Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, millaisen seksuaalisen häirinnän, ahdistelun tai väkivallan kohteeksi olet joutunut?

Vierailija
24.07.2022 |

Ja toinen kysymys, mitä olisi tehtävä noin yhteiskunnallisella tasolla jotta seksuaalinen häirintä, ahdistelu ja väkivalta saataisiin kitkettyä tai edes vähennettyä?

Kommentit (207)

Vierailija
61/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetty seuraamaan, huudeltu, kyselty koskettelusta ja sitten on ollut myös ihan vartaloon fyysisesti kohdistuvaa ja se sukupuolen takia. Ahdistelu pitäisi ottaa vakavasti eikä vähätellä eikä väittää vainoharhaiseksi ja vaatia jotain silminnäkijöitä. Miespuolisille pitäisi opettaa miten naispuolisia oikeasti kohdellaan eikä heille vain objekti.

Poistetaanko vaatimus silminnäkijöistä vain naisiin kohdistuneesta ahdistelusta, vai voiko mieskin syyttää naista jolloin nainen on automaattisesti rikollinen?

Minusta nainen ei voi edes seksuaalisesti häiritä miestä.

Eli kun tuntematon känninen nainen on tullut baarissa ottamaan mulkustani kiinni kovaa puristaen, mulle kipua tuottaen, niin se ei ole sun mielestä seks. ahdistelua?

Mitäs tyrkytit itseäsi? Miksi olit pukeutunut penistäsi korostaviin housuihin? Miksi yleensä olit baarissa tyrkyttämässä itseäsi jos et kestä huomiota?

Ihan normivaatteissa olin enkä tyrkyttänyt itseäni. Eikä baari ole mikään huomiohuoraamispaikka, vaan olin viettämässa leppoisaa baari iltaa kavereiden kanssa.

Kannataisiko sinun vain pysyä kotona kun keksit ja kuvittelet omiasi ja kuluiko se kalusi muka ja meni jotenkin epäkuntoon ja tykkäsit kuitenkin ja tulit tännekin siitä kehumaan, vouhottamaan.

Lopeta.

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdetty seuraamaan, huudeltu, kyselty koskettelusta ja sitten on ollut myös ihan vartaloon fyysisesti kohdistuvaa ja se sukupuolen takia. Ahdistelu pitäisi ottaa vakavasti eikä vähätellä eikä väittää vainoharhaiseksi ja vaatia jotain silminnäkijöitä. Miespuolisille pitäisi opettaa miten naispuolisia oikeasti kohdellaan eikä heille vain objekti.

Poistetaanko vaatimus silminnäkijöistä vain naisiin kohdistuneesta ahdistelusta, vai voiko mieskin syyttää naista jolloin nainen on automaattisesti rikollinen?

Eli kun tuntematon känninen nainen on tullut baarissa ottamaan mulkustani kiinni kovaa puristaen, mulle kipua tuottaen, niin se ei ole sun mielestä seks. ahdistelua?

Mitäs tyrkytit itseäsi? Miksi olit pukeutunut penistäsi korostaviin housuihin? Miksi yleensä olit baarissa tyrkyttämässä itseäsi jos et kestä huomiota?

Ihan normivaatteissa olin enkä tyrkyttänyt itseäni. Eikä baari ole mikään huomiohuoraamispaikka, vaan olin viettämässa leppoisaa baari iltaa kavereiden kanssa.

Kannataisiko sinun vain pysyä kotona kun keksit ja kuvittelet omiasi ja kuluiko se kalusi muka ja meni jotenkin epäkuntoon ja tykkäsit kuitenkin ja tulit tännekin siitä kehumaan, vouhottamaan.

Hienoa, osoitit just siis olevasi täysidiootti.

Vierailija
64/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa kaikki trollimiehet hlvettiin tästä ketjusta (paitsi Ap joka on näemmä tervejärkinen ja hyvä mies ja siten kuuma), teillä on ihan oma ketju miesten kokemasta häirinnästä, teitä sikoja ei täällä kaivata kuten ei oikeastaan missään muuallakaan!

N22

Vierailija
65/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta noinhan kaikille naisille sanotaan kun heitä ahdistellaan. Että mitä valitatte.

Vierailija
66/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta kertaa on nuorena ahdisteltu, nyt mummoikäisenä on jätetty rauhaan.

Joskus 14v , kun oltiin siskojen kanssa diskossa joku mies työnsi ohikulkiessaan kätensä haaroihini. Muistan vieläkin sen inhon ja häpeän, vaikka olin tapahtumaan täysin syytön, koko ilta meni pilalle, kun inhotti niin kovasti. Ja piti miettiä, että näkikö joku.

Ti-sseistä on tultu puristelemaan takaa päin, ihan vieras mies.

kaupungilla perään huudeltu h*****a vaikka olin hyvin nuori ja pukeutunut farkkuihin ja huppariin, ei meikkiä.

