Millaista on 50+ seksielämä?
Pyydän asiallisia vastauksia. Millaista muilla pariskunnilla on? Olen 54-vuotias kaunis nainen. Aviossa yli 20 vuotta. Mies ei tee aloitteita. En myös minä. Mitään läheisyyttä ei ole. Nukumme eri huoneissa. Kaipaan seksiä, mutta avioliittomme on kaverisuhde. Onko olemassa 50+ pariskuntia, joilla on toimiva ja tyydyttävä seksielämä? Kesä tuo halut pintaan
Kommentit (93)
27v paras aika poistuu! kirjoitti:
En usko ikinä eläväni, museomursunikädeksi: +50v?
(ei ikinä. tavoite on max.27v..ja SoonMoro.. sitte!)Ihmistä, homo sapiens eläin, ei ole tarkoitettu: eläisi yhtään yli 30v. (sukukypsyys: 15v +10v.max).
Ja kaikki muu. TÄYTTÄ TURHUUTTA, ihminen!
M24
Ole hyvä vaan. Tulee nätimpi ruumiskin.
Samanlainen tilanne naisen kanssa, ehkä löydän tantrasta pitävän ystävättären M58
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää. Kun kuukautiset loppui, loppui multa halutkin. Olen hämmästynyt, että näin kävi mutta tavallaan helpottunutkin. Se on ihan ok. En kaipaa enää seksuaalista läheisyyttä ollenkaan. Hassua, että se olikin niin voimakkaasti hormonisidonainen juttu.
Miehet voi mun puolestani olla vaikka aidan tolppia. En tunne enää mitään halua.
Onneksi mun mieskin on sanonut halujensa vähentyneen, niin ehkä tämä tilanne ei ole sille ylivoimaisen raskas.
Tätä julistin itsekin. Kaikki oli hyvin ja mielenkiinto ja energia elämässäni ohjattu ihan muihin asioihin. Sitten tuli uusi kollega töihin ja vei mennessään. Hormonit löytyivät ja käynnistyivät rytinällä. Tästä jo pari vuotta. Olemme melkein kuusikymppisiä.
Yleensä 2-3 krt viikossa rakastellaan liki 40 vuoden rutiinilla. Nyt kesälomalla oltiin levänneinä parissa viikossa 7 kertaa yhdynnässä, pääosin aamuisin, kun se maistuu aina silloin parhaalta ja testo on korkealla. Eihän se mitään kiihkoseksiä enää ole, liiankin rutiinia aina, kun toinen ei halua koskaan mitään vaihtelua oikeastaan. Kyllä se kumminkin täyttää tarkoituksensa eli kiihotuksen, nautinnon, läheisyyden ja orgasmien antaman rentoutuksen kummallekin. Ollaan yli kuusikymppinen aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Se on teiltä ohi jo 🤣
Saathan sinä niin kuvitella. Ei se väärin ole.
Koeta pitää itsestäsi huolta, että kykenet seksiin vielä viisikymppisenä.
Sulla seksi voi olla ohi jo aiemminkin.
Seksielämä - no, hyvää ja kaunista.
Tietysti
Aika olematonta on seksielämä. Enemmänkin kaverisuhde.
M52
Vierailija kirjoitti:
Aika olematonta on seksielämä. Enemmänkin kaverisuhde.
M52
Noinhan se on nykyään kaksvitosillakin.
Käännä vain numerot mielessäsi toisinpäin ja ole tyytyväinen ;)
Miesystäväni on 50+ (minä alle 40), joten ehkä emme täysin sovi otantaan. Mutta meillä on seksiä 2-3 krt viikossa. Miehellä ei ole koskaan ollut erektiohäiriöitä (eikä käytössä ole lääkkeitä). Erektion saaminen on äärettömän helppoa ja hän on todella kova ja kestävä. Olen oikeastaan ollut yllättynyt siitä miten viriili ja hyväkuntoinen yli viisikymppinen mies voi ollakaan :)
Kyllä meillä on kiiheää seksiä vaikka ollaankin +60. Tänäänkin tilattiin seksileluja, ja rakasteltu jo 2 kertaa. Jokakertahan mies ei saa, mutta antaa minulle. Ja ei ole pelkkää penetraatiota, on 69 ja eri asentoja ja paikkoja. Eikä ole tylsää! Mutta meillä menee muutenkin hyvin ja rakastamme toisiamme todella paljon. Ei sitä tarvitse antaa itsensä näivettyä, ja kun haluja on vaikka muille jakaa, niin se on bueno.
M72, N60. On vähentynyt meillä 2-3 kertaan viikossa. Mutta aikaa käytetään rakasteluun joka kerta yli tunti. Jos haluttaa välissä eikä kumppania haluta, niin sooloillaan. Näin on sovittu. Yhdessä oltu yli 30 vuotta, joten lapset eivät asu enää kotona.
Anteeksi, mutta mikä olikaan kysymys? Täysin tuntematon aihe ollut jo pitkään.
M55
Ei elämää.
Se on meiltä ohi jo...
+50 vuotiaana avioliitossani ei ollut enää seksiä useampaan vuoteen. Silloinen vaimo noin viisikymppinen, minä jokusen vuoden vanhempi. Erosimme. Nyt elän sinkkuna, ja ei seksiä. Seksin suhteen ei siis mitään eroa sen suhteen onko suhteessa vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
+50 vuotiaana avioliitossani ei ollut enää seksiä useampaan vuoteen. Silloinen vaimo noin viisikymppinen, minä jokusen vuoden vanhempi. Erosimme. Nyt elän sinkkuna, ja ei seksiä. Seksin suhteen ei siis mitään eroa sen suhteen onko suhteessa vaiko ei.
Eikö myöskään sooloseksiä? Seksiähän sekin on (siksi mainitsin myös sen vastauksessani). N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö myöskään sooloseksiä? Seksiähän sekin on (siksi mainitsin myös sen vastauksessani). N54
Siinäkin mielessä avioliitto-aika ja sinkkuus-aika muistuttavat hämmästyttävän paljon toisiaan. Seksiä ei ole, ellei sitä tee itsekseen. Ymmärsin kysymyksen kuitenkin niin että tarkoitetaan semmoista paritellen tehtävää seksiä, siis kahdestaan.
Enemmän tuntuu miehillä hiipuvan iän myötä kuin naisilla. Ilmankos on nuorempia miehiä tarjolla.
Pitäisikö siis viriilin 50v naisen aina etsiä nuorempi mies?
On meillä, 3-6 kertaa kuussa ja lisäksi omaa kivaa. Minulle kävisi useamminkin, mutta hormonitoiminnan hiipumisen vaikutusta en tiedä, koska minulla on vielä säännölliset kuukautiset. N54