Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeiden käytöstä

Vierailija
25.07.2022 |

Iän karttuessa minusta on kasvanut todella huumevastainen ihminen.

Miksi yhteiskunnan pitää syytää rahaa tähän loputtomaan kaivoon? Aikuiset ovat tehneet päätöksen käyttää laittomia aineita ja jättäytyä yhteiskunnan ulkopuolelle. Pysykööt siellä ja nopeuttakoon lopullista päätöstä olla tässä elämässä.

Nuoret ovat asia erikseen. Heille pitäisi antaa enemmänkin rahaa ja tukea jo ennen siis kuin huumeongelma on käsillä. Mielenterveyteen ja koulutukseen lisää resursseja ja paljon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakykyä löytyy vain harvalla. Kannattais ap:nkin miettiä hetken omalle kohdalle, jos oma rakas läheinen sairastuisi päihderiippuvuuteen. Vois olla ihan toinen ääni kellossa.

Vierailija
2/2 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin rankkaa kohtaloa en narkomaaneille toivo eli huomautan, että moni on mielisairas tai heikoina hetkinä kokeillut väärää ainetta tai oikeasti kipeä..

Ja itse puhun kipulääkkeiden käyttäjänä eli ringer kädessä tiputti oksikodonia suoneen ja olin puolitajuttomana tai tajuttomana pitkään. Muistan vielä kuka hoitaja syötti minulle jugurttia päivittäin. Kiitos! Heilutit vielä minulle kun lansilla vaihdettiin toiseen sairaalaan. Kiitos vielä! Miten yksi pikku bakteeri tritti tappaa minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi