Millaista on 50+ seksielämä?
Pyydän asiallisia vastauksia. Millaista muilla pariskunnilla on? Olen 54-vuotias kaunis nainen. Aviossa yli 20 vuotta. Mies ei tee aloitteita. En myös minä. Mitään läheisyyttä ei ole. Nukumme eri huoneissa. Kaipaan seksiä, mutta avioliittomme on kaverisuhde. Onko olemassa 50+ pariskuntia, joilla on toimiva ja tyydyttävä seksielämä? Kesä tuo halut pintaan
Kommentit (93)
Viisikymppisten seksielämä on kuin joulupukki.
Moni viisikymppinen vakuuttaa häneen uskovansa. Moni viisikymppinen häneen haluaa uskoa. Moni viisikymppinen luulee että häneltä saatava lahja on ratkaisu arjen ongelmiin. Moni viisikymppinen vakuuttelee kavereilleen että meillä hän ainakin vierailee säännöllisin väliajoin. Moni viisikymppinen ymmärtää että hän asuu niin kaukana että juuri meille hän ei ehdi piipahtamaan. Monelle viisikymppiselle hän on hyvinkin tuttu nuoruusvuosilta. Monelle viisikymppiselle hänen ajattelemisensa nostaa pintaan muistoja nuoruudesta. Moni viisikymppinen ymmärtää että hän vierailee nykyisin vain nuorempien ihmisten luona. Moni viisikymppinen on salaa helpottunut siitä ettei hän enää vieraile, koska ennakkovalmisteluihin menisi monta päivää. Jos hän kuitenkin vierailee, moni viisikymppinen huokaisee että onneksi seuraava kerta on vasta vuoden päästä.
"Millaista on 50+ seksielämä?"
Yli 50-vuotiaalla naisella EI OLE se##ielämää. Ei kiinnosta, ei huvita, ei ehdi eikä jaksa. Naisen ulkonäkö alkaa rupsahtaa noin 45-vuotiaana. Se##i lakkaa kiinnostamasta, kun naisen biologinen tehtävä on suoritettu ja hedelmällinen ikä on ohi. Yli 50-vuotiaalla naisella alapää on kuin Saharan aavikko.
Selibaatti on aina hyvä vaihtoehto. Naisella on oikeus määrätä itse omasta kehostaan ja omasta seksuaalisuudestaan. Parisuhteessakin naisella ja miehellä on oikeus päättää, missä makuuhuoneessa haluaa nukkua ja nukkuuko vuoteessaan yksin vaiko puolisonsa kanssa. Suosittelen selibaattia lämpimästi muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotiaalla naisella EI OLE se##ielämää. Ei kiinnosta, ei huvita, ei ehdi eikä jaksa. Naisen ulkonäkö alkaa rupsahtaa noin 45-vuotiaana. Se##i lakkaa kiinnostamasta, kun naisen biologinen tehtävä on suoritettu ja hedelmällinen ikä on ohi. Yli 50-vuotiaalla naisella alapää on kuin Saharan aavikko.
Selibaatti on aina hyvä vaihtoehto. Naisella on oikeus määrätä itse omasta kehostaan ja omasta seksuaalisuudestaan. Parisuhteessakin naisella ja miehellä on oikeus päättää, missä makuuhuoneessa haluaa nukkua ja nukkuuko vuoteessaan yksin vaiko puolisonsa kanssa. Suosittelen selibaattia lämpimästi muillekin!
Happamia sanoi kettuu..
Niin makaa kuin petaa. Me eläkeläiset nautitaan seksistä edelleen viikoittain kuten edellisetkin vuosikymmenet.
Tarttukaa varttuneet naiset vaikka kauppareissulla kiinnostavan miehen hihaan ja sanokaa, että haluatte kahville ja vähän keskustella. Olen eronnut, pitkä, komeahko, älykäs ja hyvin toimeentuleva sporttinen mies, mutta nykyään seuranhaku vaatii joko tinderin tai riskin ahdistelijan maineesta, joten olen lopettanut ajatukset naisen tapaamisesta lähes täysin. Isoa saisi vaikka aamuin illoin, jos puute vaivaa.
Tuossa käytiin iltalenkillä ja emäntä oikein
ehdotti ja ilo on minun puolellani hyväksyä
ehdotus. Maistuu yhtähyvin kuin silloin
50 vuotta sitten.
Millaistako on? Yhtä vilkasta kuin keskustelu tästä aiheesta täällä. Kommentti toukokuulta 2022, ja nyt lokakuussa taas.Ehkä julukuussa jälleen, jos ei ole lapsenlapset käymässä. Keväällä nyt kumminkin, kenties.
Seksiä on välillä enemmän kuin nuorempana, kun sitä voi harrastaa ilman talossa asuvia teinejä. 1-2 kertaa viikossa tavallisin tahti. Vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet, joten niiden vaikutusta en tiedä. N55
55v mies. Sixpack näkyy, lihaskunto vielä erinomainen. Masturbointia 3-6krt viikossa, seksiä 2-3krt. Ihan hyvä seksielämä vielä. Ei nyt enää mikään parikymppinen tietenkään ole.
Ikää miltei 60, vaimolla 46. Kymmenen vuotta sitten oli aika kuollit seksielämä exän kanssa, johtui huonoista elintavoistani, ja siitä että olin urani huipulla. Paljon stressiä, alkoholia ja pitkiä työpäiviä. Aloin 7 vuotta sitten taas kuntoilemaan(olen entinen urheilija) ja seksihalutkin palasivat kohdalleen. Nykyisin seksiä kolmisen kerraa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on aina hyvä vaihtoehto. Naisella on oikeus määrätä itse omasta kehostaan ja omasta seksuaalisuudestaan. Parisuhteessakin naisella ja miehellä on oikeus päättää, missä makuuhuoneessa haluaa nukkua ja nukkuuko vuoteessaan yksin vaiko puolisonsa kanssa. Suosittelen selibaattia lämpimästi muillekin![/
Vain yhteisestä sopimuksesta tuo selibaatti
ja ilman minkäänlaista painostusta, ajattelisin.
Kenties sen saharan hiekka-aavikon sais
kostuteltua sittenkin. Sais siitä puutarhan.
Kostuihan Saarallakin 100v. vai kuinka se oli
Herranjestas sentään, olen kuin aavikon keidas, haluan miestäni aina vaan ja jokapäivä, onneksi saankin. Halut huipussaan.
Mun ex-mieheltä katosi seksihalut 40-vuotiaana, ero siitä lopulta tuli.
Mä olen itse 50 ja miesystävä on 55. Rakastelemme käytännössä joka kerta kun näemme. Näemme 2-3 kertaa viikossa, välillä enemmänkin,
Jos toinen on reissussa, niin himot kasvaa ja välillä on menty puhelinseksiinkin.