Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, vain 1 side jäljellä ja pääsen kauppaan vasta huomenna

Vierailija
24.07.2022 |

Ja menkkojen eka päivä, eli runsaimmillaan

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi vanhaa lakanaa!

Vierailija
22/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.

Minulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin se on aika vaikeaa ja tämä tapahtuu minulle usein

Et siis opi mitään mistään.

Hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.

Minulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin se on aika vaikeaa ja tämä tapahtuu minulle usein

Öö, mitä vaikeaa on pitää siteitä aina kaapissa? Kai sulla on jotain suolaa, sokeria ja ketsuppiakin aina kaapissa, ei ole sen vaikeampaa, eikä sen enempää mitään päiväys herkkää tavaraa.

Vierailija
24/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hyödyt tästäkin valituksestasi ? On kaikki muumit kadonneet vai mitä ?

Vierailija
25/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taittele pieni pyyhe tai leikkaa isommasta pyyhkeestä sopivan kokoisia paloja. Hyvin istuvat/ napakat pikkarit jalkaan niin omatekoinen side pysyy paikallaan.

Jos haluaa varmemman olon, niin hiostava mutta pitävä ratkaisu on vielä laittaa pyyhkeiden alle pakastepussi tai hedelmäpussi, siis joku ehjä muovi estämään läpivuotoa.

Vierailija
26/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde rannalle mustissa uimahousuissa. Et tarvitse siteitä.

Olet selvästi mies. Tiedoksesi, että verivana valuu pitkin sisäreittä alas. Ei kivannäköistä.

Vierailija
27/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuossa tapauksessa kannattaisi pitää huoli, että niitä siteitä on aina riittävästi? 🤔

Vierailija
28/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on eikä yhtään vaikeaa huolehtia suojista.

Vierailija
29/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mieluummin talouspaperia, vessapaperi menee ihan möhjöksi tarpeeksi kostuessaan.

Vierailija
30/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siteitä jonkin woltin tai muun sellaisen kautta jotka tuo samana päivänä kotiin.

Vierailija
31/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat kankaasta pikkuhousunsuojanmuotoisia paloja ja ompelet alkkareihin kiinni (jos ei ole neppareita). Neula ja lankaa löytyy varmaan kuitenkin?

Vierailija
32/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaverille, perheelle ja pyydä apua, hakemaan siteitä kaupasta. Kysy naapurilta.

Vierailija
33/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupyyhe pöksyihin vaan. Säästä se side kauppareissulle.

Vain mielikuvitus rajana: vanha T-paita, vessapaperia, pumpulia, irto-lapanen, sukka, puhdas tiskirätti. Joskus vastaavassa tilanteessa olen käyttänyt jopa suodatinpusseja. + kiinnitysviritykset.

Vierailija
34/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittele talouspaperia siteen kokoiseksi, jonka sisään vanulappuja. Toimii.

Vierailija
35/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisella naisella luulis olevan aina jemmassa...

Vierailija
36/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi Wolt Marketia? Jos on, niin siellä myydään siteitä kotiinkuljetettuina.

Vierailija
37/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi mies. Tiedoksesi, että verivana valuu pitkin sisäreittä alas. Ei kivannäköistä.

Jep, valuu jalkateriin ja lattiaan asti minuuteissa. Itsekään en ehdi suihkun jälkeen edes kuivata itseäni kun veri valuu jo pitkin pohkeita. Miehet eivät tätä tietenkään ymmärrä.

Vierailija
38/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elin koko lapsuuden/nuoruuden ilman siteitä, sä päjäät kyllä yhden päivän. Vanhemmat ei ostaneet siteitä, ei antaneet rahaa, äiti osti kyllä itselleen mutta piti omassa kaapissaan ja sähisi katkon sun sormet jos yksikin sieltä katoaa. Ei ollut rahasta kiinni, ihan keskiluokan perhe. Äiti vaan sadistinen ja julma, muös väkivaltainen. Ihan tietoinen valinta häneltä.

Taloudpaperia, vessapaperia, kertakaäyttökäsipyyhkeitä ja sinne alle pala elmukelmua. Sillä lailla tulin toimeen sinne 16v ikään asti (eli ikävuodet 13-16), tuolloin pääsin sitten kesätöihin ja siitä säästin rahat siteisiin.

Sulla on ap yksi päivä kestettävänä, mulla oli vuosia!

Vierailija
39/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä elin koko lapsuuden/nuoruuden ilman siteitä, sä päjäät kyllä yhden päivän. Vanhemmat ei ostaneet siteitä, ei antaneet rahaa, äiti osti kyllä itselleen mutta piti omassa kaapissaan ja sähisi katkon sun sormet jos yksikin sieltä katoaa. Ei ollut rahasta kiinni, ihan keskiluokan perhe. Äiti vaan sadistinen ja julma, muös väkivaltainen. Ihan tietoinen valinta häneltä.

Taloudpaperia, vessapaperia, kertakaäyttökäsipyyhkeitä ja sinne alle pala elmukelmua. Sillä lailla tulin toimeen sinne 16v ikään asti (eli ikävuodet 13-16), tuolloin pääsin sitten kesätöihin ja siitä säästin rahat siteisiin.

Sulla on ap yksi päivä kestettävänä, mulla oli vuosia!

Tämäkin riippuu ihan vuodon määrästä. Minulla eivät tuollaiset viritykset toimisi yhtään, jumbojättimaxisidekin kestää max 1 tunnin ennenkuin veri tulee yli.

Vierailija
40/109 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, valuu jalkateriin ja lattiaan asti minuuteissa. Itsekään en ehdi suihkun jälkeen edes kuivata itseäni kun veri valuu jo pitkin pohkeita. Miehet eivät tätä tietenkään ymmärrä.

Miehet on niin typeriä että luulevat että vuotoa voi pidättää ja sit vesaakäynnillä tietoisesti laskea vuodon tulemaan, ja sit taas monta tuntia pidättää. Jotkut jopa luulee että nainen pissaa vaginan kautta ja kutsuvat vaginaa kusiputkeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi