinotot!

Nyt alkoi hillitön laihduttaminen, muotivaatteiden hankinta ja sormien venytys. En mä niin siitä aamusaunasta välitä, mutta ...

Yksi maskuliini piirre johon kaunottarien silmä miehekkäässä miehessä nauliintuu, on "v-shaped torso", eli miehiin joilla on leveämät hartiat kuin vyötärö. Tutkitusti totta eli faktatietoa.

Vierailija
76/83 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo , olen myös sitä mieltä että hoikka tai normivartalo on paras. Tietysti pituus merkkaa myös eli mielellään minua pidempi. Liian laihakaan ei saa olla ja jonkin verran lihaksia, niin semmoinen miesvartalo on aika hot.

Vierailija
77/83 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvartalo ei voi olla seksikäs, mutta saattaa olla komea, miehekäs, maskuliini.

Naisvartalo ei voi olla komea, mutta saattaa olla seksikäs, naisellinen, feminiini.

Vierailija
78/83 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, maskuliinisuus eli miehekkyys on habitus jonka naiset havaitsevat/tulkitsevat joistakin miehistä.

Elät kyllä nyt jossain omassa kuplassa. Naiset on jo vuosikymmeniä äänestäneet seksikkäimpiä miehiä naisten lehtien äänestyksissä.

Vierailija
79/83 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät kyllä nyt jossain omassa kuplassa. Naiset on jo vuosikymmeniä äänestäneet seksikkäimpiä miehiä naisten lehtien äänestyksissä.

Fémakoncaccaa sekä neititiedettä on paljon.

Vierailija
80/83 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen naispuoleisilta ystäviltä kuullut, niin tuommoinen hoikka sekä samalla lihaksia omaava mies tuntuisi olevan se halutuin tyyppi. Jostain syystä bodarit ovat suuri OUT.

Bodarit on todella out. Varmaan alle 5% naisista pitää bodarin tyyppisistä miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän