Apua, vain 1 side jäljellä ja pääsen kauppaan vasta huomenna
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.
Minulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin se on aika vaikeaa ja tämä tapahtuu minulle usein
Et siis opi mitään mistään.
Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.
Minulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin se on aika vaikeaa ja tämä tapahtuu minulle usein
Öö, mitä vaikeaa on pitää siteitä aina kaapissa? Kai sulla on jotain suolaa, sokeria ja ketsuppiakin aina kaapissa, ei ole sen vaikeampaa, eikä sen enempää mitään päiväys herkkää tavaraa.
Mitähän hyödyt tästäkin valituksestasi ? On kaikki muumit kadonneet vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Taittele pieni pyyhe tai leikkaa isommasta pyyhkeestä sopivan kokoisia paloja. Hyvin istuvat/ napakat pikkarit jalkaan niin omatekoinen side pysyy paikallaan.
Jos haluaa varmemman olon, niin hiostava mutta pitävä ratkaisu on vielä laittaa pyyhkeiden alle pakastepussi tai hedelmäpussi, siis joku ehjä muovi estämään läpivuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde rannalle mustissa uimahousuissa. Et tarvitse siteitä.
Olet selvästi mies. Tiedoksesi, että verivana valuu pitkin sisäreittä alas. Ei kivannäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuossa tapauksessa kannattaisi pitää huoli, että niitä siteitä on aina riittävästi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on eikä yhtään vaikeaa huolehtia suojista.
Käytä mieluummin talouspaperia, vessapaperi menee ihan möhjöksi tarpeeksi kostuessaan.
Osta siteitä jonkin woltin tai muun sellaisen kautta jotka tuo samana päivänä kotiin.
Leikkaat kankaasta pikkuhousunsuojanmuotoisia paloja ja ompelet alkkareihin kiinni (jos ei ole neppareita). Neula ja lankaa löytyy varmaan kuitenkin?
Soita kaverille, perheelle ja pyydä apua, hakemaan siteitä kaupasta. Kysy naapurilta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkupyyhe pöksyihin vaan. Säästä se side kauppareissulle.
Vain mielikuvitus rajana: vanha T-paita, vessapaperia, pumpulia, irto-lapanen, sukka, puhdas tiskirätti. Joskus vastaavassa tilanteessa olen käyttänyt jopa suodatinpusseja. + kiinnitysviritykset.
Taittele talouspaperia siteen kokoiseksi, jonka sisään vanulappuja. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella naisella luulis olevan aina jemmassa...
Onko paikkakunnallasi Wolt Marketia? Jos on, niin siellä myydään siteitä kotiinkuljetettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet selvästi mies. Tiedoksesi, että verivana valuu pitkin sisäreittä alas. Ei kivannäköistä.
Jep, valuu jalkateriin ja lattiaan asti minuuteissa. Itsekään en ehdi suihkun jälkeen edes kuivata itseäni kun veri valuu jo pitkin pohkeita. Miehet eivät tätä tietenkään ymmärrä.
Mä elin koko lapsuuden/nuoruuden ilman siteitä, sä päjäät kyllä yhden päivän. Vanhemmat ei ostaneet siteitä, ei antaneet rahaa, äiti osti kyllä itselleen mutta piti omassa kaapissaan ja sähisi katkon sun sormet jos yksikin sieltä katoaa. Ei ollut rahasta kiinni, ihan keskiluokan perhe. Äiti vaan sadistinen ja julma, muös väkivaltainen. Ihan tietoinen valinta häneltä.
Taloudpaperia, vessapaperia, kertakaäyttökäsipyyhkeitä ja sinne alle pala elmukelmua. Sillä lailla tulin toimeen sinne 16v ikään asti (eli ikävuodet 13-16), tuolloin pääsin sitten kesätöihin ja siitä säästin rahat siteisiin.
Sulla on ap yksi päivä kestettävänä, mulla oli vuosia!
Vierailija kirjoitti:
Mä elin koko lapsuuden/nuoruuden ilman siteitä, sä päjäät kyllä yhden päivän. Vanhemmat ei ostaneet siteitä, ei antaneet rahaa, äiti osti kyllä itselleen mutta piti omassa kaapissaan ja sähisi katkon sun sormet jos yksikin sieltä katoaa. Ei ollut rahasta kiinni, ihan keskiluokan perhe. Äiti vaan sadistinen ja julma, muös väkivaltainen. Ihan tietoinen valinta häneltä.
Taloudpaperia, vessapaperia, kertakaäyttökäsipyyhkeitä ja sinne alle pala elmukelmua. Sillä lailla tulin toimeen sinne 16v ikään asti (eli ikävuodet 13-16), tuolloin pääsin sitten kesätöihin ja siitä säästin rahat siteisiin.Sulla on ap yksi päivä kestettävänä, mulla oli vuosia!
Tämäkin riippuu ihan vuodon määrästä. Minulla eivät tuollaiset viritykset toimisi yhtään, jumbojättimaxisidekin kestää max 1 tunnin ennenkuin veri tulee yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, valuu jalkateriin ja lattiaan asti minuuteissa. Itsekään en ehdi suihkun jälkeen edes kuivata itseäni kun veri valuu jo pitkin pohkeita. Miehet eivät tätä tietenkään ymmärrä.
Miehet on niin typeriä että luulevat että vuotoa voi pidättää ja sit vesaakäynnillä tietoisesti laskea vuodon tulemaan, ja sit taas monta tuntia pidättää. Jotkut jopa luulee että nainen pissaa vaginan kautta ja kutsuvat vaginaa kusiputkeksi
Revi vanhaa lakanaa!