Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi

Vierailija
24.07.2022 |

leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.

Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.

Kommentit (459)

Vierailija
201/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, jos hiuksesi näyttävät hyvältä pitkinä.

Itsellä on ohut hiuslaatu, joka on jo nuorena muistuttanut hiirenhäntää, jos olen antanut sen kasvaa.

Olen siis näyttänyt tätimäiseltä jo parikymppisenä.

Vierailija
202/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku uliseva inseli taas tehnyt tällaisen provon tähän aamuun.

Ja te tölvänät vastaatte kymmenen sivun verran? Njooh.

Miksi olisi uliseva inseli?

Ihan tuttu asia monelle tuo olo, kun hiukset on pilalla ja joutuu elämään ruman/itselleen epäsopivan tukan kanssa.

Se ON hirveää ja kaikki sympatia AP:lle, moni ymmärtää ja empatiseeraa häntä täällä eli eikö ole kiva ketju?

Ei kiusaamista, vaan vertaistukea ja sympatiaa.

Toki joukossa on näitä joitain oDotAs kUn eLäMäÄsI tUlEe oIkEitA onGeLmiA-tyyppejä, mutta mitäs niistä.

Ne on vähän hölmöjä ja inhottavia, ei niistä kannata välittää.

Itsekin tosin syyllistin itseäni aluksi siitä ahdistuksesta mitä liian lyhyen tukan leikkaaminen minulle toi, ja ajattelin juurikin noin etten saisi kokea näitä tunteita, koska NEHÄN ON VAIN HIUKSET, kunnes sitten juttelin asiasta fiksuina pitämieni kavereiden kanssa jotka eivät edes ole mitenkään pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä ihmisiä, ja he ymmärsivät täysin.

Sanoivat, että totta kai hiusten vuoksi saa surra ja ahdistua, eikä se ole mikään pikku juttu omaan oloon eikä ulkonäköön millaiset hiukset on. Usealla oli myös vertaistukea annettavana, eli omia kokemuksia aiheesta ja siitä miten kamala se olo on, kun on aivan vääränlainen tukka ja joutuu vain odottamaan, että se kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ap:n tuntemuksia. Leikkautin itse toukokuussa n. 10 cm aiempaa lyhyemmän mallin ja yllätyin kuinka tuo polkkapituus muutti minut todella tätimäisen näköiseksi. Olin kuvitellut, että lyhyempi malli olisi jotenkin raikkaampi +40- vuotiaalla. Minullakin on nyt kasvatus menossa, onneksi tässä pituudessa jo muutama sentti parantaa tilannetta. Tsemppiä ap:lle, onneksi hiukset kuitenkin kasvavat jollain aikataululla takaisin .

Vierailija
204/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko saada inspistä joltain tyylikkäältä lyhyttukkaiselta naiselta? Esim. Toimittaja Emmi Nuorgamilla on upeita turbaaneja ja hiuskoristeita lyhyen tukan parina. Jos käytät silmälaseja, uudet pokat voi myös piristää.

Olen ulkonäöltäni suunnilleen Emmi Nuorgamin vastakohta, joten häneltä en taida inspistä löytää! Ap

Voisitko saada inspistä sitten joltain lyhyttukkaiselta, joka muistuttaa ulkoisesti enemmän sinua? Itse tekisin esim. Pinterestissä jonkun moodboardin, jonne keräisin hyvän näköisiä tyylejä lyhyt tukkaisella.

Minusta oli myös hyvä vinkki, että menisit kampaajalle uudestaan ja pyytäisit uutta mallia ja ehkä väriäkin. Malli vaikuttaa tosi paljon siihen miltä tukka näyttää vaikka pituus olisi lähes sama.

Vierailija
205/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku uliseva inseli taas tehnyt tällaisen provon tähän aamuun.

Ja te tölvänät vastaatte kymmenen sivun verran? Njooh.

Onpa kiva että ihan vain kirjoitustyylini perusteella sitä luullaan mieheksi kaiken päälle. Ap

Vierailija
206/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko saada inspistä joltain tyylikkäältä lyhyttukkaiselta naiselta? Esim. Toimittaja Emmi Nuorgamilla on upeita turbaaneja ja hiuskoristeita lyhyen tukan parina. Jos käytät silmälaseja, uudet pokat voi myös piristää.

Olen ulkonäöltäni suunnilleen Emmi Nuorgamin vastakohta, joten häneltä en taida inspistä löytää! Ap

Voisitko saada inspistä sitten joltain lyhyttukkaiselta, joka muistuttaa ulkoisesti enemmän sinua? Itse tekisin esim. Pinterestissä jonkun moodboardin, jonne keräisin hyvän näköisiä tyylejä lyhyt tukkaisella.

Minusta oli myös hyvä vinkki, että menisit kampaajalle uudestaan ja pyytäisit uutta mallia ja ehkä väriäkin. Malli vaikuttaa tosi paljon siihen miltä tukka näyttää vaikka pituus olisi lähes sama.

Kaikki hyvännäköiset lyhyttukkaiset ovat nuoria paitsi Katariina Souri. Valitettavasti en tarpeeksi näytä häneltä. Vai näyttäisinkö sittenkin jos oikein pinnistän? Värilliset piilarit rillien sijaan esim..?! Ap

Vierailija
207/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity femakoihin ja vaadit miesten kieltämistä.

