Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoikka miesvartalo seksikäs?

Vierailija
25.07.2022 |

Kiihottaako naisia hoikka miesvartalo seksuaalisesti? Olen 75kg ja 181cm pitkä mies. Harrastan liikuntaa säännöllisesti ja olen fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Jotenkin vaan tuntuu että naisia kiinnostaa seksuaalisesti enemmän painavammat ja isokokoisemmat miehet kuin hoikat miehet. Olenko oikeassa?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu täysin jokaisen omista mieltymyksistä. Itse katselen juuri kuvailemasi kaltasia miehiä himoiten. Eli kyllä sinullekin varmasti löytyy ottajia.

N40

Vierailija
2/77 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään tietämättä minkälaisia kontakteja sinulla on ollut naisten kanssa: ehkä timmi kroppa ja hyvä kunto ei yksinään riitä? Jos keskustelutaidot (muista asioista kuin trimmistä kropasta ja hyvästä kunnosta) ja mukava, ystävällinen käytös ovat myös kunnossa, niin sitten on vaikeampi sanoa. Minkätyyppisiä naisia yleensä yrität lähestyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiihotun myös hoikista miehistä. Eli kaikki naiset eivät pidä isoista tai bodari tyyppisistä miehistä.

Vierailija
4/77 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään hoikan lihaksikkaista miehistä. Mutta jos mies on liian heiverö itseeni nähden, niin silloin ei oikein sytytä. Olen itse hoikka ja keskimittainen, ja lähes kaikki miehet ovat kyllä itseäni isompia. Mutta tykkään siitä tunteesta, että mies rinnallani on itseäni suurempi ja vahva. Lihavuus ei sytytä myöskään, mutta pieni vantteruus ei haittaa jos on kuitenkin lihaksiakin.

Vierailija
5/77 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuontyyppinen vartalo on selvästi "halutumpi" kuin bodarin

Vierailija
6/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka mies on ainakin mun mielestä tosi seksikäs. Jos miehellä on vielä isot kädet ja hyvä pukeutumistyyli niin nappaan sen sänkyyni heti. Tarjoan vielä aamusaunan ja suihinotot!

Vierailija
7/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hoikka ja jäntevä, solakka mies ole se halutuin vartalotyyppi?

Ainakin jos katselee suosittuja miehiä, niin yleensä ne on tuollaisia. Toki riippuu varmasti vähän ikäryhmästäkin, nuorilla tuo korostuu ja kypsemmissä ikäluokissa isommatkin voi varmasti olla cool.

Vierailija
8/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä otannassa, siis puolisoltani kysyttäessä: ei ole seksikäs vaan pikkupoika.

Vierailija
9/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä otannassa, siis puolisoltani kysyttäessä: ei ole seksikäs vaan pikkupoika.

Ootko noin epävarma itsestäsi?

Kai tiesit, että vain pieni % naisista pitää isoista salimakeista. Onneksi sun puoliso pitää.

Vierailija
10/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hoikka ja jäntevä, solakka mies ole se halutuin vartalotyyppi?

Ainakin jos katselee suosittuja miehiä, niin yleensä ne on tuollaisia. Toki riippuu varmasti vähän ikäryhmästäkin, nuorilla tuo korostuu ja kypsemmissä ikäluokissa isommatkin voi varmasti olla cool.

Hoikka on varmaan liukuva käsite. Jollekin se tarkoittaa laihaa, joillekin ei-ylipainoista.

Vierailija
11/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuontyyppinen vartalo on selvästi "halutumpi" kuin bodarin

Kuinka suuri osuus suomalaisita miehistä on bodareita? Jotain 0,01 %? Miksi silti naiset aina ensimmäisenä jauhavat niistä?

Vierailija
12/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa bodareista jauhamista olen aina ihmetellyt. Miten naiset muistaa sen marginaaliryhmän aina mainita?

Vierailija
13/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mies on lihaksikas, oikealla tavalla, työllä saatu, upea. Ja on pitkä mutta ei laiha. Raamikas on kai se sana.

Eikä ole nuori kundi, mutta siis äärettömän seksikäs!

Kulli kunnossa ja aika iso, ja siis heti toimii kun hiukan boostaan!  Aina.

Aina puhdas, kun tietää. että milloin vain haluan suuhun.

Perfect.

Vierailija
14/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoikka ja sopusuhtainen mies kiihottaa ainakin minua enemmän kuin överi lihaskimppu

Vierailija
15/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potari kirjoitti:

Tätä samaa bodareista jauhamista olen aina ihmetellyt. Miten naiset muistaa sen marginaaliryhmän aina mainita?

No tämä kyllä. Yli 99% miehistä on joko laihoja, lihavia tai sopusuhtaisia, poikkeuksellisen lihaksikkaat on yhtä pieni marginaali Suomessa kuin hyväperseiset naiset.

Vierailija
16/77 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hiljattain uuteen työkaveriini hänen hymynsä, käytöksen ja henkisten ominaisuuksiensa takia. Mies on pitkä ja hoikka ja pidän häntä todella komeana ja haluttavana. Se johtuu kuitenkin vain siitä, että olen niin ihastunut häneen ja joku toinen samoissa mitoissa oleva mies ei herättäisi minussa mitään kiinnostusta. Edellinen ihastukseni kohde oli lyhyt ja lihaksikas.

Vierailija
17/77 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyysurheilijan näköiset hoikat/laihat miehet ovat mielestäni todella seksikkäitä.

Vierailija
18/77 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun mies on lihaksikas, oikealla tavalla, työllä saatu, upea. Ja on pitkä mutta ei laiha. Raamikas on kai se sana.

Eikä ole nuori kundi, mutta siis äärettömän seksikäs!

Kulli kunnossa ja aika iso, ja siis heti toimii kun hiukan boostaan!  Aina.

Aina puhdas, kun tietää. että milloin vain haluan suuhun.

Perfect.

Tämmöinen mies kuulostaa oikein hyvältä.

Vierailija
19/77 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystävä on suurinpiirtein saman kokoinen kuin ap. Ja hän on mielestäni todella seksikäs.

Vierailija
20/77 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä enemmistö naisista tuntuu tykkäävän isommista miehistä ja hoikkana on " epämiehekästä "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi