Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on 50+ seksielämä?

Vierailija
24.07.2022 |

Pyydän asiallisia vastauksia. Millaista muilla pariskunnilla on? Olen 54-vuotias kaunis nainen. Aviossa yli 20 vuotta. Mies ei tee aloitteita. En myös minä. Mitään läheisyyttä ei ole. Nukumme eri huoneissa. Kaipaan seksiä, mutta avioliittomme on kaverisuhde. Onko olemassa 50+ pariskuntia, joilla on toimiva ja tyydyttävä seksielämä? Kesä tuo halut pintaan

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää. Kun kuukautiset loppui, loppui multa halutkin. Olen hämmästynyt, että näin kävi mutta tavallaan helpottunutkin. Se on ihan ok. En kaipaa enää seksuaalista läheisyyttä ollenkaan. Hassua, että se olikin niin voimakkaasti hormonisidonainen juttu.

Miehet voi mun puolestani olla vaikka aidan tolppia. En tunne enää mitään halua.

Onneksi mun mieskin on sanonut halujensa vähentyneen, niin ehkä tämä tilanne ei ole sille ylivoimaisen raskas.

Vierailija
2/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerran viikossa.

M55 ja N53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kahdessa viikossa. Nuorena oli seksiä jatkuvasti. Ei kiinnosta enää. Tai vois kiinnostaa jonkun toisen miehen kanssa, mutta ei tuon.... T. 51 v

Vierailija
4/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan seksiä, halut eivät ole kadonneet. Toki harvakseltaan, mutts kuitenkin. Kesä lisää hormonitoimintaa. Olen surullinen tilanteesta. Jo vuosia olen ollut ns. puutteessa. Olen nainen. En halua pettää miestäni. Se ei käy minulle.

Vierailija
5/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin samanlainen kuin ap:lla. Itseäni haluttaisi ja kiinnostaisi kaikenlaiset kokeilut. Miestä ei enää seksi juurikaan kiinnosta kuin muutaman kerran vuodessa. Nukumme eri huoneissa hänen kuorsaamisensa takia. Olen alkanut miettiä, kannattaisiko kokeilla sivusuhdetta ennen kuin tulee liian vanhaksi, nyt kun vielä olisi vientiä. Oli itseasiassa lupaavasti alkanut viritys työkaverin kanssa, mutta korona ja etätyö tuli väliin ja sen jälkeen suhteenpoikanen olikin kuivunut taas kasaan.

N52

Vierailija
6/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap seksipalsta on toisaalla

Vierailija
7/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että elämä menee ohi ilman seksiä. Ei sen kummoista tarvitse olla, ihan tavallinen (!) kelpaa. Nuorena olin innokas. Aikoinaan minulla oli eräs poikaystävä, joka kinusi seksiä joka ilta. Sittemmin kaikki muuttui, kun nykyinen mies tuli kuvioihin. Hyvä kumppani ja perheenisä, mutta ei tarpeeksi aktiivinen seksuaalisesti.

Vierailija
8/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahtoisin, mies ei.

Vierailija
9/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää, kiitos kysymästä.

Lapset ovat jo muuttaneet pois joten rauhaa riittää.

Vähintään pari-kolme kertaa viikossa, muuallakin kun vain sängyssä.

N56 ja M58

Vierailija
10/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein enää kiinnosta, lähinnä ovulaation aikaan. Minulla on siis edelleen kuukautiset eli jonkinlainen hormonikierto joka saa aikaan halukkuutta kuun puolessa välissä. Muuten ei kiinnosta. Mies haluaisi useammin kuin minä. Voisin mainiosti ollakokonaan ilmankin.

N52+M50

Vierailija
11/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että elämä menee ohi ilman seksiä. Ei sen kummoista tarvitse olla, ihan tavallinen (!) kelpaa. Nuorena olin innokas. Aikoinaan minulla oli eräs poikaystävä, joka kinusi seksiä joka ilta. Sittemmin kaikki muuttui, kun nykyinen mies tuli kuvioihin. Hyvä kumppani ja perheenisä, mutta ei tarpeeksi aktiivinen seksuaalisesti.

Onko seksi niin tärkeää? Eikö elämässä ole paljon muuta merkittävää.

Vierailija
12/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on sillä saralla. Mutta minua ei haittaa, koska haluja ei edes ole. Elämä on mukavaa ilman seksiäkin. Olen 52, mies 55.

Mutta onhan noita ikiviriileitäkin pariskuntia olemassa, joten riippuu ihan ihmisestä.

Vierailija
13/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen (65v) kanssa seksiä 3-5 krt/vko ja rakastajan (45v) kanssa 1-2 krt/vko. Itsestä tämä ihan sopiva määrä.

N59

Vierailija
14/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksi niin tärkeää? Eikö elämässä ole paljon muuta merkittävää.

Sulle se saattaa olla ihan yhdentekevää. Kaikille muille ei.

Jos naisilla nyt sitten näyttää seksihalut loppuvat 50 jälkeen, niin olen tehnyt kyllä erinomaisen valinnan ottaessani itseäni 12 vuotta nuoremman naisen. Mulla ikää 53v ja seksiä varmaan kolmesti viikossa. Mulle kelpaisi tosin vaikka viidesti viikossa.

Vierailija
15/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi haluja, miehellä ei. Ikää molemmilla 52v. Itse kärsin tilanteesta, näen paljon seksiunia ja sen jälkeen on tuskaa kärvistellä puutteessa. Meillä on seksiä muutaman kerran vuodessa, ei mitään kovin innostavaa, miehellä ei seiso kuin tietyssä asennossa. Minusta olisi kiva kokeilla uutta, leikkiä jne.

Minustakin tuntuu, että elämä menee ohitse, en ole valmis elämään 20-30 vuotta ilman seksiä, tai tässä kohtaa tunnen niin. Enkä tiedä mitä tehdä, uskoton en haluaisi olla. Yhdessä olemme olleet 27 vuotta.

Vierailija
16/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä naidaan , tai siis on kunnon seksiä. Mies 60 ja minä 63. Himoja on joka päivälle, mutta kun mies osaa ei voi muuta.

Vierailija
17/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän 50+ kanssa oli kiihkeää seksiä 1-2 kertaa viikossa, ero tuli muista syistä.

Nyt ollut eron jälkeen 2 suhteen yritystä joissa 50+ naisilla ei haluja seksiin oikeastaan ollenkaan.

Toivottavasti vielä löytyisi nainen jolla olisi haluja edes kerran kahteen viikkoon, jos ei useammin.

M 56v.

Vierailija
18/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin samanlainen kuin ap:lla. Itseäni haluttaisi ja kiinnostaisi kaikenlaiset kokeilut. Miestä ei enää seksi juurikaan kiinnosta kuin muutaman kerran vuodessa. Nukumme eri huoneissa hänen kuorsaamisensa takia. Olen alkanut miettiä, kannattaisiko kokeilla sivusuhdetta ennen kuin tulee liian vanhaksi, nyt kun vielä olisi vientiä. Oli itseasiassa lupaavasti alkanut viritys työkaverin kanssa, mutta korona ja etätyö tuli väliin ja sen jälkeen suhteenpoikanen olikin kuivunut taas kasaan.

N52

Kannattaisi.

M53.

Vierailija
19/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa kuussa, tahtoisin 2 kertaa viikossa ja monipuolisempaa. Surettaa kovasti tämä tilanne, mutta en ole uskaltanut erota enkä pettää. Ahdistaa, enkä tiedä kuinka kauan jaksan tällaista.

Vierailija
20/93 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-2 kertaa kuussa, tahtoisin 2 kertaa viikossa ja monipuolisempaa. Surettaa kovasti tämä tilanne, mutta en ole uskaltanut erota enkä pettää. Ahdistaa, enkä tiedä kuinka kauan jaksan tällaista.

T. Mies 55v