Vierailija
208/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta hiuskoristeisiin. Siis sellaisiin, kuin morsiamet pitää. Tämä tyyppisiä: https://howaboutwedding.files.wordpress.com/2014/02/8d97afe367e80485a20…

Jaa tukka voimakkaasti (mahdollisimman pitkä toisella puolella, syrjään vedetty toisella). Vedä syrjään näyttävillä soljilla, pinneillä ja taas niillä hiuskoristeilla.

Vierailija
209/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että leikkautin hiukset lyhyeksi ja olin siitä ahdistunut unessa. Herätessä kun muistin tuon, niin kyllä helpotti, pitkät hiukset on edelleen tallessa.

Vierailija
210/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät pitkää peruukkia sen aikaa, kunnes omat kasvavat riittävän pitkiksi. Vaikka platinablondi tai Kleopatra-peruukki esimerkiksi. Onhan niissäkin valinnanvaraa.

Vierailija
211/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry not sorry mutta osa kommenteista = todella urpoja. Ap

Vierailija
212/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kertaakaan mainitko enää pidennyksiä, näin lyhyeeseen niitä ei voi laittaa, maksavat helvetisti eivätkä kestä päivittäistä pesua enkä halua vieraiden ihmisten karvoja itseeni. Ja sitten kun oma on kasvanut sen verran että pidennykset saisi laitettua, pystyn jo elämään oman tukan kanssa. Ap

No sitten ei oikein ole muuta vaihtoehtoja kuin näyttää tantalta. Pidennykset nuorentaa, mutta kai sulle sitten pitää ehdottaa vain jotain mummohuivia, lippistä tai tyhmyydestä kärsimistä.

Vierailija
213/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sellainen lyhyt epätasaiseksi leikattu kuontalo on varsin kuuma.

Mulla tulee ainakin omasta tukasta jotkut 70-luvun rokkarivibat jopa :) Long bob ja reippaasti kerrostettu + curtain bangsit. (Kyselin mallista palstalla joku pari viikkoa sitten ja uskalsin toteuttaa jopa sen!)

Pitkä polkka ja verho-otsatukka

Vierailija
214/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmistä tuskin kannattaa ottaa ulkonäkö vinkkejä. Lienee ainut nainen joka on avoimessa suhteessa, jossa mies saa enemmän seksiä.

Vierailija
215/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan värjää ettei joku luule, että oot Kouvolasta🙈

Vierailija
216/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmistä tuskin kannattaa ottaa ulkonäkö vinkkejä. Lienee ainut nainen joka on avoimessa suhteessa, jossa mies saa enemmän seksiä.

Googletin tuon Emmin ja mitä ihmettä, hän on syntynyt -88 ja nyt 33-vuotias?!

Wtf?! Olen aina olettanut, että hän on vähintäänkin 40+. Eikä ole mitenkään tyylikäs kyllä, tai no pyöreälle 50+ naiselle tuo tyyli voi olla ihan hyvännäköinen, jos on tuon näköinen kuin Emmi kolmikymppisenä.

Eli joo, ehkä ei kannata häneltä katsoa tyylivinkkejä :D

217/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspidennykset. Tosin voi tuntua kiusalliselta jos äijjät koskee niihin t. kokemusta on

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Vierailija
218/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun koet todellisia ongelmia, naurat omalle lapsellisuudellesi, kun mietit tätä. Tiedän, että tuo ei lohduta, mutta valitettavadti se on totta.

Olen kokenut elämässäni todellisia ongelmia, paljonkin.

Miksi luulet, ettei sen vuoksi harmittaisi ja kärsisi rumasta olosta, jos hiukset tuhoutuu?

Eli ei ole totta tuo mitä väität.

Jos sairastut vakavasti, tai öäheisesi sairastuu, kuolee tai kotisi tuhoutuu tulipalossa, et väliyä paskan vertaa hiuksistasi, et vältyä,ättä muista edes katsoa peiliin päiväkausiin.

Mulla on ollut vastaavia isoja kriisejä useampiakin  ja juuri niiden aikana "turhamaisuus" oli ihanaa lepoa toipumisen kannalta. Ei pidä yleistää omia kokemuksia kaikkia koskeviksi.

Vierailija
219/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan 2kg ja 2cm, mitenkäs millit, löytyisikö jostain 2mm poistettavaksi?

Ja hiukset on ns uusiutuva luonnonvara, ellet sytostaatteja saa ravinnossasi.

Kasva aikuiseksi, ja olet vielä äiti!!! Kuulostat siltä, että kaikille on tosiaankin parempi, että olisit nyt seuraavat 2v (onko se onnen numerosi tms) pussi päässä komerossa.

Juu, ei irtoa nyt sympatiaa eikä teetä moiselle.

Vierailija
220/459 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Emmi Nuorgamilla on upea oma tyyli, mutta itse olen aaaaiivan eri tyylinen ja näköinen ja kokoinen kuin minä. Mutta kyllä ainoa ratkaisu joka voi auttaa on se, että alkaa panostaa kaikkeen muuhun ulkonäköön aivan täysillä ja koittaa keksiä tapoja laittaa hiukset jotenkin edes siedettävästi muotoiluaineilla ja pinneillä - ja/tai sitten käyttää hattuja aina kun mahdollista. Ap