Muutaman kerran jossain tungoksessa kähmitty ja kaupungilla on lähdetty ajamaan autolla vieressä, kun olen kävellyt illalla kavereilta yksin kotiin. Auto oli täynnä miesoletettuja, avasivat ikkunan ja sieltä miehet/pojat huuteli hävyttömyyksiä, onneksi pääsin omaan rappuun karkuun. Pelotti kyllä.

Vierailija
67/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vei aikunen mies autolla viereiseen kaupunkiin ja pani siellä. Olin kutosluokalla. Ja näitä aikuisia oli kilvan ja jonoksi asti. Vasta lähempänä kolmeakymppiä terapiassa ymmärsin että vastuu olisi kuulunut aikuisille. Nykyään olen hyvin erakoitunut ja syrjäytynyt, huippuälykäs ja sivistynyt pitkäaikaistyötön.

Vierailija
68/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painukaa kaikki trollimiehet hlvettiin tästä ketjusta (paitsi Ap joka on näemmä tervejärkinen ja hyvä mies ja siten kuuma), teillä on ihan oma ketju miesten kokemasta häirinnästä, teitä sikoja ei täällä kaivata kuten ei oikeastaan missään muuallakaan!

N22

ok Jonne12v

Vierailija
69/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut vei aikunen mies autolla viereiseen kaupunkiin ja pani siellä. Olin kutosluokalla. Ja näitä aikuisia oli kilvan ja jonoksi asti. Vasta lähempänä kolmeakymppiä terapiassa ymmärsin että vastuu olisi kuulunut aikuisille. Nykyään olen hyvin erakoitunut ja syrjäytynyt, huippuälykäs ja sivistynyt pitkäaikaistyötön.

Tiedän mitä tuo tuntuu! Leirikoulussa yks valvojista (luokkakaverin äiti) teki mulle saman.

Vierailija
70/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta noinhan kaikille naisille sanotaan kun heitä ahdistellaan. Että mitä valitatte.

Juuri näin ja sitten vielä, että mitäs menit sinne, kyllä se pitää tietää miten siellä käy ja että sitä vartenhan ne naiset siellä on, että ne haluaa puristella mieten mulkkuja. Joka äijänhän tuo pitäisi tietää mitä naisten päässä liikkuu. Omaa tyhmyyttä mitäs menit.

Ja varmaan olit pukeutunut niin ,että annoit naisten ymmärtää, mutta et sitten ymmärtänyt antaa puristella jne. Oma vikasi joka tapauksessa. 

Vierailija
71/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole ahdistellut yhtäkään naista, sen sijaan naiset ovat ahdistelleet mua kännipäissään. En ole siihen syyllinen, että naisia on ahdisteltu kautta aikojen, koska en niihin aikoihin ollut elossa. Ei ole mun syytä että joku esi-isäni on käyttäytynyt sopimattomasti. Nykypäivää tässä kaikki eletään.

Vierailija
72/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

R a i s k a u s ja sitten 2 kertaa sellainen pitkään jatkunut agressiivinen iskuyritys-kyttäämis-stalkkeritapaus.

Lisäksi tietysti perseenpuristelut yms. tätä tapahtuu joka paikassa.

Vanhojen miesten joukko kähmii ja höröttää nuorelle tytölle esim. hississä ja työpaikan taukotilassa.

Jne jne...

Vierailija
73/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole ahdistellut yhtäkään naista, sen sijaan naiset ovat ahdistelleet mua kännipäissään. En ole siihen syyllinen, että naisia on ahdisteltu kautta aikojen, koska en niihin aikoihin ollut elossa. Ei ole mun syytä että joku esi-isäni on käyttäytynyt sopimattomasti. Nykypäivää tässä kaikki eletään.

Miks tästä aina tulee vastakkainasettelu? Ei oo oikein, että ketään ahdistellaan missään tilanteessa ja säännöt on oltava samat kaikille. Jos on olemassa sääntö silminnäkijöistä ( mitä ei taida olla), niin sääntö oltava sama kaikille. Piste!

Vierailija
74/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Kuinka monta kertaa te olette saaneet kuulla tuon ällöttävän "tytöt sanoo ei, mutta tarkoittaa kyllä"? Kun joku vaikka puristaa perseestä ja kerrankin uskallatte sanoa, että lopeta. Mä olen kolme.

Vierailija
75/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa ketjussa siitä millaista ahdistelua miehet ovat kokeneet naisten toimesta on jo 50 sivua. Kummallista. Tämänhän pitäisi räjähtää suosituksi ja sivuja olla jo reippaasti enemmän kun 50, jos siihen on uskomista että suomalainen mies on se pääasiallinen ahdistelija? Mutta onkin näemmä toisinpäin, miehet kokevat paljon naisia enemmän sitä ahdistelua, mutta miehillä kynnys rikosilmoituksen tekemisessä taitaa olla stratosfäärisen korkealla, naisilla taas riittää että ruma mies hieman tuijottaa nii johan mennään valittamaan pokelle "ahdistelusta".

Niin minäkin ihmettelen että missä ovat ne naisten monet sadat eri kertomukset siitä kuinka joku mies on ahdistellut? Tällä hetkellä loistavat poissaolollaan.

Se ketju on täynnä parin trollin viestejä.

Miehiä ei voi ahdistella, paitsi toinen mies. Mielenterveysongelmaiset ja trolliincellit työntäneet tuon toisen langan täyteen. Toivottavasti ylläpito poistaa sen pian.

Oli siellä varmasti joukossa oikeitakin viestejä miesten kokemasta ahdistelusta. Sääli heidän puolestaan, että se naisia vihaava sankari alkoi pilata ketjua kavereineen.

Ei naisia vihaavalla miehellä olisi mitään loogista motiivia yrittää pilata sitä ketjua. Miehiä vihaavalla naisella sen sijaan on motiivi yrittää pilata ja saada poistettua ketju, jossa tuodaan esiin naisten miehiin kohdistamaa seksuaalista väkivaltaa.

Vierailija
76/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys. Kuinka monta kertaa te olette saaneet kuulla tuon ällöttävän "tytöt sanoo ei, mutta tarkoittaa kyllä"? Kun joku vaikka puristaa perseestä ja kerrankin uskallatte sanoa, että lopeta. Mä olen kolme.

Vierailija
77/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
78/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa ketjussa siitä millaista ahdistelua miehet ovat kokeneet naisten toimesta on jo 50 sivua. Kummallista. Tämänhän pitäisi räjähtää suosituksi ja sivuja olla jo reippaasti enemmän kun 50, jos siihen on uskomista että suomalainen mies on se pääasiallinen ahdistelija? Mutta onkin näemmä toisinpäin, miehet kokevat paljon naisia enemmän sitä ahdistelua, mutta miehillä kynnys rikosilmoituksen tekemisessä taitaa olla stratosfäärisen korkealla, naisilla taas riittää että ruma mies hieman tuijottaa nii johan mennään valittamaan pokelle "ahdistelusta".

Niin minäkin ihmettelen että missä ovat ne naisten monet sadat eri kertomukset siitä kuinka joku mies on ahdistellut? Tällä hetkellä loistavat poissaolollaan.

Se ketju on täynnä parin trollin viestejä.

Miehiä ei voi ahdistella, paitsi toinen mies. Mielenterveysongelmaiset ja trolliincellit työntäneet tuon toisen langan täyteen. Toivottavasti ylläpito poistaa sen pian.

Oli siellä varmasti joukossa oikeitakin viestejä miesten kokemasta ahdistelusta. Sääli heidän puolestaan, että se naisia vihaava sankari alkoi pilata ketjua kavereineen.

Ei naisia vihaavalla miehellä olisi mitään loogista motiivia yrittää pilata sitä ketjua. Miehiä vihaavalla naisella sen sijaan on motiivi yrittää pilata ja saada poistettua ketju, jossa tuodaan esiin naisten miehiin kohdistamaa seksuaalista väkivaltaa.

Onhan sillä. Hänen naisvihansa on syy kaikkeen mitä hän tekee. Tietenkin hän myös vihaa miehiä, jotka eivät vihaa naisia ja jotka saavat mitä tahansa huomiota naisilta. Hänhän ei mitään huomiota saa. Paitsi tällä palstalla. Siitä huomiosta hän elää.

Vierailija
79/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa vastapäätä oleva tuntematon mies kysyi yhtäkkiä: Do you mind if I fak you? Nuo sanat ovat syöpyneet ikuisesti muistiini. Ihan kuin olisin joku esine, että ei haittaisi antaa jonkun tuntemattoman *anna vain koska häntä *anettaa? Mitä ittua. Pakko sensuroida tekstiä jotta menee läpi

-Metrossa vieressä istuva mies alkoi juttelemaan, pussasi kättäni ilman lupaa ja laittoi vaan yhtäkkiä kätensä reidelleni

Vierailija
80/207 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on yksi sukulainen nuorena ahdistellut (olimme melko saman ikäisiä), olen nähnyt muutaman kerran itsensäpaljastajan, minua on kuvattu kaupassa mekon alta ja metrossa työnnetty jäykkä penis kiinni minuun.

Itse en näe noita juttuja yhteiskunnan ongelmansa vaan yksittäisten sekopäiden touhuina.

Olen toki saanut vislailuja kadulla, joskus on baarissa kourittu tai tultu liian lähelle tanssilattialla ym. Noi tilanteet eivät ole mua ahdistaneet, enkä ole pitänyt niitä ahdisteluna, enkä pidä. Niistä on selvinnyt ihan sanomalla pois. En ole mikään onneton reppana joka ei jotain kännistä puristelijaa saa aisoihin.