Apua, vain 1 side jäljellä ja pääsen kauppaan vasta huomenna
Kommentit (109)
Pikkupyyhe pöksyihin vaan. Säästä se side kauppareissulle.
Ota ibuprofeenia, vähentää vuotoa.
Itse kun olen köyhä, niin käytän kuukautisten aikana vain yhden siteen jottei veri mene housuista läpi, jonka lisäksi pistän housuihin paljon vessapaperia.
Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.
Kait sulta vessa- tai talouspaperia löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen köyhä, niin käytän kuukautisten aikana vain yhden siteen jottei veri mene housuista läpi, jonka lisäksi pistän housuihin paljon vessapaperia.
Talouspaperi toimii paremmin, jos sitä sattuu olemaan.
Lähde rannalle mustissa uimahousuissa. Et tarvitse siteitä.
Laita vaikka useammat pikkarit päällekkäin ja tumma käsipyyhe sinne niiden väliin niin se pysyy paikallaan.
Taittele pieni pyyhe tai leikkaa isommasta pyyhkeestä sopivan kokoisia paloja. Hyvin istuvat/ napakat pikkarit jalkaan niin omatekoinen side pysyy paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysjärkiset käyttää kuukuppia.
Sori, kaikilla ei ole löysä v*ttu, jotkut on sen verran tiukkoja ettei kuppi mahdu sinne
Miehenäkin tiedän että niitä on eri kokoja...
Pistä sinne rööriin kokonainen vessapaperirulla, imee kaikki vuodot. 😄😆
Sitten vaan nessupakkaukset ja vanhat pyyheliinat kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Taittele pieni pyyhe tai leikkaa isommasta pyyhkeestä sopivan kokoisia paloja. Hyvin istuvat/ napakat pikkarit jalkaan niin omatekoinen side pysyy paikallaan.
Eikä tarvii uhrata edes pyyhettä jos huonoa sellaista ei ole, itse valitsisin vaikka huonoista sukista tai kuluneesta t-paidasta saksittavan uhrin tähän toimitukseen :D
Side ja siihen vessa/talouspaperia. Voit vaihtaa paperin, mutta jätä side jotta se muovi estää verta läpäisemästä kangasta. Näin kestää hyvin huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kaikilla ei ole löysä v*ttu, jotkut on sen verran tiukkoja ettei kuppi mahdu sinne
Aivan. Mutta sinä kuulostat kyllä melkoiselta hehtaaripillulta -ei millään pahalla kulta pieni.... :D
No, ainakin ikäni puolesta minua pidetään tiukkana
T: 19v
Luulin oikeasti otsikosta että 1 side tarkoittaa siideriä 😂 Se vasta olisikin oikea ongelma!
Terkkuja kesämökiltä!
Vierailija kirjoitti:
Jospa olisit seuraavalla kerralla fiksumpi ja tarkistaisit paljonko siteitä on jäljellä.
Minulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin se on aika vaikeaa ja tämä tapahtuu minulle usein
Veren saa sidekäytön jälkeen pyyhkeistä pois kylmällä vedellä, jonka jälkeen normaali pesu.