Pilasin sitten elämäni vähintään kahdeksi vuodeksi
leikkauttamalla ihan lyhyen tukan, jossa näytän joko tädiltä/mieheltä/rumalta.
Vinkkejä miten kestää tätä? Itse en keksi muuta kuin laihduttamisen.
Kommentit (459)
Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Äh, hyvä se on, äkkiä siihen tottuu. Ja lyhyt on paljon helpompi ja nopeampi hoitaa ja laittaa.
Tämä on totaalinen vale. Pitkän saa helposti kiinni likaisena ja hyvältä näyttää, lyhyt on aina pestävä ja laitettava ja kasvaa ulos mallista parissa viikossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos laihdutat niin näytät vielä enemmän mieheltä.
Enpäs, koska vyötärö tulee esiin.
Ap
Äkkiä ne takas kasvaa. Mulla oli alkukeväällä osittain 6 mm:n sänki ja nyt on jo melkein niskapituiset :) jos ei muuta, niin kohtahan on jo pipokelit...kesällä voi laittaa vaikka huivin päähän.
Auttasko värjäys vaikkapa raidat piristäis ?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä kukkua, että lyhyt olisi nopeampi. Se vaatii jatkuvaa säätämistä ja pesemistä.
Vierailija kirjoitti:
Auttasko värjäys vaikkapa raidat piristäis ?
On värjätty ja raidoitettu, ei auta! Ap
Ajele rekkaa nyt sitten nämä parit vuodet
Lyhy tukka ei ole todellakaan helppo. Se on pakko laittaa, jotta on naisellinen tukka. Kauniita hiuksia on lyhythiuksisillakin. Ei vain ole mitään mun juttu.
Naisellisuutta saa upeilla korvakoruilla, mitkä ainakin näkyvät. Huivit, hatut, hiusväri...
Ei siihen kahta vuotta voi mennä. Vai haluatko ne takaisin vyötärölle saakka? Käytä pidennyksiä siihen saakka. Voi miten ihana pieni murhe sinulla onkaan! Ja kaiken lisäksi se korjaantuu itsestään! Nauti!
Vierailija kirjoitti:
Lyhy tukka ei ole todellakaan helppo. Se on pakko laittaa, jotta on naisellinen tukka. Kauniita hiuksia on lyhythiuksisillakin. Ei vain ole mitään mun juttu.
Naisellisuutta saa upeilla korvakoruilla, mitkä ainakin näkyvät. Huivit, hatut, hiusväri...
Pahinta on se että naisellisuuden lisäämisen yrittäminen tällä tukalla johtaa vain tätimäisyyteen tämän ikäisenä, nuorempana vielä onnistui. Ap
Jos et pidennyksiä laita niin koita sitä laihduttamista. Minulla on ainakin toiminut.
No, nyt ei mahda mitään. Itsekin joskus leikkautin liian lyhyeksi ja näytin kauhealta jonkin aikaa, se hiusten lyhyys korosti pallonaamaani ja näytin muutenkin rumalta, eikä ollut vain omaa huonoa itsetuntoani, kaverikin sanoi suoraan että ei kyllä sovi sulle :D
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen kahta vuotta voi mennä. Vai haluatko ne takaisin vyötärölle saakka? Käytä pidennyksiä siihen saakka. Voi miten ihana pieni murhe sinulla onkaan! Ja kaiken lisäksi se korjaantuu itsestään! Nauti!
Päältä on niin lyhyt että menee pari vuotta ennen kuin saan pitkän polkan joka tavoitteena. Ei se ole pieni murhe jos vihaa ulkonäköään, se mm. ahdistaa ja masentaa ja pilaa ihmissuhteet. Ap
Korvakorut meikki muodikkaat silmälasit...
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin? Houkuttelivatko muut naiset? Ja sinä uskoit?
Osittain joo. Ja yliarvioin naamani ulkonäön, kuvittelin näyttäväni hyvältä lyhyessäkin. Ap
Mäkin leikkautin juuri vyötärölle pitkän reuhkan long bobiksi enkä voisi olla tyytyväisempi! Parasta mitä olen uskaltanut tehdä aikoihin!
Miksi vedit noin lyhyeksi kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Korvakorut meikki muodikkaat silmälasit...
Lopputulos - tätimäinen.
Ap
Menet vain merkki liike ja ostat merkki lippiksen,jotka nyt muotia.Talveksi sama asia, odotat syksyyn mikä pipo muotia? Ostat sen.Apuusi tulee myös hiustenpidennykse kuin peruukit.
Jos laihdutat niin näytät vielä enemmän mieheltä.